loading...
قیمت موبایل
Shiva بازدید : 111 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)
آخرین روزهای تابستان با آخرین اخبار بازی های موبایلی


همانطور که گفته شده در تابستان جاری و با افزایش شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان استفاده از بازی های موبایلی رواج بسیار بیشتری پیدا کرد و تعداد دانلود و نصب بازی های موبایل به شدت افزایش یافت. هر چند که سبک ها و ژانرهای مختلفی از بازی های موبایلی در دسترس گیمرها قرار دارند


 

اخبار بازی های موبایلی

با پیشرفت علوم و تکنولوژی در سال های اخیر صنعت گیم نیز پیشرفت بسیار زیادی داشته است و بازی ها و پلتفرم های  بسیار متنوعی در دسترس بازیکنان قرار گرفته اند. سالانه صدها بازی ویدیویی در سبک ها و ژانرهای مختلف ساخته و منتشر می شوند که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند و می توانند چالش های جذابی برای گیمرها داشته باشند. بعد از سال ها که پلتفرم هایی مانند ایکس باکس، پلی استیشن، کامپیوتر و ... جایگاه خوبی در میان گیمرها داشتند پلتفرم گوشی موبایل به گیمرها معرفی شد و به سرعت جایگاه خود را مستحکم کرد.

 امروزه بیشترین بازی های تولید شده برای این پلتفرم محبوب است و تقریبا بیش از نیمی از مردم جهان از آن استفاده می کنند. در ادامه مطلب به بررسی آخرین وضعیت و آخرین اخبار بازی های موبایلی در سال 2020 پرداخته خواهد شد.

بازی های موبایلی

صنعت گیم دارای تاریخی تقریبا یک صد ساله می باشد و در این مدت زمان بازی ها و پلتفرم های مختلفی به بازیکنان معرفی شده اند. در دو دهه اخیر که تکنولوژی و علوم فناوری اطلاعات پیشرفت خوبی داشته گوشی های هوشمند در دسترس تمام مردم جهان قرار گرفته است. این امر باعث شده است که شرکت ها و استودیوهای بازی سازی تلاش کرده اند که بازی های خود را برای گوشی های موبایلی تولید کنند. امروزه تقریبا تمام بازی های معروف و مشهور دنیا توسط گوشی های موبایلی پشتیبانی می شوند که مهم ترین آنها شامل کالاف دیوتی، کلش آف کلنز، فری فایر، پابجی موبایل و ... می باشند.

رتبه بندی بهترین بازی های سال 2020

اگرچه انتخاب یک یا چند بازی موبایلی به عنوان بهترین ها به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و برای این کار توجه به فاکتورهای مختلفی مانند سبک و ژانر بازی ها، سلیقه افراد، کمپانی های سازنده، قیمت بازی ها، امکانات و آپشن های بازی و ... لازم است اما هر ساله رسانه های مختلف اقدام به رتبه بندی بهترین بازی های موبایلی می کنند. بر اساس آخرین رتبه بندی ها در سال 2020 بازی هایی مانند کالاف دیوتی، وایت نایت، ردین، Prison Architect، کلش آف کلنز، کلش رویال، فری فایر، فورزا استریت، پابجی موبایل، گیم آف ترونز و ... در صدر محبوب ترین بازی ها قرار گرفته اند. بازیکنان قادر هستند با خرید یوسی پابجی موبایل ، خرید جم کلش رویال و خرید ارز رایج سایر بازی ها از تمامی امکانات آنها استفاده کنند و نهایت لذت و هیجان را تجربه کنند.

آخرین اخبار بازی های موبایلی

همانطور که گفته شد تعدادی از بازی های ویدیویی وجود دارند که در سال 2020 و همزمان با شیوع بیماری کرونا و خانه نشین شدن مردم با استقبال بسیار زیادی مواجه شدند و میلیون ها بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود و نصب شدند. اگرچه بررسی اخبار و اطلاعات تمامی بازی های محبوب، مشهور و پرطرفدار سال 2020 در یک مطلب به دلیل تعدد بالای بازی ها کاری تقریبا غیر ممکن است اما در ادامه مطلب به بررسی آخرین اخباری که در تابستان 99 در مورد تعدادی از برترین بازی های موبایل پرداخته خواهد شد.

خرید یوسی پابجی موبایل

آخرین اخبار مربوط به پابجی موبایل

پابجی موبایل به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های بتل رویال شناخته می شود که در اواخر تابستان سیزن 15 آن به عنوان جدیدترین فصل بازی منتشر شده است. در این سیزن بازیکنان می توانند با امکانات، نقشه ها، ماموریت ها، اسکین ها، جوایز و مراحل مختلفی روبه رو شوند و چالش های جدید و هیجان انگیزی را تجربه کنند. بازیکنان و عاشقان بازی  PUBG Mobile از 25 شهریور قادر هستند که آخرین سیزن بازی را دریافت کنند و لذت و هیجانات جدیدی از این بازی هیجان انگیز را تجربه کنند.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

آخرین اخبار مربوط به کالاف دیوتی

کالاف دیوتی نیز از جمله معروف ترین و محبوب ترین بازی های ویدیویی است که بیش از دو دهه سابقه دارد و تاکنون بیش از 17 نسخه مختلف از آن در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. اگرچه در چند هفته گذشته خبرهایی در مورد انتشار سیزن 10 بازی کالاف دیوتی موبایل به گوش رسیده است اما همچنان این بازی در سیزن 9 دنبال می شود. در این سیزن که فقط دو ماه از انتشار آن گذشته است می توان تغییرات زیادی را در مقایسه با فصول قبل شاهد بود. نقشه های بازی، تم و منوی بازی، زامبی ها، اسکین ها، پرک ها، حالت بتل رویال، سلاح ها، مودها، سفارشی سازی ها  و ... همگی تغییرات زیادی داشته اند و جذابیت آن افزایش پیدا کرده است.

بازیکنان در این بازی می توانند با خرید CP کالاف دیوتی به تمامی امکانات و آیتم های بازی دسترسی داشته باشند و آنها را مطابق میل خودشان سفارشی سازی کنند. در این فصل کاراکترهای جدیدی به بازی اضافه شده اند که قابلیت ها و ویژگی های جذاب و منحصر به فردی دارند و می توانند بازیکنان را با چالش های مختلفی مواجه کنند.

اخبار بازی کلش رویال

آخرین اخبار مربوط به بازی کلش رویال

کلش رویال یکی از بهترین بازی های ساخته شده در سبک استراتژیک است که به وسیله کمپانی معروف سوپرسل عرضه شده است. این بازی در حال حاضر در فصل چهاردهم خود دنبال می شود و خبرهایی در مورد عرضه فصل 15 آن به گوش می رسد و به نظر می رسد که تغییرات گسترده ای خواهد داشت و می تواند عاشقان این بازی و سبک استراتژی را شگفت زده کند. در فصل 15 بازی جوایز مختلف و متعددی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است، از محیط ها، مکان ها و پوسته های جدیدی استفاده شده و قابلیت های جدیدی به بازی اضافه گشته است. در این بازی نیز مانند سایر بازی های ویدیویی برای آنکه بازیکن بتواند از تمامی امکانات موجود در بازی استفاده کند و یا آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خود سفارشی سازی نماید با خرید جم کلش رویال موجودی ارزی بازی خودش را افزایش دهد. با خرید جم کلش رویال بازیکنان قادر خواهند بود چالش های بیشتری در این بازی تجربه کنند.

آخرین اخبار مربوط به بازی کلش آف کلنز

به جرات می توان گفت معروف ترین و محبوب ترین بازی استراتژیک تاریخ صنعت گیم بازی Clash Of Clans است که می تواند هر بازیکنی را به وجد بیاورد. آخرین اخباری که در مورد این بازی به گوش می رسد مربوط به آسان سازی خرید ارز رایج آن و همچنین دریافت هک کلش آف کلنز برای بازیکنان است. با این کار بازیکنان قادرند که از بازی لذت بیشتری ببرند و با چالش های و جذابیت های مختلفی مواجه شوند. بازیکنان در این بازی نیز می توانند با خرید جم کلش آف کلنز موجودی ارز رایج بازی خود را افزایش دهند و از آن برای سفارشی سازی آیتم ها و استفاده حداکثری از تمام امکانات بازی بهره ببرند.

سخن نهایی

همانطور که گفته شده در تابستان جاری و با افزایش شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان استفاده از بازی های موبایلی رواج بسیار بیشتری پیدا کرد و تعداد دانلود و نصب بازی های موبایل به شدت افزایش یافت. هر چند که سبک ها و ژانرهای مختلفی از بازی های موبایلی در دسترس گیمرها قرار دارند اما تعدادی از این بازی ها به دلایلی همچون محبوبیت بالاتر، سبک خاص تر، سازنده های معروف تر، تعداد دانلود های زیاد،  سابقه و قدمت بالاتر، هیجان و چالش های بیشتر و ... بیشتر مورد استقبال بازیکنان قرار گرفتند آخرین اخبار آنها بیشتر توسط گیمرها، رسانه ها و منتقدان رصد شد.

 


منبع:https://www.ghatreh.com/news/mm35739/%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84%DB%8C

Shiva بازدید : 200 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

بیوگرافی کریس ایوانز از بازیگران محبوب و جذاب هالیوود که بیشتر به خاطر بازی ابر قهرمان در کتاب های کمیک شناخته می شود، را از سایت گرداب جذب بخوانید تا بیشتر با موفقیت ها و زندگی شخصی وی آشنا شوید.

کریس ایوانز در منطقه بوستون متولد و بزرگ شده است. اولین نقش اصلی فیلم خود را در  Not Another Teen Movie انجام داد. سپس کریس در فیلم چهار شگفت انگیز، نقش مشعل انسان را بازی و در نهایت نقش ابر قهرمان در فیلم موفق کاپیتان آمریکا و انتقام جویان را ایفا کرد. ایوانز همچنین برای بازی در Snowpiercer مورد تحسین قرار گرفت و اولین بازی او در برادوی با استقبال خوب مواجه شد. با ما در بخش زندگینامه افراد موفق همراه باشید تا بیشتر کریس ایوانز را بشناسید.

خواندن این بیوگرافی هم می تواند برای شما جذاب باشد: بیوگرافی وین دیزل بازیگر محبوب فیلم های اکشن

فیلم ها و نمایش های تلویزیونی کریس ایوانز

در ژوئیه ۲۰۱۱ کریس ایوانز با فیلم کاپیتان آمریکا به امپراطوری Marvel Cinematic Universe پیوست. ایوانز به عنوان استیو راجرز یک خدمتکار متبحر اما باتجربه که برای تبدیل شدن به یک سرباز بزرگ، دستخوش تحولات جسمی عظیمی می شود. جدیت در شخصیت، هیکل و اندام کریس ایوانز؛ مهارت های لازم را برای یک ستاره اکشن مدرن نشان می دهد. برای همین استدیو کارول با وجود اینکه چندین بار ایوانز درخواست آن ها را برای پذیرفتن نقش رد کرد، دست بر نداشت تا اینکه در نهایت توانست دوباره او را به دست آورد.

اولین انتقام جو تازه شروع بازی برای ایوانز بود و پس از آندر فیلم (Avengers (2012 حضور پیدا کرد. کریس در ادامه فیلم های (The Winter Soldier (2014 و Civil War ((2016 با عنوان کاپیتان آمریکا را بازی کرد، در حالی که مسئولیت فیلم انتقام جویان: عصر اولترون را نیز بر عهده داشت و در سایر شگفتی های مانند: (Ant-Man (2015 و Spider-Man و (Homecoming (2017 نیز ظاهر شد. در ابتدا به دلیل تعهد طولانی تر تمایلی به استفاده از سپر کاپیتان نداشت و قصد داشت تا زمانی که قراردادش به پایان می رسد به کار خود ادامه دهد. در نهایت آخرین نمایش های خود را در (Avengers: Infinity War (2018 و Avengers: Endgame به عنوان کاپیتان قهرمان آمریکایی انجام داد.

فیلم ها و نمایش های تلویزیونی کریس ایوانز

نقش های تلویزیونی اولیه: ” Opposite Sex ” و ” Boston Public “

ایوانز در اواخر دهه ۱۹۹۰ به لس آنجلس رفت تا برای نمایش در Get Real (جایی که با آنه هاتاوی آشنا شد). این درام کمدی تنها در هشت قسمت در تابستان سال ۲۰۰۰ به طول انجامید. در سال ۲۰۰۸ او با موفقیت در فیلم حرفه ای خود کار صوتی را برای مجموعه بزرگ Robot Chicken فراهم نمود.

اولین نقش سینمایی در بیوگرافی کریس ایوانز که به آن اشاره شده در فیلم (Not Another Teen Movie (2001 می باشد. او در چندین فیلم دیگر از جمله فیلم های : انتقام جویان، ثور: دنیای تاریک ۲۰۱۳، کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان ۲۰۱۴، مرد مورچه ای ۲۰۱۵، مردعنکبوتی: بازگشت به خانه ۲۰۱۷ و… حضور داشت.

ایوانز قبل از تیدبل شدن به ستاره در فیلم کاپیتان آمریکا به عنوان جانی استورم/مشعل انسانی برای فیلم (Fantastic Four (2005 انتخاب شد که توانست محبوبیت بالایی را به دست آورد.

   این کتاب صوتی را نیز بشنوید: کتاب ثروت مندترین مردان جهان

زندگی عاشقانه و دوست داشتنی کریس ایوانز

ایوانز پس از آنکه در سر صحنه فیلم The Gifted با جنی اسلیت آشنا شد باهم وارد رابطه و فصل تعطیلات ۲۰۱۷ را در کنار هم گذراندند. هرچند بعد از چند ماه برای همیشه از هم جدا شدند. در اوایل کار ایوانز از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ با چسیکا بیل رابطه طولانی داشت. او همچنین با با بازیگران مینکا کلی و لیلی کالینز ارتباط داشته است. کریس ایوانز بیان کرده است که دوست دارم ازدواج کنم و بچه های زیادی را داشته باشم. 

توییتر کریس ایوانز

خارج فیلم هایش کریس ایوانز بیشترین توجه خود را روی توییت لیبرال غیرمنطقی قرار داده است. وقتی دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد، این بازیگر آن را ” شب شرم آور ” خواند که در آن هموطنان آمریکایی اجازه دادند که یک زورگو مسیر ما را تعیین کند. ” او همچنین با رئیس سابق KKK دیوید دوک در ارتباط است و لورا اینگرهام مجری محافظه کار اخبار را به دلیل تمسخر رهبران دانشجویی که می خواستند جلوی خشونت اسلحه را بگیرند، انتقاد کرد. همه توییت های او از نظر سیاسی نیستند، زیرا او مرتبا از دوستان و همکاران عکس ها و مطالبی را به اشتراک می گذارد و همچنین عکس هایی از بوکسور معروف خود داجر را منتشر می کند.

دانلود کتاب زنان و مردان موفق در جهان

قد و تمرین کریس ایوانز

در بیوگرافی کریس ایوانز به ظاهر و قد او توجه زیادی شده او با قد ۶ فوت اما به طور طبیعی باریک که در نتیجه ساعت ها تمرین ورزش برای بازی در Not Another Teen Movie و Beefier Human Fantastic Four تا کاپیتان آمریکایی انجام داده بود، کاملا عضلانی و خوش اندام شده و به عنوان از ۱۰۰ ستاره سکسی در تاریخ سینام معرفی شده است. برای ظهور ابر قهرمانی او یک تمرین که شامل تکرارهای وزنه برداری با وزنه های سنگین حرکت ددلیفت، فشار صندلی های شیب دار و همچنین تمرینات با وزنه مانند افتادگی و کشش را انجام می داد. برای بازی در سرباز زمستان او ژیمناستیک و پلایومتریک را برای سرعت و چابکی بیشتر در برنامه روزانه خود قرار داده بود.

قد و تمرین کریس ایوانز

دوران کودکی کریس ایوانز

بیوگرافی کریس ایوانز که نام اصلی او کریستوفر رابرت ایوانز است در ۱۳ ژوئن ۱۹۸۱ در بوستون ماساچوست به دنیا آمد. اما وقتی یازده ساله شد به همراه خانواده خود به شهر مجاور آن سادبری نقل مکان کردند. پدر کریس باب ایوانز، دندانپزشک و مادرش لیزا کپوانو مدیریت یک تئاتر در کنکورد را بر عهده داشت. ایوانز به همراه سه خواهر و برادرش به دنیای هنرهای نمایشی مادرشان علاقه مند شدند. همانطور که ایوانز یادآوری می کند: ” ما مانند فون تراپ بودیم که همه آواز و رقص می خواندند. “

خانواده کریس ایوانز مسیحی و بسیار مذهبی بودند، به همین دلیل ایوانز را به مدرسه کاتولیک فرستادند. اما کریس از همان دوران کودکی به بازیگری علاقه داشت. وی در مدرسه عالی لینکلن-سودبری فارغ التحصیل شد و در این مدرسه کشتی و بازی لاکراس را دنبال می کرد. او تابستان را قبل از دوره دبیرستان، برای کارآموزی در یک شرکت ریخته گری به شهر نیویورک رفت و در آنجا ارتباطات ارزشمندی را برقرار کرد و مهارت های خود را در انستیتوی لی استراسبرگ افزایش داد. هنگامی که ۱۷ ساله بود در کلاس بازیگری ثبت نام کرد و توانست در تست بازیگری نموره قبولی را کسب کند.

زندگی شخصی و علایق کریس ایوانز

کریس ایوانز تنها عضوی از خانواده اش نیست که برای خود اسم و رسمی را بدست آورده است. بلکه برادر کوچکترش اسکات نیز بازیگر شد و یک نقش ثابت را در سریال One Life to live به مدت دو سال بازی کرد. همچنین عمویش مایک کپوانو شهردار سابق و نماینده کنگره ماساچوست می باشد. 

کریس ایوانز بارها در مصاحبات، خود را فردی بسیار احساسی معرفی کرده و خیلی زود به گریه می افتد. به فوتبال آمریکایی بسار علاقه مند است و از طرفداران سرسخت تیم نیو انگلند پتریوتس می باشد. عاشق بستنی است و از بین نوشیدنی ها بیشتر آب را دوست دارد و به نوشیدنی های الکلی علاقه ای ندارد. کریس همچنین بسیار خیر بوده و در کارهای خیرخواهانه بسیاری شرکت می کند. وی از عنکبوت بیزار است و همیشه از آدم های خودشیفته فاصله می گیرد و متنفر می باشد. دوست صمیمی و نزدیک او اسکارلت جوهانسون می باشد که به مدت ۱۲ سال است که با هم دوست هستند.

ایوانز در یکی از مصاحبه هایش می گوید: شاید اگر بازیگر نمی شد، قطعا به یک نقاش حرفه ای تبدیل می شد، چرا که در بچگی بسیار به نقاشی علاقه مند بوده و نقاشی های زیبایی را کشیده است. البته قابل ذکر است که کریس به خوبی می تواند گیتار و پیانو بنوازد. 

اگر می خواهید با چهره های سرشناس و موفق دنیای سینما و زندگی آن ها بیشتر آشنا شوید، به شما پیشنهاد می کنیم که همین حالا کتاب بیوگرافی زنان و مردان موفق در جهان را از سایت گرداب جذب سفارش دهید و به صورت جامع به زندگینامه این افراد دسترسی داشته باشید.

