loading...
قیمت موبایل
Shiva بازدید : 35 پنجشنبه 16 مرداد 1399 نظرات (0)

کمپانی هواوی امروزه به عنوان یکی از موفق ترین و پرفروش ترین برندهای حوزه مخابرات و الکترونیک شناخته می شود که محصولات آن در بیش از ۱۴۵ کشور دنیا استفاده می شود. امروزه ۴۵ شرکت از ۵۰ شرکت اپراتور مخابراتی بزرگ جهان توسط کمپانی هواوی و تجهیزات آن پشتیبانی می شوند. گوشی تلفن هوشمند Huawei P30 lite در واقع نسخه ارزان قیمت تر از گوشی های P30 و P30 Pro است که روانه بازارها شده است. گوشی Huawei P30 lite بسیاری از ویژگی ها گوشی P30 درجه یک و بالارده را دارد و به عنوان یک گوشی میان رده می توان از کیفیت و قابلیت های آن ابراز رضایت کرد.

اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند از برند معتبر و خوشنام هواوی با یک قیمت مناسب و البته کیفیت بالا را دارید پیشنهاد می کنیم که مطلب زیر را مطالعه کنید تا از قابلیت ها و مشخصات منحصر به فرد گوشی Huawei P30 lite اطلاعات کافی را بدست آورید.

مشخصات گوشی هواوی پی ۳۰ لایت

مشخصات فنی گوشی موبایل Huawei P30 lite

به دلیل محبوبیت بالای گوشی های هوشمند تعداد بسیار زیادی از برندهای داخلی و خارجی هستند که در این زمینه فعالیت دارند و محصولات خود را به بازار عرضه می کنند. با توجه به شرایط اقتصادی کنونی جامعه و همچنین قیمت بالای گوشی های هوشمند داشتن اطلاعات و آگاهی از قابلیت ها و مشخصات تلفن می تواند کمک بسیار زیادی در انتخاب و خرید گوشی به افراد بکند. گوشی میان رده Huawei P30 lite از جمله گوشی های باکیفیت و بادوام این برند است که از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است. در ادامه به بررسی مشخصات و قابلیت های این اسمارت فون پرداخته می شود.

طراحی هواوی پی سی لایت

هواوی P30 لایت در ابعاد ۱۵۲٫۹ در  ۷۲٫۷ در ۷٫۴ میلی متر و با وزن ۱۵۹ گرم ساخته شده است و اولین چیزی که نگاه کاربران را به خود جلب می کند شباهت بسیار زیاد آن به دیگر اعضای پرچم دار خانواده هواوی است. بدنه این گوشی مانند بیشتر گوشی های میان رده از یک نوع پلاستیک ساخته شده است که ظاهر آن شباهت زیادی به شیشه دارد. طراحی ساده و شیک این گوشی باعث شده است که به شکلی لوکس و مدرن به نظر برسد.

دکمه های تنظیمی صدا و پاور، پورت خروجی صدا، اسپیکر، دوربین سلفی، دوربین اصلی و حسگر اثر انگشت به نحوی طراحی و تعبیه شده اند که هیچ خللی در زیبایی گوشی ایجاد نکرده اند. این گوشی بسیار خوش دست است و برای همه افراد با هر سایز دستی می تواند گوشی مناسبی باشد. دوربین های ۳ گانه گوشی با حدود ۱ میلی متر برآمدگی شباهت زیادی به گوشی های iPhone X و XS اپل دارند. با خرید این گوشی می توان از داشتن یک گوشی با ظاهری مدرن و درجه یک و لوکس و قیمتی مناسب لذت برد. لبه های گرد گوشی نیز و حذف برند هواوی از قاب جلویی گوشی نیز باعث شده اند که زیبایی آن بیشتر باشد.