منبع:https://gerdabjazb.com/biography-chris-evans/

Shiva بازدید : 83 دوشنبه 26 آبان 1399 نظرات (0)

کمپانب اپل در سل 2017 میلادی گوشی هوشمند آیفون 8 را روانه بازار کرد با استقبال زیاد طرفداران آیفون روبرو شدهردو آیفون 8 و 8پلاس ضد آب وگرد و غبار طراحی شده‌اند و در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و خاکستری فضایی (Space Grey) عرضه شدند در این مطلب سعی داریم به معرفی مشخصات کامل آیفون 8 بپردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

صفحه نمایش آیفون 8:

آیفون 8 دارای نمایشگری 4.7 اینچی (Retina HD) با رزولوشن (1334*750) و همچنین با تکیه بر فناوری (IPS) و تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را با کیفیتی شفاف دارد.

گوشی Iphone 8 به نوعی در هر لحظه می تواند موقعیت محیطی شما را تشخیص دهد و تنظیمات خود را در یک چشم به هم زدن با نوردهی محیط شما هماهنگ کند، این کار از طریق فناوری (True-Tone) انجام می گیرد که با استفاده از 4 حسگر نور محیط را کشف می کند تا دیگر شب و روز، روشنایی زیاد و کم و یا حتی روشن و خاموش کردن حالت (Night Shift) آنقدرها هم مورد نیاز نباشد.

بطور کلی از دیگر فناوری هایی که در نسل جدید گوشی های آیفون یعنی آیفون 8 تجهیز شده اند، می توان به مواردی از قبیل فناوری (Wide Color Gamut) که رنگ های ثبت شده در تصاویر را دقیقاً مشابه رنگ های واقعی طبیعت می کند و همچنین فناوری تشخیص مکان لمس و فشار وارد شده که باعث می شود در مقابل سطح های مختلفی از فشار بر روی نمایشگر، مقاوم ترین عملکرد را داشته باشد، با ذکر این فناوری بهتر است به قابلیت دیگر این گوشی نیز اشاره ای داشته باشیم که آن توانایی دریافت 10 لمس بصورت همزمان می باشد. می توانید قیمت آنلاین آیفون 8 را بگیرید و خریداری کنید

سخت‌افزار، سیستم‌عامل و کارایی 

 

دو گیگابایت رم دقیقا شبیه به آنچه در آیفون 7 دیده بودیم، برای آیفون 8 هم در نظر گرفته‌ شده است؛ اما تراشه‌ی جدید باعث شده تا آیفون 8 از AR پشتیبانی کند. AR به شما امکان می‌دهد با استفاده از دوربین گوشی و پردازنده‌ی فوق‌العاده پرقدرتش، تصاویر شبیه‌سازی‌شده‌ی مجازی را در نمایشگر آیفون ببینید. این تصاویر و ویدئو‌های مجازی برای لذت‌بردن از بازی‌ها گرفته تا نمایش موارد مهندسی دقیق، قابل‌ استفاده هستند.

 

تراشه‌ی شش‌هسته‌ای A11 Bionic قدرتی به آیفون‌ 8 داده که آن را در هر لمس احساس می‌کنید. از روان بودن حرکت و انجام هر کاری در iOS گرفته تا استفاده از آیفون 8 برای لذت‌بردن از دنیای مجازی در قاب گوشی.

 

مورد دیگری که این گوشی را از آیفون 7  متمایز می‌کند، امکان شارژشدنش با استفاده از شارژر بی‌سیم جدید اپل است که می‌تواند، آیفون 8 را در کنار اپل‌واچ نسل سوم و همچنین گوشی‌های جدید اپل با سرعت زیاد و بدون اتصال مستقیمشان به برق شارژ کند؛ البته این فناوری، جدید نیست و از دو سال قبل شاهد استفاده‌شدنش در گوشی‌های سایر شرکت‌های رقیب بودیم. اپل هم سرانجام تصمیم گرفته که از این فناوری و همچنین فناوری شارژ سریع در آیفون جدیدش استفاده کند. خبر بد اینکه برای شارژکردن سریع آیفون نیاز دارید تا یک شارژ و کابل جدید را جداگانه بخرید و امکان استفاده از شارژر معمولی برای سریع شارژکردن آیفون 8 وجود ندارد.

 

 

با اینکه آیفون جدید سنگین‌تر شده؛ اما باتری آن در مقایسه با نسل قبلی ظرفیت کمتری دارد؛ اما مثل قبل دیگر نباید نگران کمبود شارژ در آیفون 8  باشید، چراکه فناوری جدید استفاده‌شده در نمایشگر برای تطبیق خود با نور محیط و همچنین تراشه‌ی 10نانومتری جدید اپل، مصرف باتری را تا جای ممکن پایین می‌آورند. البته با تمام این توضیحات اگر از LTE استفاده کنید و عادت داشته باشید، نمایشگر گوشی را زیاد روشن نگه‌ دارید، حتما به روزی یک‌بار شارژ کامل نیاز خواهید داشت.

 

 

مورد جذابی که در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل به وجود آمده، شناسایی سایر دستگاه‌های اپل است. حالا دستگاه‌های اپل می‌توانند یکدیگر را شناسایی کنند و با این کار همه‌چیز برای شما ساده‌تر خواهد شد؛ مثلا اگر قصد اکتیوکردن آیفون 8  جدید خود را داشته باشید و آیفون قدیمی خود را در کنار آن قرار دهید، آیفون قدیمی از شما سوال می‌کند که آیا می‌خواهید دستگاه جدید را که در همین نزدیکی است با استفاده از اپل آیدی خود اکتیو کنید!

بلوتوث نسخه‌ی 5، Wi-Fi با استاندارد ac، NFC برای استفاده از پرداخت اپل و پشتیبانی از شبکه‌های LTE با سرعت دانلود یک گیگابیت بر ثانیه از دیگر قابلیت‌های آیفون جدید هستند.

 

حسگر اثرانگشت هم مثل چهار نسل قبل روی کلید خانه قرار گرفته و می‌توان گفت بابت iOS جدید، عملکرد آن کمی بهبود پیدا کرده است. درعوض اسپیکر‌های استریوی آیفون 8، پرقدرت‌تر از چیزی بودند که در آیفون 7 دیده بودیم و می‌توانند حجم صدای بیشتری را تولید کنند.

دوربین iphone 8

 

برخلاف آیفون 8پلاس، برای آیفون 8  تنها یک دوربین به عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته‌ شده تا آیفون 8 با استفاده از آن، تصاویر بهتری ثبت کند. دوربین آیفون8 سنسوری 12مگاپیکسلی دارد و دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 کمک می‌کند تا تصاویر را روشن و شفاف ثبت کند.

 

 

اپل ادعا کرده که دوربین‌ آیفون 8 در مقایسه با دوربین‌ آیفون 7، سنسور‌ بزرگ‌تر و البته سریع‌تری دارد که درنتیجه می‌تواند تصاویر مطلوب‌تری هم ثبت کنند. همچنین این دوربین می‌تواند با استفاده از فناوری کاهش نویز، فیلتر جدید رنگ و همچنین لرزش‌گیر اپتیکال تصویر؛ تصاویری به‌مراتب بهتر را در مقایسه با آیفون 7 ارائه دهد. در کنار تمام این قابلیت‌ها؛ آیفون 8  می‌تواند تصاویر پانارومای 63مگاپیکسلی ثبت کند، با استفاده از فناوری "پیکسل فوکوس" روی سوژه‌های شما فوکوس کند، علاوه بر صورت، بدن انسان را هم تشخیص دهد و از همه مهم‌تر با فرمت‌ جدید HEIF ثبت تصویر کند تا در حجم کمتر، جزئیات بیشتری را جای دهد.

 

 

دوربین سلفی آیفون 8  دقیقا همان مشخصات دوربین سلفی آیفون 7  را دارد. سنسوری 7مگاپیکسلی که به رتینا فلش برای روشن‌ترکردن، صورت شما هنگام تاریکی مجهز شده است. دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 که برای این دوربین در نظر گرفته‌ شده، در مقایسه با دوربین سلفی گلکسی S8، حرف چندانی برای گفتن ندارد. از اپل انتظار می‌رفت تا برای این دوربین سنگ‌تمام می‌گذاشت و چند پله‌ای آن را توسعه می‌داد.

 

کیفیت عمومی تصاویر ثبت‌شده با آیفون 8 عالی است. این گوشی می‌تواند عناصر صحنه‌ای را که می‌خواهید از آن عکاسی کنید، تشخیص دهد تا بهترین بازده‌ی ممکن را هنگام ثبت تصویر داشته باشد. همچنین دوربین‌های جدید می‌توانند ویدئوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنند که کیفیت آن‌ها در مقایسه با هر گوشی دیگری شما را به وجد می‌آورد.

مشخصات آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

 

Shiva بازدید : 223 یکشنبه 25 آبان 1399 نظرات (0)

آیفون همان گوشی هوشمندی است که بسیاری از برندهای شرکت گوشی های هوشمند در حال رقابت هستند اما شرکت آیفون هم چنان پرچم دار گوشی های هوشمند در سراسر جهان می باشد در سال 2015 با معرفی آیفون 6 اس پلاس به بازار گوشی های هوشمند که جز بهترین برندها در سال 2015 بود ما در این مطلب به بررسی گوشی آیفون 6 اس پلاس می پردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

 

مشخصات گوشی آیفون 6 اس پلاس 32 گیگابایتی:

طراحی زیبا  آیفون 6 اس پلاس


 آیفون ۶ اس پلاس از نظر ظاهری با نسل قبل خود، آیفون 6 پلاس هیچ تفاوتی ندارد. اما در آیفون‌های جدید از آلومینیوم سری 7000 در ساخت بدنه‌ی دستگاه استفاده شده است که مقاومت بسیار بیشتری در مقایسه با آلومینیوم نسل قبل دارد و همین عامل باعث می‌شود تا آیفون‌های سری 6s به راحتی خم نشوند و مشکلاتی که سال گذشته گریبان‌ آیفون‌ها و بسیاری دیگر از گوشی‌ها را گرفت، امسال وجود نداشته باشد. آیفون‌ها بسیار مقاوم‌تر شده‌اند و حالا براساس ضربه نیز کمتر دچار آسیب می‌شوند.

با توجه به بدنه‌ی آلومینیومی که این آیفون دارد، به هیچ عنوان سنگین به نظر نمی‌رسد و تنها 172 گرم وزن دارد. علاوه بر این اگر از ضخامت بسیار پایین آیفون 6 (6.9 میلی متر) در بین محصولات آیفون صرف نظر کنیم، می‌توان لقب باریک ترین آیفون را به 6 پلاس و با ضخامت 7.1 میلی متر اعطا نمود. علاوه براین به نظر نمی‌رسد که انتخاب سنگین‌ترین گوشی شرکت اپل، کار بسیار سختی باشد؛ چرا که با اندازه‌ی بزرگی که 6 پلاس در میان همه‌ی گوشی‌های اپل دارد، به راحتی می‌توان بیان کرد که 6 پلاس با 172 گرم وزن، سنگین‌ترین عضو خانواده‌ی آیفون می‌باشد.

پوشش فلزی پشت دستگاه و لبه‌های آن استادانه تراش خورده‌اند و حس یک کالای لوکس و درجه یک را به کاربر منتقل می‌کنند.

 اصلی‌ترین تغییر آیفون 6 پلاس نسبت به آیفون 6 به بزرگ‌تر شدن آن برمی‌گردد. بزرگ‌تر شدنی که باعث تغییر هیچ یک از المان‌های متمایز کننده گوشی‌های اپل از دیگران نشد، المان‌هایی مانند کلید هوم معروف این گوشی، لبه‌های انحنادار، فضای زیاد بالا و پایین صفحه‌نمایش و البته کیفیت ساخت عالی، همه در این گوشی هم مانند دیگر گوشی‌های ساخت اپل وجود دارند.

 

صفحه نمایش  

صفحه‌نمایش آیفون 6 اس پلاس تقریبا شبیه به آیفون سال قبل است. از نظر مشخصات فنی مربوط به نمایشگر، آیفون‌های امسال با آیفون‌های سال گذشته هیچ تفاوتی نمی‌کنند. آیفون 6 اس پلاس داری صفحه‌ نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1334 در 750 پیکسل و تراکم 326 پیکسل در اینچ است که هرچند تراکم کمتری در مقایسه با پرچمدارهای اندرویدی دارد، اما کیفیت تصویر آن از هر نظر عالی است و هیچ ایرادی نمی‌توان به آن وارد کرد.

شدت روشنایی صفحه‌نمایش همچون گذشته بسیار بالا است تا به راحتی بتوانید از گوشی حتی زیر نور شدید آفتاب، بدون مشکل استفاده کنید.
 با وجود اینکه نمایشگرهای IPS LCD از نظر عمق رنگ مشکی و کنتراست تصویر به خوبی OLEDها نیستند، اما آیفون از این بابت نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و نه تنها مشکی در آن عمیق است، بلکه کنتراست تصویر نیز قابل قبول است. این نمایشگر همچنین از نظر دقت نمایش رنگ‌ها نیز عالی است و همچنان تصویری که در اختیار کاربر قرار می‌دهد خیره‌کننده است.

 

دوربین

یادتان هست که در ابتدای نقد و بررسی‌مان، دوربین را یکی از مزیت‌های حیاتی پلاس به برادر ریزنقش خود دانستیم؟ اینجا جایی است که باید به تفصیل راجع به دوربین فوق‌العاده‌ی iPhone 6 Plus صحبت کنیم.

بعد از چهار نسل استفاده از دوربین‌هایی با سنسور ۸ مگاپیکسل، اپل در سری‌های 6s و 6s Plus خود از دوربینی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. این سنسور دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 دارد که در مقایسه با نسل قبلی تغییری نداشته است. این سنسور می‌تواند تصاویری با پیکسل‌هایی به ‌اندازه‌ی ۱/۲۲ میکرون‌متر ثبت کند، که در مقایسه با نسل قبلی کوچک‌تر شده‌اند. همچنین استفاده از فناوری جدید جداسازی عمیق پیکسلی (Deep Trench Isolation) به بهبود کیفیت تصاویر کمک می‌کند. در این فناوری با جداسازی هر پیکسل از پیکسل‌های مجاورش از رنگ‌پریدگی تصاویر جلوگیری می‌شود. اپل می‌توانست مثل سایر رقبا در کنار افزودن به تعداد پیکسل‌های تصاویر از دریچه‌ی دیافراگم گشاده‌تری برای ثبت تصاویر بهتر بهره ببرد. علاوه بر این و برای اولین بار در گوشی‌های ساخت اپل می‌توان با iPhone 6s، ویدیوهایی با رزولوشن 4K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و صدای استریو ضبط کرد.

رابط کاربری دوربین هم تغییر زیادی نکرده است و حالت‌های عکاسی و فیلم‌برداری همان‌هایی هستند که در iPhone 6 شاهدشان بودیم. تنها تفاوت را می‌توان همان فیلم‌برداری 4K دانست که امکان انتخاب آن در بخش تنظیمات اصلی گوشی وجود دارد. البته نباید از کنار قابلیت جدید تصاویر زنده (Live Photo)  ساده گذشت. در این حالت آیفون در شرایطی قرار می‌گیرد که چند ثانیه قبل و بعد از ثبت تصویر را در حافظه‌ی خود ثبت می‌کند. بعد از ثبت تصویر از سوژه‌ی موردنظر، آیفون از این چند ثانیه، یک فایل Gif تولید می‌کند که اپل آن را تصاویر زنده نام‌گذاری کرده است. در انتها و در بخش گالری گوشی با استفاده از قابلیت جدید لمس سه ‌بعدی این تصاویر به حالت متحرک نمایش داده می‌شوند.

از دیگر موارد جدید در که این گوشی گنجانده شده‌اند، می‌توان به فیلم‌برداری با رزولوشن Full-HD با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد. تصاویر پاناروما هم پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌اند و حالا می‌توانید تصاویر پانارومایی ثبت کنید که نزدیک به ۶۳ مگابایت حجم دارند.

 

 

ویژگی اصلی پلاس که آن را به یک گجت همراه رویایی برای عکاسی بدل می‌کند سیستم لرزشگیر اپتیکال آن است. لرزشگیری که نه تنها در گرفتن عکس‌های شارپ‌تر و جذاب‌تر به شما کمک می‌کند، بلکه عملکرد فوق‌العاده‌ای در محیط‌های کم‌ نور و عکاسی و فیلمبرداری شبانه دارد.

نمونه عکس‌های iPhone 6s Plus آنقدر در تاریکی با کیفیت‌تر از سایر موبایل‌های دوربین‌دار است که اگر خودتان عکاس آنها نباشید شاید باور نکنید این عکس‌ها را یک دوربین موبایل ثبت کرده است و طبیعتا چنین ویژگی را می‌توان به فیلمبرداری آن هم تعمیم داد.

شفافیت، کنتراست و تراز سفیدی مثال‌زدنی نسل جدید آیفون‌ها در کنار حفظ همچنین حدومرز رنگ‌ها از آن ویژگی‌های هستند که آیفون را در کنار دیگر ویژگی‌های‌اش از دیگر رقبا بالاتر نگه می‌دارد.

دوربین سلفی هم چند پله‌ای پیشرفت داشته است. اپل برای دوربین سلفی هم  کم‌کاری نکرده و بعد از سنسور ۱/۲ مگاپیکسلی حالا سنسوری ۵ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی آیفون جدید در نظر گرفته است . البته حالت تصاویر زنده و ضبط ویدیو‌هایی با رزولوشن Full-HD هم برای این دوربین وجود دارند. برای محیط‌های کم‌نور هم نمایشگر گوشی نقش فلش را بازی می‌کند و با فناوری که اپل آن را رتینا فلش نامیده، با توجه به تراز سفیدی محیط ، نور کافی و مناسب برای ثبت تصاویر با شفافیت مطلوب را تولید می‌کند.

باتری

اولین چیزی که در تست iPhone 6s Plus به ذهن‌مان رسید این بود: کاش 6s‌ ظرفیت باتری 6s Plus را داشت!

در طول یک روز کامل کاری باتری پلاس چیزی نزدیک به ۱۲ ساعت زیر فشار مداوم کاری مقاومت کرد و هیجان‌انگیزاش اینجا بود که با استفاده از مود جدید مصرف باتری که در سیستم‌عامل  iOS 9  با برای استفاده‌ی مدیریت شده از باتری طراحی شده این زمان بیشتر هم شد و گوشی روشن ماند. باتری ۲۹۱۰ میلی‌آمپری پلاس هر چند از برادر کوچکترش خیلی بیشتر شارژ نگه‌ می‌دارد اما هنوز هم رقبای بهتری نسبت به خود دارد و باید بپذیریم که اپل همچنان تا یافتن یک فناوری و راهکار جدید باید میان ظرافت تولیدات خود و میزان منبع انرژی این گجت‌ها بالانسی متعادل و کم‌تر راضی‌کننده را انتخاب کرده است.

 

نرم افزار گوشی iphone 6s plus 

 

به جز فناوری 3D Touch در رابط کاربری و امکانات iOS 9، شاهد تغییرات جدی و اساسی نسبت به iOS 8 نیستیم. در iOS 9، اپل تمرکز بیشتری بر روی موتور جستجوی سیستم‌عامل داشته و بهبودهای بسیاری در این زمینه ایجاد کرده و یک صفحه‌ی اختصاصی نیز برای جستجو در نظر گرفته است. سیری نیز همچون روال گذشته بهبود یافته و حالا باهوش‌تر شده است. مثلا سیری می‌تواند اپلیکیشن مناسب شما را براساس مکان و زمان خاص پیشنهاد دهد. حالا می‌توانید از سیری بخواهید که وقتی به خانه یا محل کار خود رسیدید مورد خاصی را به شما یاددآوری کند.

در iOS 9 می‌توان از بین ویدیوهای کوتاه Live Photo، تصویر پس زمینه‌ی قفل گوشی انتخاب کنید؛ در این حالت اگر بر روی صفحه‌ی قفل کمی‌ فشار بیاورید ویدیو کوتاه پخش می‌شود.

 

Shiva بازدید : 4132 یکشنبه 04 آبان 1399 نظرات (0)

در بازی فری فایر انواع سلاح ها وجود دارد و برای بازی کردن و ژانرهای مختلف باید سلاح های خود را عوض کنیم اما بعضی از گیمرها چون با سلاح ها آشنای کافی ندارند نمی توانند ازاین سلاح ها استفاده کنند یا منجر به شکست در بازی می شوند ما در این مطلب سعی داریم به بررسی اتوماتیک هدشات کردن در بازی فری فایر بپردازیم با همراه باشید.

چگونه در فری فایر حرفه ای شویم,چگونه در فری فایر حیوان بگیریم

افزایش چیت هدشات در بازی  فری فایر

1: افزایش هد شات : با استفاده از این امکان هد شات در بازی افزایش پیدا میکند و به راحتی بیشتری میتوانید دشمنان خود را هد شات کنید.

2: مجیک بولت: اگر تیر را مقداری اطراف انمی هم بزنید به انمی برخورد میکنه

3: افزایش قدرت تیر: با استفاده از این امکان نیز قدرت تیر شما مقداری افزایش میابد

 در ابتدا شما باید وارد بازی فری فایر شده و در قسمت setting بر روی گزینه Auto Headshot کلیک کنید، سپس باید بر روی گزینه sensitivity کلیک کرده و تصویری که در زیر مشاهده می کنید برای شما به نمایش در می آید.

شما می توانید تنظیمات Auto Headshot راه در تصویر زیر که برای شما نیز به نمایش در می‌آید مشاهده کنید، کافیست تنظیماتی که در تصویر زیر اعمال شده است را شما نیز اعمال کنید، که البته درصد هر یک از این تنظیمات شامل مواردی است که در زیر ذکر خواهند شد:

بهترین تنظیمات هدشات بازی فری فایر Free fire

  • General : 50
  • Red Dot: 100
  • 2x Scope: 16
  • 4x Scope: 18
  • AWM Scope: 20

و در نهایت بر روی گزینه save کلیک کرده تا تغییراتی که انجام داده اید اعمال شود.

ممکن است این سوال برای بسیاری از بازیکنان به وجود بیاید که اعمال این تغییرات باعث چه چیزی خواهند شد؟ در ادامه با من همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهم.

  • اعمال تنظیمات هدشات اتوماتیک

زمانی که شما این تغییرات را اعمال می کنید بسیار راحت تر و آسان تر می توانید بازیکنان دشمن را مورد هدف قرار دهید، پس از اینکه این تغییرات اعمال شد و تنها باید اسلحه خود را به سمت بدن حریف خود گرفته و آن را کمی به سمت بالا بکشید، پس از این امر اسلحه به صورت خودکار سر بازیکن دشمن را مورد هدف قرار می‌دهد.

حالت تمرینی :

مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که پس از اعمال این تغییرات باید نحوه استفاده و چگونگی فعال سازی تغییرات را نیز به خوبی بلد باشید بنابراین سعی کنید تا زمانی که به درستی و به خوبی نتوانستید این تغییرات را اجرا و کنترل کنید در حالت های تمرینی، این حالت را به خوبی تمرین کنید پس از چند بار تمرین کردن قطعاً می توانید کنترل آن را در دست گرفته و در رقابت ها شگفت زده خواهید شد. استفاده از هدشات اتوماتیک به راحتی شما را به پیروز شدن نزدیک خواهد کرد.

Shiva بازدید : 219 شنبه 26 مهر 1399 نظرات (0)

بررسی میزان درآمدزایی بهترین بازی‌های موبایلی

 
بررسی میزان درآمدزایی بهترین بازی‌های موبایلی

صنعت گیم اگرچه دارای تاریخی چند دهه ای می باشد اما در دو دهه گذشته انقلاب بزرگی را از نظر پیشرفت و تغییرات تجربه کرده است.

 تاکنون پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس، پلی استیشن، کامپیوترهای شخصی و ... در دسترس بازیکنان قرار گرفته اند که هر کدام جذابیت ها و هیجان خاص خود را داشته اند. در سال های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی و علوم فناوری اطلاعات گوشی های هوشمند به سرعت روانه بازارها شدند و تقریبا نیمی از مردم جهان از این گوشی ها استفاده می کنند. می توان گفت امروزه محبوب ترین پلتفرم بازی های ویدیویی گوشی های موبایلی هستند و همین امر باعث شده است که کمپانی ها و استودیوهای بازی سازی تمرکز و توجه بیشتری بر روی تولید بازی های موبایلی داشته باشند و این نیازمند صرف هزینه هایی می باشد. در ادامه مطلب به معرفی تعدادی از محبوب ترین و بهترین بازی های موبایلی و بررسی میزان درآمدزایی آنها پرداخته خواهد شد.

1

بهترین بازی های موبایلی و میزان درآمد آنها

انتخاب یک یا چند بازی به عنوان بهترین بازی ها به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و برای این انتخاب لازم است که به فاکتورهای مختلفی مانند سبک و ژانر بازی، شرکت سازنده آن، امکانات و آپشن های بازی، قیمت و هزینه های آن، سلیقه بازیکن، امکانات سخت افزاری مورد نیاز برای آن و ... توجه شود. تعدادی از بازی های موبایلی در سال های اخیر با استقبال بیشتری مواجه شده اند و بیشتر از سایر بازی ها دانلود و نصب شده اند و به عنوان بهترین بازی های موبایلی شناخته شده اند.


بازی های متعددی در صنعت گیم وجود داشته اند که با سرمایه های اولیه بسیار زیاد و اعجاب آور ساخته شده اند ولی در نهایت نتوانسته اند انتظارات را به خوبی برآورده کنند و فروش مناسبی داشته باشند اما تعدادی از بازی ها به دلیل داشتن سبک و ژانر جذاب، گرافیک، موسیقی، گیم پلی و امکانات هیجان انگیز سودآوری بسیار مناسبی برای سازنده ها داشته اند. از جمله بهترین بازی هایی که در چند سال اخیر همواره در فهرست بهترین بازی های موبایلی جای داشته اند و درآمد خوبی برای سازنده ها داشته اند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

Call Of Duty

بازی کالاف دیوتی به عنوان یکی از بهترین بازی های تاریخ صنعت گیم و تمامی پلتفرم ها شناخته می شود که سابقه ای بیش از دو دهه دارد. این بازی اولین بار در سال 2003 توسط کمپانی اکتیویژن ساخته و عرضه شد و تاکنون بیش از 17 نسخه مختلف از آن در دسترس گیمرها قرار گرفته است. نسخه موبایلی بازی کالاف دیوتی در سال  2019 با همکاری کمپانی های تنسنت گیمز و اکتیویژن ساخته شد. در این بازی گیمرها می توانند ماموریت ها و مراحل مختلفی را تجربه کنند و با سایر بازیکنان از سراسر جهان به رقابت بپردازند. از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی می توان به گیم پلی بسیار جذاب، گرافیک عالی و باکیفیت، موسیقی و صداگذاری های بی نظیر، شخصیت پردازی عالی، تنوع بالای سلاح و مهمات و مراحل و ... اشاره کرد.

2

گیمرها می توانند با خرید CP کالاف دیوتی موبایل به تمام امکانات بازی دسترسی داشته باشد و آیتم های مورد نظر خودشان را سفارشی سازی نمایند.  از میان تمام نسخه های معرفی شده بازی کالاف دیوتی بازی Call of Duty: Modern Warfare بیشتری درآمد زایی را داشته است و بعد از عرضه توانسته در 3 روز بیشتر از 600 میلیون دلار برای سازنده ها سودآوری داشته باشد. بازی کالاف دیوتی موبایل نیز بعد از عرضه و در طول 2 روز توانسته 20 میلیون دانلود داشته باشد. هر چند که این بازی به صورت رایگان برای گیمرها عرضه شد اما در همان سال اول بیش از 180 میلیون دلار برای سازنده ها سودآوری داشته است که رقم قابل توجهی می باشد.

Clash Royale

بازی کلش رویال یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های ساخته شده توسط کمپانی خوشنام سوپرسل است که در سبک بازی های استراتژیک ساخته شده است. نسخه های جدید این بازی شباهت های بسیار زیادی به بازی کلش اف کلنز دارد و بازیکنان در این بازی می توانند دهکده و قبیله خود را ایجاد کنند و از تمام امکانات بازی برای محافظت از آن و همچنین گسترش قبیله خود استفاده کنند. این بازی اولین بار در سال 2015 ساخته و عرضه شد و جوایز بسیار زیادی کسب کرد. از مهم ترین ویژگی های بازی می توان به داستان منظم و هیجان انگیز، گیم پلی ساده و جذاب، گرافیک با کیفیت، صداگذاری و موسیقی عالی، تنوع مراحل و ... اشاره کرد.

 گیمرها می توانند در این بازی با خرید جم کلش رویال به امکانات و آپشن های بیشتری در بازی دسترسی داشته باشند و آیتم های مختلف بازی را مطابق میل خود تغییر دهند. این بازی بعد از سال اول توانست حدود 1 میلیارد دلار فروش داشته باشد و درآمد بسیار خوبی برای عاید کمپانی سوپرسل کند. این بازی تاکنون بیش از 2.5 میلیون دلار سودآوری برای سازنده ها داشته است و با محبوبیتی که دارد قطعا این آمار در آینده بالاتر نیز خواهد رفت.

PUBG Mobile

بازی پابجی موبایل به عنوان یک بازی نوپا و جدید توانسته به خوبی جایگاه خود را در میان گیمرها تثبیت کند. این بازی در سبک بازی های بتل رویال و ترس و بقا و به وسیله کمپانی بلوهول و با کمک شرکت تنسنت گیمز ساخته شده است. این بازی اولین بار در سال 2017 و برای پلتفرم های ایکس باکس و مایکروسافت ویندوز عرضه شد و استقبال خوبی که از آن به عمل آمد باعث شده کمپانی پابجی در سال 2018 نسخه موبایلی آن را نیز عرضه کند.

3

 از جمله مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی که باعث جذب بازیکنان می شوند می توان به مواردی مانند داستان منظم و هدفمند، گرافیک عالی، گیم پلی جذاب و اعتیادآور، موسیقی و صداگذاری های بی نظیر و ... اشاره کرد. بازیکنان در بازی PUBG می توانند با خرید یوسی به تمامی آپشن های بازی دسترسی داشته باشند و هر آنچه را که می خواهند مطابق میل خود شخصی سازی نمایند. بر اساس آخرین آمار این بازی در سال 2020 توانسته بیش از 1.3 میلیارد دلار برای سازنده ها درآمد زایی داشته باشد. درآمد کلی بازی از زمان ساخت تاکنون بیش از 3 میلیارد دلار بوده است و در ایام شیوع بیماری کرونا رکورد درآمدزایی 4.8 میلیون دلار در یک روز را نیز به ثبت رسانده است.

Clash Of Clans

بازی کلش آف کلنز را می توان بهترین و محبوب ترین محصول کمپانی فنلاندی سوپرسل دانست که از زمان عرضه تاکنون همواره لیست بهترین بازی های موبایلی قرار داشته است. این بازی اولین بار در سال 2013 ساخته و عرضه شد و در مدت یک دهه همواره جز محبوب ترین و بهترین بازی های استراتژیک دنیای گیمینگ بوده است. در این بازی بازیکنان یک قبیله و دهکده شخصی برای خودشان ایجاد می کنند و مامور هستند که از تمامی امکانات و تجهیزات موجود در بازی استفاده کنند تا از آن در برابر حملات دشمنان محافظت کنند و همچنین آن را توسعه بدهند. در این بازی بازیکنان می توانند با خرید جم بازی کلش آف کلنز از همه امکانات بازی بهره مند شوند و مطابق میل خودشان آیتم های مختلف را شخصی سازی کنند.

4

 کمپانی سوپرسل که در سال 2010 احداث شده است و با ساخت این بازی ها درآمدهایی نجومی داشته است هر ساله به طور میانگین 1 میلیارد دلار درآمد داشته است و بر اساس آمار منتشر شده از این شرکت فنلاندی حتی در سال 2017 حتی بدون تولید یک بازی توانسته بیشتر از 800 میلیون دلار کسب درآمد کند. بازی کلش آف کلنز به صورت میانگین در سال های ابتدایی حضور خود در بازار بیش از 2.5 میلیون دلار درآمد زایی برای سوپرسل داشته است و این رقم در سال های اخیر قطعا بیشتر بوده است.

  • علاوه بر بازی های نامبرده بازی های موبایلی دیگری مانند بازی Free Fire، بازی Rummy، بازی FIFA و ... از دیگر بازی های موبایلی مطرح هستند که توانسته سودآوری بسیار خوبی برای شرکت های سازنده خود داشته باشند و میلیون ها بار توسط گیمرها سراسر جهان دانلود شده اند.

 نتیجه نهایی

با توجه به آنکه پلتفرم موبایل در سال های اخیر به شدت مورد توجه گیمرها قرار گرفته است بسیاری از کمپانی ها و استودیوهای بازی سازی بیشتر تمرکز خود را بر روی ساخت بازی های این پلتفرم قرار داده اند و سالانه هزاران بازی مختلف توسط کمپانی های مختلف برای گوشی های موبایل ساخته می شوند. هر ساله رسانه ها و منتقدان و گیمرهای حرفه ای اقدام به رتبه بندی های مختلفی بازی های موبایلی می کنند و بهترین ها را انتخاب می کنند.

 از میان بهترین و محبوب ترین بازی های موبایل بازی های نامبرده توانسته اند بیشترین درآمد و سودآوری را داشته باشند و قطعا انتظارات در آینده از آنها بیشتر خواهد بود. در سایت فردانیوز مقاله ای تحت عنوان آخرین تحلیل آینده بهترین بازی های موبایلی جهان منتشر شده است و بازیکنان می توانند اطلاعات جامعی در مورد آینده این بازی ها دریافت کنند.

Shiva بازدید : 63 یکشنبه 30 شهریور 1399 نظرات (0)

نقد و بررسی تخصصی

طی چند سال اخیر، درزکردن اطلاعات پیش از معرفی رسمی گوشی‌های جدید یک عادت یا شاید یک سیاست شده است. مهم نیست گوشی‌ها پایین‌رده باشند یا بالارده؛ اطلاعات آن‌ها همیشه چند هفته یا در بهترین حالت، چند روز پیش از معرفی رسمی محصولات توسط شرکت سازنده به بیرون درز می‌کند. سری جدید هوآوی یعنی P20 هم یکی از همین قربانی‌ها بود. در این مجموعه سه گوشی قرار دارند که P20،  P20 Lite و P20 Pro هستند. ولی دو ویژگی که باعث شد این گوشی‌ها سر زبان‌ها بیوفتند، اول طراحی عجیب صفحه‌نمایش و کپی واضح از جدیدترین و بهترین گوشی اپل یعنی آیفون ۱۰ است که صفحه‌ای بدون حاشیه دارد. دومین مورد سه دوربینه بودن گوشی P20 Pro با یک سنسور ۴۰ مگاپیسکلی است که در نوع خود و در بازار گوشی‌های موبایل برای اولین بار است که تولید و عرضه می‌شود. گوشی P20 Lite به طور رسمی در لهستان رونمایی شد و در واقع جانشین P10 Lite است. این گوشی در بازار ایران و بعضی دیگر از بازارها با نام Nova 3e به فروش خواهد رسید. این گوشی موبایل یک گوشی کاملا میان‌رده است ولی قابلیت‌های جذابی دارد که می‌تواند در دنیای میان‌رده‌ها طرفداران زیادی داشته باشد و توجه بازار را به خود جلب کند.

صفحه‌نمایش؛ شبیه آیفون ۱۰ نیستی؟

 

شرکت چینی هوآوی طی یک اقدام عجیب صفحه‌نمایش کاملا متفاوتی را برای سری جدید گوشی‌هایش انتخاب کرده است که به طور واضح کپی از نمایشگر معروف و شناخته‌شده‌ی آیفون ۱۰ است. برخلاف گوشی‌های نسل قبل این شرکت که همگی صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی داشتند و نسبت تصویر آن‌ها ۱۶:۹ بود، این گوشی به نمایشگر کشیده‌ی ۵.۸۴اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ مجهز است و به همین دلیل یکی از کشیده‌ترین گوشی‌های بازار شناخته شده است. البته آیفون ۱۰ همچنان پیشتاز است، چرا که نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ دارد که در نوع خود بی‌نظیر است و در حال حاضر رقیبی ندارد. با این‌حال با اولین نگاه به صفحه‌نمایش Nova 3e شاید برای چند ثانیه فکر کنید آیفون ۱۰ است.

 

 

گوشی Nova 3e  رزولوشنی معادل ۲۲۸۰x۱۰۸۰ دارد که همان FullHD+ است و به‌لطف بهره‌بردن از فناوری FullView تجربه‌ی کاربری فوق‌العاده‌ای را در اختیار صاحبش قرار می‌دهد. با توجه به ابعاد صفحه‌‌نمایش و رزولوشن و یک حساب سرانگشتی می‌توان فهمید که تراکم پیکسلی این نمایشگر ۴۳۵ است؛ یعنی در هر اینچ ۴۳۵ پیکسل را نمایش می‌دهد که این اعداد و ارقام یعنی تصویری شفاف، با رنگ‌های زنده و طبیعی. همچنین قابلیت نمایش 96٪ از دامنه‌ی رنگ‌های NTSC تضمین می‌کند هر چیزی که در این نمایشگر دیده می‌شود، تا جایی که ممکن است به واقعیت و شفافیت نزدیک است. در مجموع نمایشگر گوشی موبایل Nova 3e جای هیچ حرفی باقی نمی‌گذارد و در نوع خود و با توجه به میان‌رده ‌بودن این گوشی بی‌نقص و بی‌نظیر است.

طراحی 

به جرات می توان گفت که هواوی در طراحی گوشی هواوی نوا 3 ای زیبایی های زیادی را در نظر گفته و از شیشه برای در پشت گوشی استفاده کرده است ولی این‌بار در نسخه‌ی آبی رنگ همانند گوشی‌هایی مثل آنر ۹ شاهد افکت‌های زیبایی روی این قاب شیشه‌ای هستیم. فریم دور گوشی از فلز ساخته شده و به خوبی و با کمک دو نوار پلاستیکی به شیشه‌های پشت و جلوی گوشی پیوند خورده است. فریم دستگاه خوشبختانه لغزنده نیست و همین مساله حس اطمینان خوبی در هنگام در دست گرفتن گوشی به کاربر القا می‌کند و با اطمینان می توانید از آن استفاده کنید.  با وجود اینکه پشت دستگاه به صورت تخت طراحی شده، ضخامت ۷.۴ میلی‌متری و چهار گوشه‌‌ی انحنادار دستگاه باعث شده تا دستگاه به بهترین شکل در دست جای بگیرد.