طراحی گوشی هواوی پی ۳۰ لایت

صفحه نمایش هواوی پی سی لایت

کمپانی هواوی نیز مانند سایر برندهای معتبر دنیای گوشی برای گوشی های جدید خود از نمایشگرهای کشیده استفاده کرده است. نمایشگر به کار رفته در این گوشی از نوع نمایشگرهای لمسی است که از فناوری IPS استفاده می کند. این صفحه نمایش دارای اندازه ۶٫۱ اینچی است و برای نمایش تصاویر از ۱۶ میلیون رنگ استفاده می کند. رزولوشن و کیفیت تصاویر این گوشی برابر با ۱۰۸۰ در ۲۳۱۲ پیکسل است که نتیجه تراکم پیسکلی بالای آن (۴۱۵ پیکسل بر هر اینچ) است. این صفحه نمایش تقریبا ۸۵ درصد از فضای پنل جلویی گوشی را پوشش داده است و نسبت تصاویر در آن برابر با ۱۹٫۵ به ۹ است. هواوی با جا دادن یک نمایشگر بزرگ در قابی کوچک شاهکار بزرگی به خرج داده که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

صفحه نمایش گوشی هواوی پی ۳۰ لایت

دوربین گوشی پی سی لایت

هواوی پی سی لایت مانند بسیاری از گوشی های این کمپانی از دوربین های باکیفیتی برخوردار است که نقطه قوتی برای آنها شده اند. این گوشی از ۳ دوربین اصلی در قاب پشتی گوشی استفاده کرده است که دوربین اصلی آن دارای یک سنسور ۲۴ مگاپیکسل است که از نوع سنسورهای عریض می باشد که دارای دریچه دیافراگم f/1.8 است. دوربین دوم از نوع سنسورهای فوق عریض است که کیفیت آن برابر ۸ مگاپیکسل است و دوربین سوم دارای یک سنسور ۲ مگا پیکسلی است که از دریچه دیافراگم f/2.4 بهره مند است.

کمپانی هواوی برای دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور ۳۲ مگا پیکسلی استفاده کرده که مجهز به دریچه دیافراگم f/2.0 است. این دوربین ها دارای ویژگی های منحصر به فرد دیگری مانند  فناوری فوکوس خودکار، ثبت موقعیت جغرافیایی، فوکوس با اشاره بر روی سوژه، قابلیت تشخیص چهره، قابلیت عکاسی HDR، قابلیت عکاسی پاناروما، فیلمبرداری HD و… هستند.

دوربین گوشی هواوی پی ۳۰ لایت

سایر مشخصات گوشی Huawei P30 lite

همانطور که در بخش های قبلی عنوان شد اسمارت فون هواوی P30 لایت به عنوان یک گوشی میان رده بسیار با کیفیت شناخته می شود که می تواند با گوشی های درجه یک و پرچم دار هم خانواده خود رقابت و برابری کند. این گوشی علاوه بر داشتن قابلیت ها و مشخصاتی که به تفصیل شرح داده شد دارای ویژگی ها و شاخصه های منحصر به فرد دیگری است که مهم ترین آنها به شرح زیر هستند:

  • باتری که در این گوشی به کار رفته است از نوع باتری های لیتیومی پلیمری است که دارای ظرفیت ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعت است که با توجه قطعات سخت افزاری و تراشه آن می تواند مدت زمان زیادی را بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. همچنین این گوشی قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی را دارد که می تواند در زمان کمی شارژ شود.
  • از نظر حافظه و رم نیز گوشی هوشمند Huawei P30 lite دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت به همراه رم داخلی ۴ گیگابایت است. این گوشی همچنین می تواند حافظه جانبی تا سقف ۱ ترا بایت را پشتیبانی کند که می تواند اطلاعات و فایل های بسیار زیادی را ذخیره کند و نیاز کاربران را به راحتی برطرف نماید.
  • برای خرید گوشی Huawei P30 lite با قیمت مناسب می توانید به فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل مراجعه کنید. این فروشگاه عرضه کنده انواع گوشی های هوشمند، آیفون، سامسونگ، شیائومی، آنر، هواوی و نوکیا می باشد. شما می توانید با مراجعه به بخش گوشی موبایل هواوی در سایت هاکان موبایل با انواع محصولات هواوی و مشخصات آن ها به صورت کامل آشنا شوید.
  • منبع:https://hakanmobile.com/product/huawei-p30-lite/
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 272
  • بازدید سال : 1,221
  • بازدید کلی : 12,000