 

 هواوی نوا 3 ای

هواوی Nova 3e

 

سخت افزار

شرکت هواوی برای پردازنده گوشی هواوی Nova 3e از کرین ۶۵۹ استفاده کرده‌ است. این پردازنده‌ی ۶۴ بیتی که نزدیک به یک سال از زمان رونمایی آن می‌گذرد، با لیتوگرافی ۱۶ نانومتری ساخته می‌شود؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که از تراشه‌های میان‌رده‌ی رقیب با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری، مصرف انرژی بالاتری داشته باشد.‌ کرین ۶۵۹ از هشت هسته‌ی پردازشی با ریزمعماری Cortex-A53 آرم و معماری مجموعه‌ی دستورالعمل ARMv8-ISA بهره می‌برد که در قالب دو کلاستر چهارهسته‌ای کم‌مصرف و قدرتمند به‌ترتیب با فرکانس‌های ۱.۷ و ۲.۳۶ گیگاهرتز کنار هم قرار گرفته‌اند و در مجموع، عملکرد آن‌ها ۴ درصد سریع‌تر از نمونه‌ی به‌کاررفته در تراشه‌ی کرین ۶۵۸ است.

انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی لیتیوم یونی تأمین می‌شود که با محصول پرچم‌داری مانند گلکسی اس ۹ یکسان است. بی‌شک عوامل متعددی مانند پردازنده، نوع پنل و رزولوشن نمایشگر و نوع کاربری گوشی هوشمند می‌تواند بر شارژدهی باتری آن تأثیرگذار باشد؛ با این همه، تجربه‌ی قبلی ما از بررسی میان‌رده‌های هم‌سطح هواوی نشان از آن دارد که باتری با چنین ظرفیتی، می‌تواند شارژدهی متوسطی را برای کاربری‌های روزمره به ارمغان آورد.

 

 هواوی نوا 3 ای

Huawei Nova 3e

 

صفحه نمایش

هواوی نیز همانند شرکت های دیگر روی نمایشگر محصولات خود زمان زیادی صرف می کند به همین دلیل، نمایشگر ۵.۸۴ نوا ۳ ای برخلاف گوشی‌های پیشین هواوی گوشه‌های گردی دارد و به خوبی با انحنای بدنه‌ی گوشی هماهنگ شده است. استفاده از پنل IPS LCD با رزولوشن مناسب ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ تراکم ۴۳۲ پیکسل بر اینچ را برای نوا ۳ ای به ارمغان آورده است. در بحث طیف رنگ‌های قابل نمایش نوا ۳ ای با پوشش ۹۹.۸ درصد طیف رنگی sRGB عملکرد رضایت‌بخشی دارد. زاویه‌ی دید همانند دیگر پنل‌های ال‌سی‌دی استفاده شده در گوشی‌های هواوی مناسب است. نمونه‌ی مورد بررسی ما در فضاهای پر نور و زیر نور مستقیم خورشید با چالش روبرو شد و مشاهده‌ی محتوا در آن به سختی صورت می‌گرفت.

 

 هواوی نوا 3 ای

صفحه نمایش هواوی نوا 3 ای

 

دوربین هواوی نوا 3 ای

گوشی هواوی  نوا 3 ای از دوربین دوگانه‌ با سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی استفاده می کند که در گوشه‌ی بالا و سمت چپ پنل پشتی گوشی با چینشی عمودی و برآمده قرار دارند. سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با ابعاد پیکسل ۱.۱۲ میکرومتری، در پس لنزی با دیافراگم f/2.2 قرار دارد. هواوی برای ثبت تصاویر سلفی بهتر، در بریدگی لبه‌ی بالایی نمایشگر نوا ۳ ای، دوربینی با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و ابعاد پیکسلی ۱.۰ میکرومتر جای داده است.

 

 هواوی نوا 3 ای

 

Shiva بازدید : 75 پنجشنبه 27 شهریور 1399 نظرات (0)

Brawl Stars – جدال ستارگان جدیدترین بازی کمپانی سوپرسل (Supercell) خالق بهترین و خلاقانه ترین بازیها برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده این بازیدارای سبک خاصی است و ممکن است بعضی ها از این سبک از بازی های نو آورانه خوششان نیاید ولی بی شک این بازی جزو بهترین بازی های جهان است

نحوه ی شروع بازی

آموزش بازی براول استار

اول براول انتخاب می کنیم و بعد آن قسمت خاکستری کنار استارت را لمس می کنیم.
بعد یکسری مود برایتان روی صفحه به نمایش در می اید .

آموزش بازی براول استار

هر مود این بازی با بقیه متفاوت است برای مثال در مود جم گرب شما در دو گروه سه نفره در حال رقابت با تیم دیگر هستید در این مود از بازی باید بروید جم های بنفش جم کنید و سعی کنید زنده بمانید چون اگر در این مود بمیرید دوباره زنده خواهید شد ولی تمام جم هایی که جمع کردید در انجایی که مردید بجا می ماند

جم های درون بازی
در این بازی سه نوع جم وجود دارد
جم سبز: این جم بهترین جم بازی است چون هم جانتان را افزایش می دهد هم قدرت ضربه زدنتان را
جم بنفش : این جم فقط در برد و باخت شما تاثیر می گزارد
جم عمولی:این جم در بازی بشما کمک نمی کند ولی می توان با ان برال جدید یا اسکین جدید خرید
جعبه ها
این بازی سه تا جعبه دارد که از ان می توان جم معمولی ، سکه و برال جدید و دوبرابر کننده براول پوینت
جعبه بزرگ ، جعبه معمولی و جعبه مگا
جعبه مگا بزرگ ترین جعبه بازی است و احتمال گرفتن برال جدید در آن زیاد است

 

دریافت جم رایگان در بازی براول استارز در ابتدا ممکن است کمی برایتان عجیب باشد اما کافیست دقایقی را با ما همراه باشید تا به شما راهکارهایی را برای دریافت جم رایگان در بازی براول استارز ارائه دهیم.

همانطور که میدانید بازی براول استارز طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان به خود اختصاص داده است و تا به امروز با استقبال بسیار خوبی از سوی بازیکنان روبرو شده، یکی از مهمترین سوالاتی که بسیاری از بازیکنان براول استارز با آن روبرو هستند این است که چگونه می‌توان در این بازی جم رایگان بدست آورد؟

در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

در زیر به مواردی که قرار است در این مطلب در رابطه با آنها صحبت کنیم اشاره شده است

  • جم چیست؟
  • دریافت جم رایگان در بازی براول استارز brawl stars
  • چگونه باید از جم ها در بازی براول استارز استفاده کرد؟

brawlstarsheroes

جم چیست؟

جم یکی از ارزهای رایج در بازی براول استارز می باشد که شما می توانید آنها را به وسیله brawl box را به دست آورید و یا اینکه آنها را خریداری کنید.

دریافت جم رایگان در بازی براول استارز brawl stars

  • یکی از راه هایی که شما می‌توانید جم رایگان در بازی براول استارز به دست آورید این است که جایی که می‌توانید brawl box را پیدا کنید زیرا براول باکس ها به شما جم های بسیار زیادی می دهند البته تعداد جم در هر براول باکس به صورت تصادفی تعیین می شود.
  • هنگامی که شما در بازی براول استارز به سطح ۱۰، ۵، ۲۵ ۳۵ برسید جوایز ویژه‌ای به شما تعلق خواهد گرفت که brawl box و mega brawl box جزو این جوایز هستند و همانطور که بیشتر گفتیم در این جعبه ها شما میتوانید جم های بسیار زیادی دریافت کنید.
  • شما میتوانید به وب سایت maxgem.clubs مراجعه کنید و سپس یوزر نیم و یا نام کاربری بازی براول استارز خود را وارد کنید، برروی گزینه continue کلیک کرده و اجازه دهید که فرایند جست و جو کامل شود، پس از کامل شدن برروی گزینه verify کلیک کرده، در نهایت میبینید که سه اپلیکیشن به شما پیشنهاد داده خواهند شد، پیشنهاد ما این است که برروی اپلیکیشن solitaire card app کلیک کرده و آن را نصب کنید، برای چند ثانیه آن را اجرا کرده و سپس بازی براول استارز را اجرا کنید، در نهایت متوجه میشوید که چه تعداد جم و سکه به حساب شما اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است که شما برای استفاده از این وب سایت باید از وی  پی  ان استفاده کنید.

چگونه باید از جم ها در بازی براول استارز استفاده کرد؟

  • از دیگر کاربرد های جم در بازی براول استارز این است که، شما می توانید به واسطه آنها براولر و یا شخصیت مورد علاقه خود را در بازی براول استارز خریداری کنید، تنها کافیست مقدار مشخصی جم پرداخت کنید تا آن شخصیت را دریافت کنید.
  • یکی دیگر از کاربردهای جم در بازی براول استارز این است که آنها را برای ارتقاء براولر خود استفاده کنید، گاهی اوقات در بازی براول استار تخفیفات ویژه‌ای برای یکسری براولر ها و شخصیت ها در نظر گرفته می شود که شما با پرداخت مقدار جم بسیار کمی می‌توانید براولر مورد نظر خود را ارتقا دهید.

 

 

  • یکی دیگر از کاربردهای جم در بازی براول استارز این است که شما میتوانید برای خرید براول باکس ها از جم های خود استفاده کنید، در واقع mega brawl box به شما ده brawl box و هشتاد جم می دهد.
  • همچنین شما می توانید اسکین های متفاوتی را برای براولر های خود با پرداخت جرم خریداری کنیم.
  • یکی دیگر از کاربردهای جم در بازی براول استارز این است که شما می توانید token doubler به وسیله پرداخت مقداری جرم برای خود خریداری کنید. در واقع token doubler تقویت کننده هایی هستند که هنگامی که آنها را فعال میکنید هر مقدار تو کنی که در بازی به دست آورید برای شما توسط آنها دو برابر خواهد شد.
  • در بازی براول استارز هر چند وقت یکبار یک برابر به تمام بازیکنان پیشنهاداتی داده خواهد شد که می توانید در ایونت های خاصی شرکت کنید و با براولر های خاصی به رقابت بپردازد که برای شرکت در این نبرد ها باید مقدار خاصی جم پرداخت کنید.

در این بخش با بعضی از براولر های که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند اشنا میشویم

  • بارلی :  ریر

آموزش بازی براول استار

  • ریکوچت : سوپر ریر

آموزش بازی براول استار

  • نیتا:تروفی رود

نیتا در بازی براول استار

  • براک:تروفی رود

براک در بازی براول استار

  • کلت:تروفی رود

 بکلت در بازی براول استار

  • جسی:تروفی رود

جسی در بازی براول استار

  • پوکو:ری

پوکو در بازی براول استار

  • شلی : استارتینگ براول

شلی در بازی براول استار

در این بخش لیست کاملی از براولرهای بازی قرار داده شده:

براولر های مسیر جام (Trophy Road):

  1. شِلی (Shelly): براولر آغازین
  2. نیتا (Nita): براولر مسیر جام (۱۰ جام)
  3.  کُلت (Colt): براولر مسیر جام (۶۰ جام)
  4. بول (Bull): براولر مسیر جام (۲۵۰ جام)
  5. جِسی (Jessie): براولر مسیر جام (۵۰۰ جام)
  6. براک (Brock): براولر مسیر جام (۱۰۰۰ جام)
  7. دینامایک (Dynamike): براولر مسیر جام (۲۰۰۰ جام)
  8. بو (Bo): براولر مسیر جام (۳۰۰۰ جام)
  9. تیک (Tick): براولر مسیر جام (۴۰۰۰ جام)
  10. اِیت بیت (8-Bit): براولر مسیر جام (۶۰۰۰ جام)
  11. اِمز (Emz): براولر مسیر جام (۸۰۰۰ جام)

    براولرهای کمیاب (Rare):

    ۱۲- بارلی (Barley)
    ۱۳- پوکو (Poco)
    ۱۴- اِل پریمو (El Primo)
    ۱۵- رُزا (Rosa)

براولر های فوق کمیاب (Super Rare):

۱۶- دَریل (Darryl)
۱۷- پِنی (Penny)
۱۸- کارل (Carl)
۱۹- ریکو (Rico)
۲۰- جکی (Jacky)
براولر های حماسی (Epic):
۲۱- بیبی (Bibi)
۲۲- پایپر (Piper)
۲۳- پَم (Pam)
۲۴- فرانک (Frank)
۲۵- بی (Bea)
۲۶- نانی (Nani)

براولرهای اسطوره ای (Mythic):

۲۷- تارا (Tara)
۲۸- مورتیس (Mortis)
۲۹- جین (Gene)
۳۰- مکس (Max)
۳۱- مِستر پی (Mr.P)
۳۲- اِسپرَوت (Sprout)

براولرهای افسانه ای (Legendary):

۳۳- اسپایک (Spike)
۳۴- کرو (Crow)
۳۵- لئون (Leon)
۳۶- سَندی (Sandy)

براولرهای رنگی (Chromatic)

۳۷- گِیل (Gale)
حالا میخواهم بهتون اموزش گرفتن اسکین رایگان را بدهم

آموزش بازی براول استار

آموزش بازی براول استار

روی سوپرسل ای دی میزنیم جیمیل وکد عبورش را وارد میکنیم و بعد ثبت اکانت بهتون این اسکین را می دهد

لیست کامل کدهای براول استارز (Brawl Stars)

در اینجا شما می توانید بیش از بیست سازنده محتوا و کدهای تقویت کننده براول استارز آن ها را پیدا کنید:

  • Coach Cory _ Cory
  • Lex _Brawl Stars _Lex
  • MOLT _ Molt
  • Ash _AshBS
  • KairosTime Gaming – Kairos
  • Brawl Stats- Status
  • BenTimm1 – BT1
  • Chief Pat – PAT
  • ChiefAvalon – ChiefAvalon
  • Orange Juice Gaming – OJ
  • Ricky Burnett – R3dknight
  • Rey – Rey
  • Nickatnyte – Nyte
  • Alvaro845 – Alvaro845
  • Galadon Gaming – Galadon
  • CWA Mobile Gaming – CWA
  • RadicalRosh – Brawl Stars – RADICAL
  • Anikilo – anikilo
  • BenTimm1 – BT1
  • FullFrontage – FullFrontage
  • Wonderbrad – wonderbrad
  • BangSkot – bangskot
  • Gedikor – GEDI
Shiva بازدید : 79 پنجشنبه 20 شهریور 1399 نظرات (0)
 

اگر یکی از افرادی هستید که در طول روز دائماً هدفون به گوش دارید، قطعاً امتحان سامسونگ گلکسی بادز برای شما هیجان‌انگیز خواهد بود. هدفون‌های مختلفی در بازار دیده می‌شوند که هرکدام نقاط ضعف و قوت خود را دارند. این به شما بستگی دارد که کدام یک را برای خود انتخاب می‌کنید.در ادامه به بررسی  هدفون بی سیم سامسونگ مدل Samsung Galaxy Buds پس با ما همراه باشید.

 

گلکسی بادز پلاس (+Galaxy BUDS) درجریان رویداد Unpacked 2020 درکنار خانواده‌ی گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ سامسونگ معرفی شد. 

نسل جدید ایربادهای تماما بی‌سیم سامسونگ تغییرات متعددی نسبت به نسل گذشته داشته است؛ اما شاید مهم‌ترین بهبود، افزایش عمر باتری ایرباد از ۶ به ۱۱ ساعت باشد. جعبه‌ی گلکسی بادز پلاس نیز با باتری ۲۷۰ میلی‌آمپرساعتی خود قادر است ۱۱ ساعت عمر باتری بیشتر دراختیار کاربر قرار دهد تا هدفون بیسیم جدید سامسونگ بتواند درمجموع ۲۲ ساعت موسیقی پخش کند. این میزان عمر باتری برای مکالمه اندکی کمتر از حالت پخش موسیقی است و برای «ایرباد به‌تنهایی» و «مجموع ایرباد و کیس» به‌ترتیب به ۷/۵ و ۱۵ ساعت می‌رسد. 

مشخصات, قیمت و خرید هندزفری سامسونگ گلکسی بادز Samsung Galaxy Buds

ایربادهای بی‌سیم سامسونگ که تا پیش از این تنها از دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کردند، اکنون با دستگاه‌های مبتنی iOS 10 نیز سازگاری دارند. همچنین سامسونگ با همکاری اسپاتیفای قابلیت پخش موسیقی و پادکست از اسپاتیفای به‌صورت مستقیم تنها با فشردن یک دکمه روی ایرباد را فراهم کرده است.

آن‌گونه که سامسونگ می‌گوید «صدای گلکسی +BUDS توسط شرکت AKG تنظیم شده و این هدفون مجهز به بلندگوهای دینامیکی دو خروجی در کنار ۳ میکروفون برای رسیدن به کیفیت صدایی بی نظیر است».

جعبه شارژ گلکسی بادز

معرفی بادز پلاس

جعبه شارژ گلکسی بادز خیلی متراکم است و به‌راحتی در داخل جیب قرار می‌گیرد. اگر از سامسونگ گیر آیکون ایکس استفاده کرده باشید، متوجه می‌شوید که کل این پکیج نسبت به ایرفون‌های نسل قبلی خیلی کوچک‌تر است. در حقیقت این مدل 30 درصد کوچک‌تر بوده و قطعاً وقتی که آن را در جیب قرار می‌دهید متوجه تفاوت آن خواهید شد. به‌طورکلی جعبه کاملاً محکم به نظر می‌رسد و درون آن مگنت‌هایی وجود دارد که ایربادز را در جای خود نگه می‌دارد. بیرون جعبه یک چراغ LED کوچک می‌بینید که نشان می‌دهد جعبه چقدر باتری دارد، درحالی‌که LED که درون جعبه وجود دارد به شما می‌گوید که ایرباد شما چقدر شارژ دارد.

 

کیفیت صدای گلکسی بادز

طبق بررسی‌هایی که انجام شده است کیفیت صدای سامسونگ گلکسی بادز آن‌طور که باید نیست. صدای گلکسی بادز کم‌وبیش شبیه هدفون‌های ارزان‌قیمت است. گلکسی بادز شفافیت صدای کافی را ندارد، به این معنی که ایربادها صدای اصلی موسیقی که در حال پخش است را انتقال نمی‌دهند. بالا بردن صدای گلکسی بادز آزاردهنده خواهد بود و باعث تولید صدایی نامفهوم می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مثبت گلکسی بادز این است که ایرباد مشکلی در برقراری تماس‌های تلفنی ندارد. میکروفون‌هایی که در گلکسی بادز تعبیه شده است به‌راحتی می‌تواند صدا را دریافت کنند و انتقال دهند. طبق آزمایش‌هایی که انجام شده است، در زمان پخش ویدیو یا بازی، صدا با تأخیر به شما خواهد رسید. این فاصله زمانی به‌راحتی قابل تشخیص است و این امر یکی از نقاط ضعف بادز به شمار می‌رود.

مشخصات, قیمت و خرید هندزفری سامسونگ گلکسی بادز Samsung Galaxy Buds

عمر باتری گلکسی بادز

عمر باتری گلکسی بادز با توجه به‌دفعات و مدت زمانی که از آن استفاده می‌کنید متغیر است، اما اگر عمر باتری اولویت اصلی شما در خرید ایربادز وایرلسی است، گلکسی بادز یک انتخاب خوب برای شما خواهد بود. به‌طوری‌که می‌توان گفت یکی از پیشرفت‌هایی که سامسونگ گلکسی بادز نسبت به گیر آیکون ایکس داشته است، عمر باتری می‌باشد. طبق آزمایشی که انجام شده است با یک‌بار شارژ کردن ایربادز 58 میلی‌آمپر ساعتی، امکان استفاده از بادز تا حدود 6 ساعت وجود دارد. جعبه شارژ 252 میلی‌آمپر ساعتی، 7 ساعت امکان پخش بیشتر را ایجاد می‌کند و طبق گفته‌های سامسونگ اگر بادز به مدت 15 دقیقه در جعبه بماند 1.7 ساعت امکان پخش برای شما ایجاد می‌کند. همین که جعبه و ایربادز خالی از شارژ شوند، این دستگاه‌ها را می‌توان از طریق کابل USB-C به‌راحتی شارژ کرد. وقتی ایربادها را از جعبه خارج کنید، برنامه Samsung Galaxy Wearable به شما می‌گوید که ایربادها چقدر شارژ دارند، اما میزان شارژی که جعبه شارژ دارد را به شما نشان نمی‌دهد.

طراحی بادز پلاس

نقاط قوت:

  • طراحی راحت ایرباد
  • راحت و سبک بودن
  • عمر باتری خوب
  • قابلیت اتصال خوب
  • قابلیت شارژ بی سیم جعبه

نقاط ضعف:

  • کیفیت صدا خیلی خوب نیست.
  • برخی از ویژگی‌ها به گوشی‌های اندروید محدود است.
  • امکان اتصال گلکسی بادز به‌طور هم‌زمان به دو دستگاه وجود ندارد.
Shiva بازدید : 34 یکشنبه 16 شهریور 1399 نظرات (0)

حتما برایتان عجیب خواهد بود اگر بدانید سودآوری همه کمپانی های سازنده موبایل هوشمند تا حد زیادی به محصولات میانرده‎شان بستگی دارد. قطعا این سوال که “چرا تعداد میان رده های برند های مختلف بیشتر از پرچم دارانشان می باشد” مدام در ذهنتان رژه می رفت اما حالا از این حقیقت پرده برداری شد .

اینجاست که مرز باریک بین میان رده و بالارده توسط برخی کمپانی ها مدام باریکتر می شود و ردپای قابلیت های برتر پرچم داران در چشم به هم زدنی با قیمت استثنایی در میان رده ها دیده می شود .

همه این اطلاعات به کنار، ماهیت شکل گیری زیربرند آنر این بود که اسمارتفون های میانرده، خوش قیمت و جوان‎پسند را به بازار عرضه کند؛با این استراتژی هرچه ابرقدرت ها رشته کرده بودند، آنر پنبه کرد! از همان ابتدا، برند آنر با میانرده های برند های دیگر آبش در یک جوب نمیرفت، چراکه اصلا میانرده ای در کار نبود در ادامه این مطلب میخواهیم به بررسی تخصصی گوشی انر 20 لایت بپردازیم

طراحی گوشی آنر 20 لایت

طراحی که در این گوشی شاهد هستیم نتیجه تلاش های کمپانی هواوی است که در طی این چند سال انجام شده است.طراحی آشنای در این گوشی وجود دارد.شباهت زیادی به گوشی های دیگر آنر دارد اندازه این گوشی با ابعاد 154.8 میلی در طول و 73.6 میلی متر در عرض و 8 میلی متر در ضخامت می باشد. از لحاظ اندازه این گوشی خوب است و خوش فرم بودن و خوش دست بودن را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

وزن این گوشی هم 164 گرم است.وزن این گوشی متعادل است. این وزن باعث می شود تا گوشی به دست شما بچسبد و لیز نخرد در این مورد آنر خوب عمل کرده است. فریم استفاده شده در گوشی آنر 20 لایت پلاستیکی است.پلاستیک استفاده شده هم مقاومت خوبی دارد.ضربات ناشی از افتادن را تحمل می کند.

ساختار استفاده شده در این گوشی هم خوب است . صفحه جلوی از شیشه استفاده شده است و در قسمت پشت گوشی هم پلاستیک استفاده شده است.در گوشی های میان رده اکثرا از این نوع ساختار استفاده می شود.در گوشی های بالا رده از فریم های آلومینیومی استفاده می شود. در صفحه جلوی ما شاهد حاشیه کم در کنار صفحه نمایش هستیم و این زیبای این گوشی را دوچندان کرده است.در بالای صفحه نمایش دوربین سلفی به صورت قطره ای استفاده شده است. و صفحه نمایش را به صورت v شکل استفاده شده است.آنر 20 لایت

طراحی پشتی گوشی

در پشت گوشی طراحی که استفاده شده آشنا است و در بیشتر گوشی آنر استفاده شده است. دوربین های سه گانه این گوشی زیر هم چیده شده است و در سمت چپ این گوشی قرار گرفته است.در گوشی های آنر دیگر هم از این نوع چینش استفاده شده است.فلش LED هم در زیر این دوربین ها قرار گرفته شده است. فلش LED همان چراغ قوه است. چراغ قوه ای که شب های شما را روش می کند.

در قسمت پشتی چیز دیگری هم وجود دارد. و آن چیز اثر انگشت آن است که در وسط گوشی استفاده شده است. شکلی که این حسگر اثر انگشت به خود گرفته است دایره است. نوع این حسگر خازنی است.برند آنر هم در پایین این گوشی قرار گرفته است. دکمه های ولوم و پاور هم در یک سمت گوشی قرار گرفته است.دکمه ولوم به صورت کامل استفاده شده است.

اسپیکر و پورت شارژ و جک 3.5 میلی متری هم در پایین آنر 20 لایت قرار گرفته شده است.خشاب سیم کارت هم در طرف دیگر گوشی است. که به وسیله سوزن مخصوص به بیرون کشیده می شود.در کل از لحاظ طراحی خوب است و حس یک گوشی پرچمدار را به شما خواهد داد.

آنر 20 لایت آنر 20 لایت

صفحه نمایش آنر 20 لایت 

 هم اکنون می توانید این محصول  Honor 20 Lite  را خریداری کنید. فروشگاه انلاین هاکان موبایل

 

در این گوشی از صفحه نمایش IP LCD  استفاده شده است. و از صفحه نمایش لمسی خازنی استفاده کرده است و تعداد رنگ استفاده شده هم 16 میلیون است.این صفحه نمایش جزوه صفحه نمایش های معمولی بازار است و قیمت چندانی ندارد.در کنار این موضوع یک خوبی هم این صفحه نمایش دارد و آن وقتی است که صفحه نمایش گوشی دچار مشکل شود یا شکسته شود و آن موقع میتوانید با قیمت کم این صفحه نمایش را تعمیر کنید.

اندازه ای که در این صفحه نمایش استفاده شده است 6.21 اینچ است که از حاشیه های بسیار کمی استفاده شده است. حاشیه کم می تواند زیبای یک گوشی را تکمیل کند و این گوشی با این حاشیه کم این موضوع را رعایت کرده است.رنگ های بسیار جذاب این گوشی یکی از زیبای های این گوشی است که خیلی به چشم می آید.

آنر 20 لایت وضوح این صفحه نمایش هم 2340 پیکسل در 1080 پیکسل است. نسبت تصویر در این صفحه نمایش آنر 20 لایت (Honor 20 lite )هم 19.5:9 است .کیفیت تصاویری که این صفحه نمایش نشان می دهد بسیار زیاد است این موضوع را میتوانید در فیلم های باکیفیت تست کنید.تراکم پیکسل هم در این صفحه نمایش با این رزولوشن 415 پیکسل است که در هر اینچ این صفحه نمایش است.

در کل این صفحه نمایش برای این گوشی میان رده خوب است و میتواند شما را راضی کند.این راضی بودن هم دراز مدت خواهد بود.شما بعد از خرید این گوشی فول گلس این صفحه نمایش را از سایت گندم تهیه کنید تا همراه با محصول به درب منزلتان ارسال کنیم.فول گلس محافظ صفحه نمایش این گوشی است و از خط و خش و ضربه محافظت خواهد کرد.

سخت افزار و نرم افزار و حافظه

سخت افزاری که در داخل این گوشی استفاده شده است خوب است و با این قیمت واقعا خوب است.تراشه استفاده شده از نوع  Hisilicon Kirin 710 است که از ساخته های خود هواوی است. و ۱۲ نانو متری است.این تراشه قلب تپنده این گوشی است و آنر ۲۰ لایت با این تراشه است که زنده است.

پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته ای است. این هشت از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که این بخش ها هم شامل چهار هسته از نوع cortex a73 است که با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز کار می کند.و چهار هسته دیگر هم cortex a53 است که با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز کار می کند.این پردازنده مرکزی در داخل این گوشی به ایفای نقش خواهد پرداخت و اطلاعات شما را پردازش خواهد کرد.

پردازنده گرافیکی استفاده شده هم از نوع Mali-G51 MP4 است. این پردازنده هم در کنار دو مورد دیگر کار خواهد کرد و باعث عملکرد بهتر این گوشی خواهد شد.این گوشی با حافظه ۱۲۸ گیگابایت با رم ۴ گیگابایت به بازار ارائه شده است.نوع این حافظه هم از eMMC 5.1 است.شما می توانید حافظه این گوشی را از طریق حافظه جانبی ارتقا دهید.در این گوشی از حافظه جانبی اختصاصی استفاده شده است و از نوع میکرو می باشد.

آنر 20 لایت آنر 20 لایت

نرم افزار

نرم افزار استفاده شده در این گوشی اندروید است. با وجود تحریم های آمریکا ولی با شرکت هواوی با شرکت گوگل کار می کند و از سیستم عامل اندروید برای گوشی های خود استفاده می کند البته بسیاری از برنامه های گوگل را در گوشی های خود حذف کرده است و برنامه های خود را جایگزین کرده است.ورژن این اندروید هم ۹ پای می باشد که با رابط کاربری EMUI 9 در آنر 20 لایت کار خواهد کرد.الان ورژن ۱۰ این سیستم عامل وارد بازار شده است و گوشی های زیادی با این ورژن به بازار معرفی شده است.

دوربین آنر 20 لایت

دوربین سه گانه این گوشی زیر هم در پشت گوشی قرار گرفته اند. دوربین اصلی این گوشی از یک لنز ۲۴ مگاپیکسلی استفاده می کند. که از دیافراگم f/1.8 استفاده می کند.لنز واید در داخل این دوربین استفاده شده است.این دوربین ۲۴ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی است که در وسط این دوربین ها قرار گرفته است.

دوربین دوم از این مجموعه ۳ تای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است که یک دوربین عریض است. لنزی که در داخل این دوربین استفاده شده است از نوع لنز عریض ۱۳ میلی متری است.ابن دوربین به شما کمک خواهد کرد تا عکس های بگیرید که کادر عریض تری دارند.

آنر 20 لایت آنر 20 لایت

دوربین بعدی هم از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده می کند که این دوربین هم در کار تشخیص عمق تصویر به کار گمارده شده است.امکانات خوبی در داخل این گوشی وجود دارد از جمله استفاده کردن از فلش LED در قسمت پشت گوشی است که به عنوان چراغ قوه خیلی میتواند کار آمد باشد.عکس برداری های HDR و پانوراما هم از دیگر ویژگی های این گوشی است در قسمت دوربین ها.

البته قابلیت فیلم برداری این دوربین ها هم خوب است.این دوربین های میتوانند با سرعت های ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل فیلم برداری کند.تمام لحظات ناب خود را میتوانید با این دوربین ضبط کرده و در حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی ذخیره کنید.

دوربین سلفی

دوربین سلفی استفاده شده از نوع ۳۲ مگاپیکسلی است که در داخل خود از لنز واید ۲۶ میلی متری استفاده کرده است. سایز پیکسل این گوشی 0.8 میکرو متر است و سایز سنسور استفاده شده هم ۱/۸.۲ اینچ است. این دوربین سلفی می تواند با کیفیت HDR هم عکس برداری انجام دهد.به نظر می رسد که این آنر در این مدل در قسمت دوربین سلفی سنگ تمام گذاشته است و بیشتر مقدار را برای این دوربین سلفی استفاده شده است. قابلیت فیلم برداری هم در این دوربین ۳۲ مگاپیکسلی  خوب است و میتواند با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل است .

آنر 20 لایت آنر 20 لایت

محتویات جعبه آنر 20 لایت

در داخل جعبه این گوشی محتویاتی است که بهتر است شما هم از این موضوع باخبر شوید.در داخل جعبه یک آداپتور شارژ وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد تا گوشیتان را شارژ کنید البته در کنار این آداپتور یک کابل شارژ وجود دارد که به این آداپتور متصل می شود و یک سر دیگر هم به گوشی متصل می شود.

هندزفری مورد بعدی است که در این جعبه قرار گرفته است هندزفری های  هواوی از کیفت خوبی برخوردار هستند و میتوانید دراز مدت از آن استفاده کنید.طول آن هم مناسب است و جنس بدنه ای آن هم از پلاستیک است.

سوزن مخصوص یکی دیگر از مواردی است ‌که به آن محتاج هستیم.برای این بتوانیم خشاب سیم کارت را از گوشی بیرون بکشیم این مورد لازم است.کاور ژله ای هم برای محافظت از این گوشی موجود است.این کاور کمک خواهد کرد تا شما بهتر بتوانید از این گوشی محافظ کنید.دفترچه راهنما آنر 20 لایت هم میتواند به شما کمک کند تا بهتر بتوانید این گوشی را بشناسید .آن هم در داخل جعبه گوشی موجود است.

آنر 20 لایت امکانات ارتباطی

امکانات ارتباطی یک گوشی از قسمت های شامل می شود که شما با این ویژگی های می توانید با آنها با دیگران ارتباط برقرار کنید از طریق گوشی مثله فایلی ارسال کنید و یا کار های مختلف.امکانات ارتباطی که وجود دارد از جمله وای فای /بلوتوث /رادیو/FNC  /هات اسپات / می باشند که هر کدام یک وظیفه را بر عهده دارند.با این امکانات شما میتوانید کار های مختلفی انجام دهید.

حسگر های که در داخل این گوشی استفاده شده است از دیگر امکانات دیگر این گوشی است.. حسگر اثر انگشت مهم ترین این حسگر ها است.این حسگر از نوع خازنی است و در پشت گوشی قرار گرفته است.حسگر های دیگری همچون قطب نما / شتاب سنج / و سنسور مجاورت است.این حسگر ها امکانات این گوشی را تکمیل می کند می کند و باعث می شود.تا شما بهترین عملکرد را داشته باشید.آنر 20 لایت

باتری آنر 20 لایت

باتری استفاده شده در این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است که در پشت گوشی پلمپ شده است. و نمی توان آن را جدا کرد.اگر شما می خواهید در کل روز شارژ داشته باشید این باتری مناسب است. ظرفیت این باتری هم 3400 میلی آمپر ساعتی است. این میزان باتری برای یک گوشی میان رده خوب است ولی باز هم کم است باید کمی بیشتر می بود.ولی به هر حال هواوی در این گوشی از این ظرفیت استفاده کرده است.

شارژ سریع یکی از قابلیت های خوب آنر 20 لایت است که در قسمت باتری استفاده شده است. شارژ سریع 10 واتی هم در وجود این گوشی نمایان است.این شارژ به شما کمک خواهد کرد تا شما در کمترین زمان ممکن گوشی خود را شارژ شده ببینید.در وقت شما بسیار صرفه جوی خواهد کرد.

سایر ویژگی ها

گوشی هوآوی آنر 20 لایت دارای یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت می باشد .از نظر قابلیت اتصال و انتقال داده می توان گفت گوشی هوشمند هوآوی آنر 20 لایت دارای قابلیت اتصال وای فای ، بلوتوث نسخه 4.2 ، فناوری مکان یابی A-GPS, Beidou, GLONASS, GPS و عملکرد NFC می باشد .گوشی Huawei Honor 20 Lite دو سیم کارت دوگانه (Nano SIM + Nano SIM) می باشد و مجهز به سنسور اثر انگشت در پشت گوشی است . این گوشی هوشمند ابعاد 154.8*73.6*8.0 میلیمتر (ارتفاع ، عرض ، ضخامت) و وزن 164 گرم دارد .

Shiva بازدید : 32 پنجشنبه 13 شهریور 1399 نظرات (0)

گوشی موبایل ارد مدل 3310 دو سیم کارت | Orod 3310 Dual SIM Mobile Phone 

بسیاری از کاربران گوشی های دکمه را به سبب نوستالژی بودن آن ها یا برای انجام کار های روزمره خود این مدل گوشی ها را خریداری می کنند. برند های مختلفی در زمینه تولید این مدل از گوشی های هوشمند فعالیت می کنند که یکی از آن ها Ordo می باشد. چندی است که این برند فعالیت خود را در بازار ایران شروع کرده است و بنا دارد تا هر چه بیشتر کاربران را به سمت خود جذب کند. یکی از محصولات این برند گوشی Ordo 3310 می باشد. در رابطه با قابلیت های این گوشی باید به موارد متعددی اشاره کنیم. پشتیبانی از شبکه ارتباطی 2G یکی از نقاط قوت این گوشی است.

این گوشی مناسب افرادی است که قصد دارند تا گوشی ساده ای داشته باشند و در عین حال بعضی سوژه های عکاسی را نیز از دست ندهند می توانند این گوشی را خریداری کنند. صفحه نمایش این گوشی در سایز 2.4 اینچ بوده و جنس آن LCD TFT می باشد. اما اگر نیاز به ذخیره اطلاعات دارید، باید بگوییم که این گوشی قابلیت دریافت حافظه خارجی تا سقف 8 گیگابایت را نیز دارد. پورت USB این گوشی ورژن 1.1 بوده و از قابلیت بلوتوث ورژن 2.0 بهره می برد. در رابطه با دیگر قابلیت های این گوشی می توان به باتری 1000 میلی آمپری که قابل تعویض بوده و همچنین چراغ قوه و کیبورد فارسی نیز اشاره کرد.

 

مشخصات فنی

مشخصات کلی و کلیدی
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین VGA
سیستم عامل ندارد
ابعاد / وزن 13.8 × 59 × 128 میلی‌متر / 86 گرم
ساختار بدنه پلاستیک
مشخصات صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش رنگی LCD
سایز صفحه نمایش 2.4 اینچ
تعداد رنگ / رزولوشن 64 هزار رنگ
ویژگی‌های مهم صفحه نمایش فناوری TFT
حافظه
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / MicroSD تا 8 گیگابایت
دوربین
کیفیت دوربین VGA
قابلیت فیلم‌برداری / کیفیت فیلم‌برداری دارد
پروژکتور (فلاش) LED
اتصالات و شبکه‌ها
شبکه‌های مخابراتی قابل پشتیبانی 2G
پورت USB / ورژن و نوع microUSB v1.1
امکان شارژ از طریق USB دارد
بلوتوث / ورژن و ویژگی دارد / ورژن 2.0
نرم‌افزارها و سرگرمی‌های پیش‌فرض
مرورگر وب / نوع مرورگر HTML
پشتیبانی از Java دارد
پخش موسیقی / فرمت‌های قابل پخش MP3
پخش ویدئو / فرمت‌های قابل پخش 3gp
مشخصات باتری و مدت زمان کارکرد
نوع باتری / قابل تعویض توسط کاربر دارد / قابل تعویض
ظرفیت باتری 800 میلی‌آمپر ساعت
سایر قابلیت‌ها
سایر مشخصات مهم مجهز به چراغ قوه | دارای کیبورد با حروف فارسی
Shiva بازدید : 29 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

 گوشی موبایل مدل 106 محصولی از برند « ارد » (Orod) است که با طراحی کلاسیک وارد بازار شده است. این گوشی از دو سیم‌کارت بهره می‌برد. صفحه‌نمایش آن 1.77 اینچ است. این گوشی دارای کلیدهای فیزیکی است که بافاصله از هم قرارگرفته‌اند. بهره‌گیری از جک 3.5 میلی‌متری، درگاه ارتباطی microUSB، چراغ قوه و رادیو از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. انرژی مورد نیاز این گوشی، توسط یک باتری با ظرفیت 600 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود. به‌طور کلی گوشی موبایل ارد مدل 106 با طراحی ساده و کلاسیک است که ییشتر مناسب برای افرادی است که انتظار زیادی از یک گوشی موبایل ندارند.

 مشخصات گوشی  orod 106

خرید Orod 106

ویژگی های محصول

ویژگی‌های عمومی
وزن (گرم) 64
گارانتی رجیستر شده-18 ماه گارانتی کاوش تیم
مشخصات فیزیکی
طول (میلیمتر) 109
عرض (میلیمتر) 50
ارتفاع (میلیمتر) 14
جنس بدنه بدنه پلاستیکی
مشخصات سخت افزاری
رابط‌ها Micro USB ، جک 3.5 میلی‌متری
تعداد سیم کارت 2
صفحه نمایش لمسی ندارد
بازه ی صفحه نمایش کمتر از 3 اینچ
اندازه صفحه نمایش 1.77 اینچ
دقت صفحه نمایش 160x128
تعداد رنگ قابل نمایش 64 هزار رنگ
شبکه‌های قابل پشتیبانی 2G
فن‌آوری‌های ارتباطی رادیو
نوع باطری لیتیوم یونی
ظرفیت باطری 600 میلی‌آمپر بر ساعت
باتری قابل تعویض دارد
ویژگی‌های نرم افزاری
نسخه سیستم عامل ندارد
مشخصات فنی
قابلیت ضبط صدا دارد
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
سایر ویژگی‌ها
مشخصات کلی دارای چراغ قوه
Shiva بازدید : 31 شنبه 08 شهریور 1399 نظرات (0)

نقاط ضعف گوشی ردمی نوت 8 پرو

 

نقد و بررسی شیائومی Redmi Note 8 Pro (ردمی نوت 8 پرو) xiaomi(شیائومی)

گوشی ردمی نوت 8 پرو شیائومی (Xiaomi Redmi Note 8 Pro) یکی از اسمارتفون های میان رده و خوش قیمتی است که با داشتن دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی توانسته مورد استقبال و توجه افراد علاقمند به دنیای تکنولوژی و موبایل قرار گیرد. در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی شیائومی Redmi Note 8 Pro بپردازیم و مروری بر نقاط قوت و ضعف اصلی آن داشته باشیم. 

 

مقدمه

در ماه آگوست (August) سال 2019 شرکت شیائومی از گوشی جدیدی تحت عنوان Xiaomi Redmi Note 8 Pro رونمایی کرد. این گوشی در واقع یک اسمارتفون میان رده است که از کیفیت ساخت خوبی بهره می‌برد. قیمت شیائومی redmi note 8 pro در مقایسه با خیلی از گوشی های هم رده خودش به مراتب مقرون به صرفه تر در نظر گرفته شده و این موضوع از اصلی ترین ویژگی های مثبت دستگاه به شمار می‌‍رود. اما شاید مهم ترین و جالب ترین ویژگی خاص این گوشی مربوط به بهره‌مندی از لنز دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی باشد! همچنین باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن هم از ویژگی های مهم دستگاه محسوب می‌شود.

بررسی نمایشگرردمی نوت 8 پرو

به بررسی ردمی نوت ۸ پرو از نظر نمایشگر می‌رسیم. این گوشی به یک پنل ۶٫۵۳ اینچی IPS LCD با نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (۱۰۸۰ * ۲۳۴۰ پیکسل، با تراکم ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ مربع) مجهز شده است. اما مهم ترین ویژگی نمایشگر ردمی نوت ۸ پرو پشتیبانی آن از ویدیوهای HDR می‌باشد، یعنی ویژگی بسیار جالبی که معمولا در پرچمداران بزرگ سراغ داریم و نظیر آن را در کمتر میان رده‌ای تاکنون دیده بودیم.

حداکثر نور صفحه نمایش ردمی نوت ۸ پرو زمانی که اسلایدر تنظیم روشنایی آن را تا آخر بکشید به ۴۶۰ نیت می‌رسد که عدد بسیار خوبی است. اما با روشن کردن حالت اتوماتیک (auto mode) نور نمایشگر این گوشی به ۶۴۰ نیت هم می‌رسد که قابل مقایسه با پرچمداران است. بنابراین حتی در زیر نور مستقیم خورشید، خواندن نوشته‌های روی صفحه نمایش گوشی به سهولت انجام می‌پذیرد.

اما در بحث یکنواختی و دقت رنگ، نمایشگر ردمی نوت ۸ پرو چندان درخشان عمل نمی‌کند. در حالت رنگ پیش فرض نمایشگر (default color mode) میانگین dE2000 برابر با ۶٫۸ بوده و زمانی که رنگ‌های آبی تیره، کبود و مانند آنها بیشتر بر روی نمایشگر ظاهر شوند، این عدد به ۱۲٫۷ هم می‌رسد.

متاسفانه در حالت پیش‌تنظیم رنگ بر روی “سرد (cool)” شرایط بدتر هم می‌شود: رنگ‌های گرم نقش کمرنگی پیدا می‌کنند، رنگ‌های سفید هنوز به آبی می‌گرایند و رنگ‌های آبی تیره و کبود بیش از حد اشباع می‌شوند و عدد میانگین و حداکثر dE2000 به ترتیب برابر با ۵٫۷ و ۱۰٫۶ خواهد بود.

در بحث یکنواختی رنگ‌ها در سرتاسر نمایشگر هم کمی مشکل وجود دارد. در لبه‌های دور نمایشگر و مخصوصا در اطراف notch بالای نمایشگر اثراتی از هاله‌های نور دیده می‌شود.

در بحث یکنواختی رنگ‌ها در سرتاسر نمایشگر هم کمی مشکل وجود دارد. در لبه‌های دور نمایشگر و مخصوصا در اطراف notch بالای نمایشگر اثراتی از هاله‌های نور دیده می‌شود.

در بحث یکنواختی رنگ‌ها در سرتاسر نمایشگر هم کمی مشکل وجود دارد. در لبه‌های دور نمایشگر و مخصوصا در اطراف notch بالای نمایشگر اثراتی از هاله‌های نور دیده می‌شود. البته شدت این نایکنواختی رنگ بر روی نمایشگر ردمی نوت ۸ پرو زیاد نیست و کاربران عادی اصلا متوجه آن نخواهند شد.

در جدول زیر که از سایت gsmarena.com استخراج شده، نسبت کنتراست و روشنایی رنگ نمایشگر ردمی نوت ۸ پرو در مقایسه با رقبا در زمانی که نور نمایشگر بر روی صد درصد تنظیم شده است را ملاحظه می‌فرمایید:

  رنگ مشکی (نیت) رنگ سفید (نیت) نسبت کنتراست
Xiaomi Redmi Note 8 Pro ۰٫۳۴۷ ۴۶۰ ۱۳۲۶
Xiaomi Redmi Note 8 Pro  (حداکثر در حالت اتوماتیک) ۰٫۴۸۶ ۶۴۰ ۱۳۱۷
Samsung Galaxy A50 ۰ ۴۲۴ بی نهایت
Samsung Galaxy A50 (حداکثر در حالت اتوماتیک) ۰ ۵۵۱ بی نهایت
Samsung Galaxy A60 ۰٫۳۶۹ ۴۸۵ ۱۳۱۴
Samsung Galaxy A60 (حداکثر در حالت اتوماتیک) ۰٫۴۹۸ ۶۶۱ ۱۳۲۷
Huawei P30 Lite ۰٫۳۹ ۴۸۰ ۱۲۳۱
Huawei P30 Lite (حداکثر در حالت اتوماتیک) ۰۴۱۳ ۵۰۱ ۱۲۱۳
Xiaomi Redmi Note 7 ۰٫۳۵۸ ۴۷۹ ۱۳۳۸

همان طور که ملاحظه می‌فرمایید، اسمارت فون‌هایی که از نمایشگر سوپرامولد استفاده می‌کنند می‌توانند در حالتی که نمایشگر تماما در حال نمایش رنگ مشکی می‌باشد، هیچ گونه نوری از خود ساطع نکنند و بدین ترتیب به نسبت کنتراست بی نهایت دست یابند. در پنل‌های اولد به دلیل امکان خاموش و روشن کردن جداگانه‌ی هر پیکسل می‌توان به رنگ مشکی واقعی دست یافت که یکی از اصلی ترین مزیت‌های این نوع پنل نسبت به پنل‌های LCD می‌باشد.

با این اوصاف در بررسی ردمی نوت ۸ پرو از نظر نمایشگر می‌توانیم بگوییم که اگرچه پنل LCD این گوشی کیفیت نمایشگر اسمارت فون‌هایی چون گلکسی بA50 را ندارد، ولی در عوض بسیار روشن و پرنور می‌باشد و در رنج قیمتی خود از خوب‌های موجود در بازار است.

Shiva بازدید : 37 دوشنبه 03 شهریور 1399 نظرات (0)
بهترین برنامه‌ های ادیت تصویر در گوشی ‌های موبایل سامسونگ

این روزها که استفاده از شبکه ‌های اجتماعی به شدت پر رونق شده و تمام کاربران گوشی‌ های هوشمند، حداقل یکی از برنامه‌ های ادیت تصویر را بر روی گوشی خود دارند، در حقیقت این روزها آپلود کردن عکس ‌های با کیفیت به یک دغدغه تبدیل شده است. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل به بررسی بهترین برنامه‌ های ادیت تصویر در گوشی‌ های موبایل سامسونگ می ‌پردازیم تا شما را با آن ها آشنا کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: بهترین برنامه های ضبط فیلم از صفحه نمایش گوشی موبایل

معرفی برنامه‌ های ادیت تصویر در گوشی های ساموسنگ

هرکسی که یک گوشی هوشمند دارد و در شبکه ‌های اجتماعی عضو شده، با دیدن تصاویری که دیگران آپلود می ‌کنند به فکر گرفتن عکس ‌های بهتر خواهد افتاد. به احتمال زیاد شما هم تجربه داشتید که وقتی عکسی از خودتون و یا هر تصویر دیگه‌ ای را در برنامه ‌های اجتماعی گذاشتید، از اون راضی نبودید. این رضایت نداشتن شما می‌ تواند حالا به دلیل کیفیت عکس، شدت نور، میزان وضوح و یا خیلی دلایل دیگه باشد.

با وجود پیشرفت روزافزون کیفیت دوربین گوشی‌ های جدید، باز هم عکس ‌ها جای تغییر و بهتر شدن دارن. چون تنها کیفیت دوربین نیست که مهمه و فاکتورهای دیگه‌ ای روی بهبود تصاویر تأثیر می‌ذارند. هرچند اکثر برنامه‌ های دوربین گوشی‌ ها، امکان ادیت تصویر رو هم برای کاربران فراهم می ‌کنند ولی به اندازه کافی خوب عمل نمی‌ کنند و همین موضوع باعث به وجود اومدن برنامه‌ های ادیت تصویر شده است. برنامه‌ های متنوع زیادی برای این منظور طراحی و عرضه شدن و ما امروز قصد داریم به معرفی بهترین برنامه ‌های ادیت تصویر در گوشی‌ های موبایل سامسونگ بپردازیم. پس برای آشنایی با این برنامه‌ها، در ادامه این مقاله از هاکان موبایل با ما همراه باشید.

برنامه Photo Editor Pro از بهترین برنامه‌ های ادیت تصویر

برنامه Photo Editor Pro

برنامه Photo Editor Pro  جزو برنامه ‌های محبوب برای ادیت تصویر در گوشی ‌های موبایل سامسونگ به شمار می آید. در این برنامه، قابلیتی به اسم “auto-enhance” فراهم شده که به کمک آن می ‌توانید تصاویر مورد نظر را به صورت اتوماتیک ویرایش کنید. با این قابلیت دیگه لازم نیست تمام ویژگی‌ های تصویر رو تک به تک ویرایش کنید. همچنین فیلترهای متنوع و جذابی که این برنامه ارائه میده، به شدت کاربردی و قابل استفاده ا‌ست.

برنامه Snapseed

برنامه Snapseed   رو میشه به جرأت یکی از بهترین و کاربردی‌ ترین برنامه‌ های ادیت تصویر در اندروید به شمار آورد. این برنامه که اخیراً توسط کمپانی گوگل خریداری شده، با تغییراتی همراه بوده که اون رو جذاب ‌تر از قبل می ‌کند. علاوه بر فریم ‌ها، فیلتر‌ها و قابلیت‌ های پیشرفته ویرایش عکس، این برنامه یک قابلیت خارق ‌العاده به اسم “Auto Tuning” داره که به وسیله اون میشه عکس‌ ها رو به بهترین شکل ادیت کرد. این قابلیت به شکل خودکار، بهترین تغییرات ممکن رو در تصاویر شما ایجاد می ‌کند و نیازی به اعمال تغییرات به شکل دستی نیست.

پیشنهاد هاکان موبایل برای خرید گوشی میان رده سامسونگ: گوشی ساموسنگ گلکسی ام 31

برنامه Adobe Photoshop Express از بهترین برنامه‌ های ادیت تصویر گوشی های سامسونگ

برنامه Adobe Photoshop Express

احتمالاً همه ما دیگه نرم‌ افزار فوتوشاپ رو می ‌شناسیم و با قابلیت ‌های عجیب و جالب اون هم آشنایی داریم. این برنامه، نسخه موبایلی و اندرویدی این نرم‌افزار وجود دارد که برای ادیت تصویر در گوشی ‌های موبایل طراحی شده و بهترین عملکرد رو ارائه میده. البته که نمی‌تونیم انتظار داشته باشیم تمام قابلیت ‌های نسخه ویندوزی این نرم ‌افزار رو در این اپلیکیشن ببینیم، اما به هر حال در حد یک برنامه موبایلی خوب عمل می‌ کند.

برنامه PicCollage

برنامه PicCollage

برنامه PicCollge  رو میشه یک برنامه کامل برای ادیت تصویر بدانیم. اگرچه قابلیت‌های زیادی برای ادیت تصویر در گوشی ‌های موبایل در این برنامه ارائه شده اما نقطه قوت این برنامه، میشه در توانایی بالای کلاژ تصاویر دانست.

برنامه Pixlr از بهترین برنامه‌ های ادیت تصویر گوشی های سامسونگ

برنامه Pixlr

این برنامه هم یکی دیگه از برنامه‌ های خوب در زمینه ادیت تصویر در گوشی ‌های موبایل سامسونگ به شمار می رود. برنامه‌ Pixlr  با ارائه‌ قابلیت ‌های مفید و متنوع برای ویرایش عکس ‌ها، توانسته نظر کاربران زیادی رو به خودش جلب کند. از قابلیت ‌های این اپلیکیشن می ‌توانیم به تنظیم شدت رنگ، نور، ابعاد و… اشاره کنیم که به خوبی انجام می شود. فیلتر‌هایی که این برنامه ارائه می دهد کاملاً کاربردی و به شدت جذابه و ظاهر عکس ‌ها رو به خوبی زیبا می ‌کند.

برنامه PicsArt Photo Studio

برنامه PicsArt Photo Studio

بدون شک برنامه PicsArt Photo Studio  یکی از بهترین و برترین برنامه‌ های ادیت تصویر در گوشی‌ های موبایل سامسونگ است. تعداد بالای 250 میلیون کاربر فعال در این اپلیکیشن، گواهی بر عملکرد عالی این برنامه‌ می باشد. قابلیت ‌های کاربردی بسیاری مثل؛ کلاژ تصاویر، روتوش‌ ها، فیلتر‌ها، فریم‌ ها و… در این برنامه قرار گرفته که امکان یک ادیت پیشرفته رو برای کاربر فراهم می ‌کند.

برنامه‌ PIP Camera-Photo Effect از بهترین برنامه‌ های ادیت تصویر

برنامه‌ PIP Camera-Photo Effect

یکی از پیشرفته ‌ترین و کامل‌ ترین برنامه‌ های ادیت تصویر در گوشی ‌های موبایل سامسونگ، برنامه PIP Camera-Photo Effect   است. این برنامه، تمام قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های عالی مورد نیاز یک برنامه ادیت تصویر رو در اختیار شما قرار میده. قابلیت ساخت عکس‌ های تصویر در تصویر هم در این برنامه فراهم شده که به کمک اون می ‌توانید عکس‌ه ای جذابی خلق کنید.

برنامه Camera 360

برنامه Camera 360

برنامه Camera 360  برای هر سه پلتفرم اندروید، iOS  و ویندوز قابل نصب و استفاده ا‌ست. این برنامه که از فیلترهای مختلف زیادی که تعدادش به 200 فیلتر می ‌رسد، بهره می ‌برد و از محبوبیت زیادی خصوصاً در کشورهای آسیایی برخوردار است. بیش از 700 میلیون کاربر فعال، دلیلی بر محبوبیت زیاد این برنامه‌ می باشد. افکت‌ های متنوع و جذابی که در این برنامه قرار گرفته، تصاویر زیبایی رو خلق ‌می کند.

برنامه Repix

برنامه Repix

برنامه Repix  یکی دیگه از برنامه‌ های کاربردی و محبوب برای ادیت تصویر است که نسخه‌ های مختلف آن، هم در پلتفرم اندروید و هم در iOS  قابل اجرا می باشد. وجود بیش از 15 میلیون کاربر در سراسر دنیا، نشان دهنده محبوبیت  و قابلیت ‌های فوق ‌العاده‌ این برنامه ا‌ست. علاوه بر قابلیت تنظیم نور و Saturation ، این برنامه دارای 25 ابزار براش و 16 فیلتر متنوع برای خلق تصاویر جذاب و زیبا نیز هست.

جمع بندی

هما‌نطور که مشاهده کردید، تعداد زیادی از برنامه‌ های کاربری ادیت تصویر در گوشی‌ های موبایل سامسونگ را در این مقاله معرفی کردیم. اگر شما هم اهل استفاده از شبکه‌ های اجتماعی گوناگون هستید و می‌ خواهید تصاویر تأثیرگذار و عالی را در آن ‌ها آپلود کنید، این برنامه‌ ها ‌می ‌توا‌نند به شما کمک کنند. مقالات کاربردی زیادی در وبسایت هاکان موبایل وجود داره که می ‌توانید به آن ها مراجعه کنید و چیزهای جالبی یاد بگیرید.

منبع:https://hakanmobile.com/best-image-editing-programs/

Shiva بازدید : 38 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

 

آیا سامسونگ گلکسی نوت 20 به نمایشگر 120 هرتزی مجهز خواهد بود؟

سامسونگ در حال برنامه ریزی است تا در آینده نزدیک، فبلت‌‌های خود را معرفی نماید.

در صورتی که پیگری اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که پیش‌تر در رسانه‌های خبری، اعلام شده بود که گلکسی نوت 20 و مدل پلاس آن، به نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز هستند. اما خبری که امروز توسط همان منبع منتشر شده، اطلاعات خوشایندی را برای علاقمندان نسخه ارزان‌تر Galaxy Note 20 به همراه ندارد.

با توجه به مصاحبه‌ای که آقای Ross Young، مدیر عامل و بنیانگذار یکی از شرکت‌های فعال در حوزه ساخت نمایشگر انجام داده، ظاهرا گلکسی نوت 20 با نمایشگری با نرخ رفرش 60 هرتزی عرضه خواهد شد و صفحه نمایش 120 هرتزی، تنها به مدل پلاس این محصول اختصاص خواهد یافت.

وی به این موضوع اشاره کرده است که چنین اتفاقی توسط مسئولان سامسونگ نیز تأیید شده است. اما از آنجا که هنوز هیچ گونه اخبار رسمی پیرامون این موضوع عنوان نشده است، لذا نمی‌توان به صورت صددرصد روی آن حساب باز کرد. به این ترتیب به نظر می‌رسد که نمایشگر Note 20 نسبت به گلکسی نوت 20 پلاس، یک عقب‌گرد به حساب خواهد آمد:

  • گلکسی نوت 20: حاوی نمایشگری با رزولوشن 1080p پلاس با نرخ رفرش 60 هرتزی
  • گلکسی نوت 20 پلاس: حاوی نمایشگری با رزولوشن 1440p پلاس با نرخ رفرش 120 هرتزی


 

خوشبختانه این موضوع حاکی از آن است که گلکسی نوت 20 با قیمتی پایین‌تر نسبت عرضه می‌شود، اما از آنجا که سامسونگ در پرچمداران جدید خود از سبک جدیدی برای قیمت‌گذاری استفاده کرده است، لذا نمی‌توان آنچنان که باید و شاید برای کاهش قیمت فبلت بعدی این کمپانی کره‌ای امیدوار بود.

با توجه به مصرف انرژی بالایی که هنگام استفاده از تکنولوژی حال حاضر LTPS و نرخ رفرش 120 هرتزی رخ خواهد داد، چنین حرکتی از سووی مقامات سامسونگ امری منطقی به نظر می‌رسد. گلکسی نوت 20 پلاس از پنلی با تکنولوژی LTPO بهره خواهد برد که به عقیده آقای یانگ، بستری مناسب برای استفاده از فناوری 120 هرتزی به حساب می‌آید. اما بهره‌گیری از این تکنولوژی گران قیمت، مسلما تأثیر زیادی روی قیمت تمام شده دستگاه خواهد گذاشت. در نهایت باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی در انتظار محصولات جدید سامسونگ خواهد بود.

Shiva بازدید : 47 دوشنبه 27 مرداد 1399 نظرات (0)

غالبا گوشی‌های اندرویدی پس از عرضه تنها برای دو بار به‌روزرسانی نسخه‌های جدید اندروید را دریافت می‌کنند، اما سامسونگ  برای چند مدل از گوشی‌هایش استثنا قائل شده و وعده می‌دهد که آنها را برای سه نسل آپدیت می‌کند. حالا کمپانی کره‌ای چند مدل دیگر هم به این لیست اضافه کرده است.

بدون شک پیشروی این مسیر خانواده سری S به عنوان پرچمداران گوشی‌های هوشمند سامسونگ است. طبق اعلام رسمی کره‌ای‌ها، کل خانواده گلکسی S10 و گلکسی S20 و همچنین تمام نسخه‌های آینده این سری تا سه سال پشتیبانی نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد و به سه نسل بعدی اندروید آپدیت خواهند شد. به عنوان مثال موبایل‌های گلکسی S10 تا اندروید ۱۲ به‌روزرسانی خواهند شد و سری اخیر گلکسی S20 هم اندروید ۱۳ را می‌بینند.

 

 

 

  • سامسونگ گلکسی S20 Ultra
  • سامسونگ گلکسی S20 Plus
  • سامسونگ گلکسی S20
  • سامسونگ گلکسی S10
  • سامسونگ گلکسی S10 Plus
  • سامسونگ گلکسی S10e
  • سامسونگ گلکسی S10 Lite
  • تمام مدل‌های آینده سری گلکسی S

اما دیگر پرچمدار موبایل‌های سامسونگ یعنی سری نوت (Note) هم به همین ترتیب خواهند بود. یعنی اعضای این خانواده تا سه سال مورد پشتیبانی نرم‌افزاری قرار خواهند گرفت و به نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید به‌روزرسانی می‌شوند. این موضوع شامل تمام مدل‌های سری گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 20 و همچنین مدل‌‌های آتی این خانواده خواهد شد. به عنوان مثال موبایل گلکسی نوت 10 مشابه با گلکسی S10 تا اندروید ۱۲ آپدیت می‌شود و گلکسی نوت 20 تازه معرفی شده هم رنگ نسخه اندروید ۱۳ را خواهد دید.

 

 

 

  • سامسونگ گلکسی Note 20 Ultra
  • سامسونگ گلکسی Note 20
  • سامسونگ گلکسی Note 10 Plus
  • سامسونگ گلکسی Note 10
  • سامسونگ گلکسی Note 10 Lite
  • تمام مدل‌های آینده سری گلکسی نوت

اما سامسونگ در اقدامی جالب این رویه جدید را تنها به پرچمدارانش محدود نکرده؛ در واقع حتی برخی تبلت‌های اندرویدی (که معمولا مورد کم‌لطفی قرار دارند) برای سه سال پشتیبانی می‌شوند و حتی سری گلکسی A که به عنوان میان‌رده‌های خوش ساخت کره‌ای‌ها شناخته می‌شوند شامل این قاعده می‌شوند.

البته مدل‌های محدودتری از سری گلکسی A تا سه سال به‌روزرسانی اندروید را دریافت خواهند کرد و طی سال‌های آینده هم فقط نسخه‌های منتخب به این جرگه خواهند پیوست. ناگفته نماند گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ هم در این لیست حضور دارند. در ادامه می‌توانید تمام مدل‌هایی که تا سه سال به نسخه‌های جدید اندروید آپدیت می‌شوند را مشاهده کنید:

سری گلکسی A

 

 

 

  • سامسونگ گلکسی A71
  • سامسونگ گلکسی A51
  • سامسونگ گلکسی A90
  • مدل‌های منتخب آینده سری گلکسی A

گوشی‌های تاشو

  • سامسونگ گلکسی Z Fold 2
  • سامسونگ گلکسی Z Flip
  • سامسونگ گلکسی Fold
  • تمام مدل‌های آینده سری گلکسی Z

تبلت‌ها

 

 

 

  • سامسونگ گلکسی Tab S7 Plus
  • سامسونگ گلکسی Tab S7
  • سامسونگ گلکسی Tab S6
  • سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite
  • تمام مدل‌های آینده سری گلکسی Tab

برای گوشی‌هایی که در این لیست حضور ندارند، سامسونگ وعده می‌دهد که حتما تا جایی که سخت افزارشان جوابگوی نیازها باشد مورد پشتیبانی نرم‌افزاری قرار بگیرند. معمولا موبایل‌های پرچمدار و میان‌رده‌های قدرتمند گلکسی تا دو سال آپدیت اندروید را دریافت می‌کنند و دیگر مدل‌ها نیز حداقل برای یک بار به نسخه جدید اندروید به‌روزرسانی می‌شوند.

Shiva بازدید : 73 یکشنبه 26 مرداد 1399 نظرات (0)
رفع مشکل انتقال فایل از طریق شریت (Shareit) در گوشی‌ های سامسونگ

نحوه رفع مشکل انتقال فایل از طریق شریت (Shareit)، در گوشی های ساموسنگ، چگونه می توانیم مشکل انتقال فایل از طریق شریت در گوشی های ساموسنگ برطرف کنیم؟

در این مقاله از سایت هاکان موبایل، آموزش قدم به قدم رفع مشکل انتقال فایل از طریق از طریق شریت در گوشی های سامسونگ برای شما آماده کردیم تا اگر برای اشتراک انواع فایل‌های صوتی، تصویری، متنی و… مشکلی داشتید، برطرف بشه. پس با ما همراه باشید.

این روزها استفاده از برنامه Shareit  به حدی گسترده شده که تقریباً هر کسی که گوشی هوشمند دارد، این برنامه رو هم روی گوشیش داره و برای اتتقال انواع فایل‌ ها از آن استفاده می ‌کند. سرعتی که این برنامه داره و فضای کاربردیش که میشه با اون به تمام فایل‌ های روی گوشی درون خود برنامه دسترسی داشته، این ویژگی از دلایلی هستند که باعث محبوبیت بیشتر برنامه شریت شده است.

البته این برنامه تنها برای گوشی‌ های هوشمند نیست و نسخه‌ های مختلف اون رو میشه روی تبلت‌ و کامپیوتر‌ها هم نصب کرد و به سادگی فایل‌ های دلخواه رو بین هر دستگا‌هی که شریت روش نصب باشه، به اشتراک گذاشت. فرقی هم نداره که این انتقال بین دو تا دستگاه مثل هم (دو تا گوشی یا دو کامپیوتر) باشه و همونطور که گفتیم کافیه این برنامه روی دو تا دستگاه نصب باشه و خیلی ساده فایل‌ها رو به اشتراک گذاشت.

مشکل انتقال فایل از طریق شریت در گوشی های ساموسنگ

تا قبل از این، تنها راه انتقال فایل از طریق بلوتوث بود و یا اگر می‌ خواستیم چیزی رو روی کامپیوترمون بفرستیم یا برعکس، باید از کابل‌ های USB  استفاده می‌ کردیم ولی حالا با وجود برنامه شریت و خیلی برنامه‌ های مشابه، این کار خیلی ساده‌ تر و سریع ‌تر شده است. البته بعضی مواقع این برنامه دچار مشکل شده و نمیشه دو طرف فرستنده و گیرنده رو به هم متصل کرد و بعضی‌ ها تصور می ‌کنند که این مشکل بخاطر نوع گوشی هست ولی این‌ طور نیست. این مسئله بخاطر یکی از دلایل زیر باشه؛

  1. نسخه ‌های نصب شده روی دستگاه‌ های فرستنده و گیرنده یکی نیست. مثلاً اگر شما آخرین نسخه به‌روز شده شریت رو دارید، ولی کسی که می‌ خواهید براش چیزی رو ارسال کنید خیلی وقته برنامه رو آپدیت نکرده، ممکنه مشکل به وجود بیاد.
  2. حافظه دستگاه گیرنده برای دریافت فایل کافی نیست. اگه این مسئله دلیل ارسال نشدن فایل باشه، خود برنامه به شما میگه که باید کمی از حافظه رو خالی کنید.
  3. قبل از ارسال و دریافت فایل، اتصال‌های داده، وای ‌فای و هات اسپات رو خاموش کنید. اگر ممکنه خاموش کردن این اتصال‌ ها رو فراموش کنید، می ‌توانید در تنظیمات برنامه، دسترسی شریت به اون‌ ها رو غیر فعال کنید.
  4. نسخهShareit که استفاده می‌ کنید، خیلی قدیمی شده و باید به‌روز بشه.
  5. نصب برنامه شریت رو به درستی و کامل انجام نداده باشید.

هر کدام از این دلایل گفته شده، می ‌تواند منجر به ناموفق بودن ارسال و دریافت فایل‌ها باشه. بهتره قبل از هر کاری از، مطمئن شوید موارد بالا رعایت شده اند. در ادامه، برخی دیگر از مشکلات انتقال فایل از طریق شریت در گوشی های ساموسنگ را بیان خواهیم کرد.

مشکل انتقال و دریافت برنامه از طریق شریت به دلیل پر بودن کش برنامه Shareit

یکی دیگه از دلایل اصلی که باعث ایجاد مشکل انتقال فایل از طریق شریت می شود پر بودن کش برنامه Shareit است. برای رفع این مشکل به قسمت تنظیمات گوشی مراجعه کرده و بعد وارد قسمت برنامه ‌ها شوید. بعد از این که برنامه شریت رو پیدا کردید، روی اون بزنید تا صفحه ‌ای مثل تصویر زیر براتون باز بشه. در پایین صفحه، روی “پاک کردن حافظه پنهان” بزنید تا حجم اشغالی برنامه پاک بشه. اگر زبان گوشی شما انگلیسی باشه، این گزینه “Clear Cach” هست که می‌تونه حافظه پنهان رو پاک کند.

مشکل انتقال و دریافت برنامه از طریق شریت به دلیل پر بودن کش برنامه Shareit

رفع مشکل انتقال فایل از شریت با ریست کردن برنامه

اگر تمام نکات گفته‌ شده تا اینجا رو انجام دادید ولی هنوز نمی ‌توانید فایل‌ هاتون رو به اشتراک بذارید، یکی از آخرین راه‌ های موجود ریست کردن تنظیمات برنامه است. برای این کار، لازمه که مراحل زیر رو انجام بدید؛

  1. لازمه که دوباره به تنظیمات گوشی برید.
  2. بعد وارد قسمت برنامه ‌ها شده و دنبال برنامه شریت بگردید.
  3. بعد از اینکه برنامه رو پیدا کردید، روی اون بزنید تا صفحه مربوط به برنامه براتون باز بشه.
  4. در قسمت Storage Options گزینه “Clear Data” رو بزنید.

حالا برنامه Shareit  روی گوشی شما ریست شده و وقتی که برنامه رو باز کنید، باید دوباره اکانت بسازید. معمولاً اغلب مشکلات برنامه با این کار برطرف میشه.

راه حل آخر برای رفع مشکل انتقال فایل از طریق شریت

اگر تمام کارهای گفته شده رو انجام دادید ولی متاسفانه هنوز نتیجه نگرفتید و برای اشتراک فایل‌ ها به مشکل برمی‌ خورید، تنها راهی که باقی می‌مونه اینه که برنامه رو حذف و دوباره نصب کنید. این راه دیگه باید جواب بده و مشکل رفع بشه اما اگر باز هم با حذف و نصب دوباره، مشکل برطرف نشد، دیگه باید گوشی رو ریست فکتوری کنید که خب طبیعتاً خیلی چیزهای دیگه رو از دست خواهید داد.

جمع بندی

در این مقاله به آموزش رفع مشکل انتقال فایل از طریق شریت در گوشی های سامسونگ پرداختیم. البته این روش های بیان شده برای تمامی گوشی های هوشمند کاربرد دارد و شما می توانید از آن استفاده کنید. امیدواریم با استفاده از روش های گفته شده به راحتی مشکل انتقال فایل از طریق Shareit را حل کنید.

فروشگاه هاکان موبایل با چندین سال سابقه در حوزه فروش انواع گوشی های هوشمند از بهترین فروشگاه های خرید گوشی های موبایل می باشد که شما می توانید یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را تجربه کنید. شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه گوشی های ساموسنگ را با ارزان ترین قیمت ممکن در بازار خریداری نمایید. همچنین شما می تواند هر گونه سوال را در خصوص خرید گوشی های موبایل با مشاورین هاکان موبایل در میان بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

منبع:https://hakanmobile.com/file-transfer-problem-via-shareit/

Shiva بازدید : 36 سه شنبه 21 مرداد 1399 نظرات (0)

بررسی تخصصی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 (Samsung Galaxy Note 10)

بررسی تخصصی نوت 10


از آغاز ظهور تلفن‌های همراه تا امروز، تعدادی از گوشی‌های موبایل را می‌توان نام برد که در پیشرفت موبایل نقش مهمی ایفا کردند. وقتی در سال 2011 سامسونگ از گوشی گلکسی نوت پرده برداشت، موضع‌‌گیری‌ زیادی در مورد آن ایجاد شد. در زمانی که گوشی‌های هوشمند اغلب حدود 4 اینچ بودند، حضور یک تلفن همراه با صفحه نمایش 5.3 اینچی بسیار نامتعارف بود. با این حال سامسونگ پای اعتقادات خود باقی ماند و خانواده‌ای را از همان سال بنا نهاد که تا امروز، یکی از محبوب‌ترین خانواده‌های موبایل در جهان باشد. تا امروز که سال 2019 میلادی را سپری می‌کنیم، 9 نسل از گوشی‌های سامسونگ در خانواده نوت معرفی و عرضه شدند. گوشی‌های خانواده نوت که با قلم مخصوص خود شهرت یافتند، با محبوبیت فراوانی که دارند همواره در کانون توجهات قرار داشتند. به غیر از سال 2014، سامسونگ اصولا در هر سال یک مدل از این گوشی را معرفی می‌کرد. اما در سال 2019 سامسونگ خانواده نوت را گسترش داده و دو مدل با نام‌های گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس را معرفی و عرضه کرد. گوشی نوت 10 هسته اصلی این خانواده است که با مشخصات قابل توجهی در دسترس مشتریان قرار دارد. سامسونگ بعد از تجربه ناموفق گلکسی نوت 7، کار بسیار دشواری را داشت تا بتواند اعتبار از دست رفته این خانواده را بازگرداند. اما پس از نوت 7، در سه نسل بعدی سنگ تمام گذاشت تا نه تنها اعتبار از دست رفته دوباره بازگشته باشد، بلکه اعتباری بیشتر از گذشته را هم بدست آورد. گلکسی نوت 10 ظهور کرد تا خانواده نوت را به آنچه که همه انتظار داشتند برساند. مجموعه‌ای از قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری در قالب یک فبلت قدرتمند جمع شدند تا یکبار دیگر بازار تلفن‌های همراه را با زلزله‌ای بزرگ رو به رو سازد. در ادامه قصد دارید تا نگاهی جامع به گوشی گلکسی نوت 10 داشته باشیم.

طراحی و صفحه نمایش

سامسونگ طراحی خانواده نوت را در نسل جدید آن به نهایت تکامل رسانده است. با حذف حاشیه‌های فوقانی و تحتانی، بیش از 90 درصد نمای جلوی دستگاه توسط نمایشگر تسخیر شده است. با کاهش حاشیه‌ها، اسپیکرهای فوقانی دستگاه به صورت یک خط باریک در بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. سامسونگ طبق معمول از فریم آلومینیومی و بدنه‌ای شیشه‌ای در گوشی نوت 10 استفاده کرده است. این شیشه از لایه محافظ گوریلا گلس 6 پوشیده شده تا در برابر ضربات و خط و خش مقاومت کند. مقاومت گوشی نوت 10 علاوه بر ضربات، در برابر نفود آب و مایعات نیز تضمین شده است. استاندارد IP68 در این گوشی، می‌تواند تا عمق 1.5 متری، به مدت 30 دقیقه گلکسی نوت 10 را در برابر نفوذ آب ایمن سازد. با بزرگتر شدن صفحه نمایش، عملاً بسیاری از قابلیت‌های نسل قبل مثل حسگر عنبیه چشم و یا چراغ نوتیفیکیشن در این گوشی حذف شده است. حتی سامسونگ با حذف سنسور اثر انگشت از روی بدنه، آن را به زیر صفحه نمایش منتقل کرده تا از نظر ظاهری، این گوشی تفاوت زیادی با نسل قبل خود داشته باشد. با این حال حذف این قابلیت‌ها دلیلی بر نقص محسوب نمی‌شود، چرا که سامسونگ با موارد دیگری این نواقص را جبران کرده که در ادامه به آنها می‌پردازیم. در مجموع از نظر طراحی، با بدنه‌ تمام شیشه‌ای که بازتاب نوری بسیار زیبایی هم دارد، هیچ خرده‌ای نمی‌توان به گوشی نوت 10 گرفت. 

سامسونگ نوت 10

صفحه‌‌نمایش

صفحه نمایش گوشی گلکسی نوت 10، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها در این فبلت به حساب می‌آید. از نظر طراحی این صفحه نمایش با استاندارد 19:9 از بالا تا پایین دستگاه را تسخیر کرده است. سامسونگ با افتخار اعلام می‌کند که نسبت صفحه نمایش به بدنه در گوشی نوت 10 از مرز 90 درصد فراتر رفته است. به صورت دقیق نسبت صفحه به بدنه در این گوشی به 90.9 درصد رسیده است. در بالای صفحه، یک حفره کوچک دیده می‌شود که سامسونگ سنسور دوربین سلفی را در آن قسمت گنجانده است. در واقع همانند گوشی‌های خانواده S10، در گلکسی نوت 10 نیز دوربین سلفی در داخل نمایشگر قرار دارد، با این تفاوت که محل قرارگیری آن از گوشه به وسط تغییر کرده است. هر چند که سامسونگ در مدل معمولی این خانواده در مقایسه با نسخه پلاس از رزولوشن پایینتری استفاده کرده اما به هیچ وجه نمی‌توان انتقادی به صفحه نمایش با کیفیت گوشی نوت 10 وارد کرد. این صفحه نمایش از رزولوشن 1080×2280 استفاده می‌کند که با توجه به ابعاد کلی نمایشگر، تراکم 401 پیکسل در هر اینچ را ایجاد کرده است. این تراکم پیکسلی برای یک گوشی در حد و اندازه نوت، چندان عالی به نظر نمی‌آید اما سامسونگ با موارد دیگری این نقیصه را جبران کرده است. با بهره‌مندی از پنل Dynamic AMOLED، سامسونگ محتوای خروجی از صفحه نمایش را به بهترین حد ممکن رسانده است. دقت رنگ‌ها در گوشی گلکسی نوت 10 بسیار عالی، کنتراست فوق‌العاده و نمایشگر به طبیعی‌ترین حالت ممکن نزدیک است. سامسونگ در گوشی نوت 10 همانند نسل‌های قبل از صفحه نمایش HDR استفاده کرده است. صفحه نمایش HDR سبب می‌شود تا محتواهای HDR همانگونه که ذخیره شدند، نمایش داده شوند. یکی دیگر از قابلیت‌های مهم در گلکسی نوت 10، ویژگی Always on display است. این ویژگی صفحه نمایش گوشی را با کمترین میزان مصرف انرژی همیشه روشن نگه می‌دارد تا ساعت و برخی اعلان‌ها بر روی آن نمایش داده شود. با این کار برای مشاهده ساعت و یا برخی اطلاعیه‌ها دیگر نیازی به باز کردن قفل صفحه نمایش ندارید. به طور کلی صفحه نمایش گوشی نوت 10، هر چند که بر روی کاغذ، می‌توانست چشم‌گیرتر باشد، اما سامسونگ مثل همیشه ثابت کرده که همه چیز اعداد و ارقام نیست. گلکسی نوت 10 مثل همیشه با صفحه نمایش غول‌پیگر و جذاب خود کاربران را شگفت زده خواهد کرد. 

صفحه نمایش گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی نوت 10

سخت افزار و نرم افزار

سامسونگ یکی از معدود سازندگان تلفن همراه در جهان است که از سخت افزار اختصاصی خود در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند. چیپست‌های اختصاصی سامسونگ با نام اگزینوس سالهاست که در مسیر توسعه قدم بر‌می‌دارند. امروز چیپست‌های اگزینوس در ردیف بهترین و قدرتمند‌ترین پردازنده‌های موبایل قرار دارند. در گوشی نوت 10 از آخرین چیپست توسعه یافته توسط سامسونگ یعنی اگزینوس 9825 استفاده شده است. این چیپست از معماری 7 نانومتری بهره می‌برد. البته که در برخی بازارها از چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 نیز استفاده شده، اما با توجه به وجود نسخه اگزینوس در بازار ایران، به توضیحات در مورد این پردازنده خواهیم پرداخت. چیپست اگزینوس 9825 از پردازنده هشت هسته‌ای قدرت می‌گیرد. ترکیب هسته‌های این پردازنده به صورتی است که 2 هسته 2.73 گیگاهرتزی، دو هسته 2.4 گیگاهرتزی و چهار هسته 1.9 گیگاهرتزی ترکیب کاملی را ایجاد می‌کنند. با نگاهی به بنچمارک‌های گلکسی نوت 10، این گوشی در رده بالای بزرگ جایگاه مقبولی دارد. امتیاز بنچمارک آنتوتو برای این گوشی حدود 350 هزار و امتیاز بنچمارک Geekbench در تست تک‌ هسته‌ای 4500 و در تست چند هسته‌ای فراتر از 10 هزار است. در نسخه اگزینوس گوشی Note10 از پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP12 استفاده شده که در اجرای بازی‌ها عملکرد خارق‌العاده‌ای دارد. در تست‌های گرافیک نیز عملکرد این گوشی در صف برترین‌های بازار قرار می‌گیرد. در گوشی نوت 10، برخلاف نسخه پلاس آن و حتی نسل‌های قبل، تنوع حافظه و رم برای کاربر وجود ندارد. سامسونگ تنها یک مدل را با حافظه داخلی 256 گیگابایتی پیش روی مشتری قرار می‌دهد که آن را به 8 گیگابایت رم داخلی مجهز ساخته است. گوشی گلکسی Note 10 محروم از درگاه کارت حافظه است و همین 256 گیگابایت، نهایت حافظه‌ای است که کاربر می‌تواند در اختیار داشته باشد. البته که به نظر نمی‌رسد 256 گیگابایت حافظه کمی برای یک گوشی هوشمند باشد.

پردازنده گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی نوت 10

هنگامی که سامسونگ از گوشی گلکسی نوت 10 پرده برداشت، گوگل هنوز اندروید 10 را به صورت رسمی معرفی نکرده بود. به همین خاطر آخرین نسخه نرم‌افزاری موجود یعنی اندروید 9.0 پای در گوشی نوت 10 مورد استفاده قرار گرفت. البته که خانواده نوت همواره تحت حمایت طولانی مدت سامسونگ بودند و این مورد نیز تضمین می‌کند که کاربران گوشی گلکسی نوت 10، نه تنها اندروید 10 بلکه نسخه‌های بعدی را هم در سال‌های آینده دریافت کنند. سامسونگ از رابط کاربری اختصاصی خود با نام One UI در گوشی گلکسی نوت 10 استفاده کرده که قابلیت‌های نرم‌افزاری متعددی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

سایر قابلیت‌ها


شاید مهمترین و جذاب‌ترین قابلیت نرم‌افزاری در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ نظیر گلکسی نوت 10، قابلیت سامسونگ Dex باشد. سامسونگ دکس چندسالی است که پای ثابت پرچمداران این برند کره‌ای است، اما امروز مشاهده می‌کنیم که در گوشی نوت 10 این قابلیت بیش از همیشه به تکامل رسیده است. در گوشی گلکسی نوت 10 استفاده از سامسونگ دکس آسانتر از همیشه شده است. فقط کافیست که با یک کابل USB گوشی خود را به کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل کنید تا پنجره‌ دکس بر روی صفحه ویندوز یا مک نمایش داده شود. پنجره دکس محیطی را بر روی صفحه کامپیوتر یا لپ‌تاپ فراهم می‌کند تا کاربر توسط آن بتواند کنترل کاملی بر روی گوشی هوشمند خود داشته باشد. علاوه بر انتقال اطلاعات بین دو دیوایس، امکان اجرای اپلیکیشن‌های نوت 10 در این پنجره نیز وجود دارد. کاربر توسط این پنجره می‌تواند به پیام‌های دریافتی دسترسی پیدا کرده و به آنها پاسخ دهد. تصاویر و سایر محتویات گالری را مشاهده کرده و انواع به طور خلاصه مدیریت کاملی بر روی گوشی خود اعمال نماید.

گلکسی نوت 10

دوربین

سامسونگ یکی از مدعیان اصلی در عرصه دوربین‌های موبایل است. خانواده نوت نیز گل سرسبد گوشی‌های سامسونگ هستند، پس انتظار از دوربین فبلت گلکسی نوت 10 خیلی بالا خواهد بود. یک ترکیب کامل از سه دوربین در گوشی نوت 10، سبب شده شما هر چیزی که از دوربین‌های موبایل را نیاز داشته باشید، در گلکسی نوت 10 پیدا کنید. این سه سنسور در گوشی نوت 10 هر کدام وظایفی را بر عهده دارند که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. اما در یک کلام، این سه سنسور به ترتیب رزولوشن‌های 12 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل و 16 مگاپیکسل دارند. سنسور اصلی گوشی نوت 10، رزولوشن 12 مگاپیکسلی دارد. این سنسور وظیفه اصلی عکس‌برداری و فیلم‌برداری را بر عهده دارد. سامسونگ همانند نسل قبل از دریچه دیافراگم متغیر با محدوده  f1.5-2.4 در این سنسور استفاده کرده است. این سنسور از نوع واید است و ویژگی‌هایی نظیر Dual Pixel را در اختیار دارد. همچنین این سنسور از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره‌مند است که در هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری کمک شایانی به حذف لرزش‌های دست خواهد کرد. سنسور دوم همانند سنسور نخست، رزولوشن 12 مگاپیکسلی دارد، اما کاربرد آن کاملا متفاوت است. این دوربین از نوع تله‌فتو است. به عبارت دیگر فاصله کانونی دوربین دوم، دقیقاً دوبرابر دوربین نخست است که سبب می‌شود تا زوم دوبرابری اپتیکال بدون هیچگونه افت کیفیتی محقق شود. همانند دوربین اصلی، این دوربین نیز از لرزشگیر اپتیکال استفاده می‌کند تا تصاویر ثبت شده توسط این دوربین حتی هنگام زوم دوبرابری لرزش‌های دست را وارد حوزه عکاسی نکنند. به دوربین سوم رسیدیم، جایی که سامسونگ از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کرده است. این سنسور زاویه دید بازتری نسبت به سنسور اصلی دارد. به عبارت دیگر این سنسور از نوع التراواید است و با زاویه دید 123 درجه‌ای، بیشتر برای عکاسی از مناظر کاربرد دارد.

دوربین گوشی نوت 10

این سنسور فاقد لرزشگیر اپتیکال است اما برای حذف لرزش‌ها از قابلیت Super Steady استفاده می‌کند که تاثیر بسزایی در حذف لرزش‌های دست دارد. تعدد دوربین مهمترین عامل در اضافه شدن قابلیت‌های جدید به گوشی‌های موبایل است. در گوشی نوت 10 به لطف همین عامل، امکان عکاسی بوکه فراهم شده است. عکس‌های بوکه به تصاویری گفته می‌شود که از یک سوژه خاص گرفته شده و منظره پشت آن تار می‌شود. قدرت تفکیک پذیری سوژه از بکگراند در دوربین گلکسی نوت 10 بسیار عالی است. این را از نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین این گوشی به وضوح می‌توان مشاهده نمود. سامسونگ در گوشی نوت 10، از قابلیتی جهت بهبود تصاویر استفاده کرده است. تنها کافیست با یک لمس بر روی صفحه، سوژه‌های مورد نظر توسط دوربین تشخیص داده شوند و به صورت خودکار فرآیند بهبود تصاویر صورت بگیرد. به طور کلی 30 حالت مختلف شامل چهره، بچه، شخص، سگ، گربه، غذا، مردم، ساحل‌، آسمان، کوهستان، غروب، طلوع، شهر، برف، آبشار، کناره، منظره، صحنه، وسائل نقلیه، نوشیدنی‌ها، گل‌ها، درختان، فضای سبز، حیوان، کفش، نور پس زمینه، فضای داخلی، متن، لباس و دید شب برای این گوشی موجود است که گوشی با تشخیص هر صحنه به صورت هوشمند، عکس‌های با کیفیت به ثبت می‌رساند.

کیفیت دوربین سامسونگ نوت 10

به جلوی گوشی که برسیم، یک سنسور 10 مگاپیکسل در داخل صفحه نمایش را مشاهده می‌کنیم. این سنسور برای عکاسی سلفی می‌تواند تصاویری با کیفیت فوق‌العاده در هر حالتی حتی نور کم به ثبت برساند. سامسونگ از قابلیت خودکار HDR در این دوربین نیز استفاده کرده است. دوربین سلفی گوشی گلکسی نوت 10 توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 4K را هم دارد که مزیت مثال‌زدنی برای این دوربین خواهد بود. 

دوربین سلفی نوت 10

فارغ از عکاسی، دوربین گوشی نوت 10 یک دوربین فوق‌العاده برای ضبط ویدئو نیز به شمار می‌رود. سامسونگ از حالت بوکه، یعنی تار نمودن نمای پشت سوژه در حالت فیلم‌برداری نیز استفاده کرده است. ویدئوهای ضبط شده توسط این دوربین با جلوه‌های ویژه در هم آمیخته می‌شوند. این دوربین از نظر کیفی توان ضبط ویدئو با کیفیت 4K را با سرعت 30 یا 60 فریم بر ثانیه دارد. در حالت فول اچ دی نیز حداکثر سرعت 240 فریم بر ثانیه وجود دارد. و اما ویدئوهای سوپر اسلوموشن با سرعت 960 فریم بر ثانیه نیز بر بستر HD در گوشی گلکسی نوت 10 در اختیار کاربر قرار دارد. دوربین فیلم‌برداری گوشی نوت 10 از حالت HDR در کیفیت 4K استفاده می‌کند. یکی دیگر از مزایای این دوربین برخورداری از لرزشگیر اپتیکال برای فیلم‌برداری است که در بالا به آن اشاره نمودیم. این دوربین قادر است حرکت و تصویر بعدی را با پایگاه عکس یک میلیون فریمی خود مقایسه و پیش بینی کرده و لرزش‌ها را در ویدیوهای شما کاهش ‌دهد. اما شاید یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های گوشی نوت 10، قابلیت زوم صدا باشد. این قابلیت با نام Zoom-in Mic کمک می‌کند تا شما یک صدای خاص را به عنوان سوژه در نظر گرفته و با زوم کردن بر روی آن صدای آن را افزایش دهید. با این قابلیت تنها صدایی که شما بر روی آن زوم کردید افزایش پیدا می‌کند.

نوت 10

قلم

شناسنامه اصلی گوشی‌های خانواده گلکسی نوت، قلم جذاب آنهاست. سامسونگ نه تنها به فکر توسعه گوشی‌های این خانواده بوده، بلکه در گذر زمان قلم نوت را هم دستخوش تغییر کرده است. از نسل قبل یک باتری داخلی و بلوتوث به قلم گوشی نوت اضافه شد که حالا در این نسل نیز شاهد همین ویژگی هستیم. قلم گوشی نوت 10 نه تنها به بلوتوث داخلی مجهز شده، بلکه از قابلیت جدید دیگری هم استفاده می‌کند. این قلم از حسگر 6 جهته استفاده می‌کند که بدون نیاز به برخورد با نمایشگر، می‌تواند از طریق ژست‌های حرکتی دستوراتی را به گوشی نوت 10 منتقل کند. برای این کار سامسونگ از دو حسگر ژیروسکوپ و شتاب سنج استفاده کرده که موقعیت و حالت قلم را تشخیص می‌دهد. این سنسورها حتی قادر هستند تا جهت حرکت دست کاربر را هم تشخیص بدهند. به طور مثال می‌توانید هنگامی که دوربین گوشی اجرا شده، با چرخش قلم در جهت عقربه‌های ساعت یا خلاف آن، دوربین را بین حالات مختلف عوض کنید. در اپلیکیشن گالری به سمت چپ و راست بچرخانید تا تصاویر عوض شود. با حرکت قلم به سمت بالا و پایین صدای گوشی را کنترل کنید. قلم نوت 10 که با نام S Pen شناخته می‌شود، پیشرفته‌ترین قلمی است که سامسونگ تا به امروز در گوشی‌های این خانواده استفاده کرده است. باتری داخلی این قلم می‌تواند در حالت استندبای تا 10 ساعت فعال باشد. به لطف بلوتوث داخلی S Pen، این قلم به نوعی نقش ریموت کنترل را برای گوشی شما ایفا می‌کند. توقف و پخش ویدئوها یا کنترل عکس‌ها و ... از طریق این قلم امکان پذیر است. قلم نوت 10 دست نوشته‌های شما بر روی صفحه نمایش را فوراً به متن تبدیل می‌کند. یکی از مزیت‌های این قلم قابلیت یادداشت بر روی صفحه خاموش است. دیگر نیازی به روشن کردن صفحه نمایش برای یادداشت‌های فوری ندارید. با یادداشت بر روی صفحه نمایش خاموش، می‌توانید یادداشت‌های فوری را نوشته و ذخیره کنید. از قابلیت‌های دیگری که در قلم S Pen دیده می‌شود، قابلیت AR Doodle است. با این ویژگی بصورت سه بعدی با S Pen و AR Doodle نقاشی بکشید. جلوه ی اضافه شده صورت شما و اطراف آن را دنبال کنند تا ویدیو‌های چشمگیری بسازد.

قلم نوت 10

 

باتری

سامسونگ برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی نوت 10 از باتری داخلی با حجم 3500 میلی‌آمپر‌ساعت استفاده کرده است. این باتری به اعتقاد سامسونگ می‌تواند یک روز کامل را با مصرف متعادل همراه شما باشد. باتری گوشی گلکسی نوت 10 از فناوری شارژ سریع 25 واتی استفاده می‌کند. سامسونگ در گوشی نوت 10 قابلیت شارژ بی‌سیم را هم گنجانده که هرچند قابلیت جدیدی نیست، اما ویژگی‌های جدیدی را در خود جای داده است. این باتری می‌تواند در نقش پاوربانک نیز ظاهر شود. به این صورت که با قراردادن گوشی یا گجت‌های هوشمند (به شرط اینکه از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی کنند) بر روی بدنه گلکسی نوت 10، انرژی ذخیره شده در باتری گوشی نوت 10 به گوشی یا گجت هوشمند شما منتقل می‌شود. انتقال انرژی از گلکسی Note10 به دیگر گجت‌ها نیز به صورت شارژ سریع است. سامسونگ برای شارژ گوشی گلکسی نوت 10 از طریق شارژر وایرلس نیز پشتیبانی از شارژ سریع 12 واتی را قرار داده است. گوشی نوت 10 برای شارژ با سیم نیز از درگاه USB نوع C استفاده می‌کند.

باتری نوت 10

 

امنیت و اسپیکر

سامسونگ بعد از تجربه موفق خانواده S10، در گوشی نوت 10 نیز حسگر اثر انگشت را به زیر صفحه نمایش منتقل کرده است. حسگر اثر انگشت در گوشی گلکسی نوت 10 از نوع التراسونیک است که به گفته سامسونگ، با تشخیص نمونه سه بعدی اثر انگشت، آن را تشخیص می‌دهد. هرچند که حسگرهای اثر انگشت در زیر صفحه نمایش هنوز راه درازی را برای تکامل در پیش دارند، اما سامسونگ در گوشی گلکسی Note10 تجربه موفقی را بدست آورده است. فرآیند تشخیص اثر انگشت در گوشی نوت 10 با سرعت و دقت بسیار بالایی انجام می‌گیرد. هرچند که عملیات شناساندن اثر انگشت به گوشی اندکی نسبت به گذشته کندتر است اما در مجموع عملکرد این حسگر بسیار عالی است. به خصوص اینکه عملکرد گوشی نوت 10 با وجود خیس بودن انگشت نسبت به رقبای موجود کمی بهتر است. با حذف حاشیه‌های بالا، سامسونگ ناچار به حذف حسگر عنبیه چشم شده اما قابلیت احراز هویت از طریق چهره همچنان پابرجاست. البته این قابلیت کاملاً نرم‌افزاری و توسط دوربین سلفی گوشی انجام می‌گیرد. با توجه به رزولوشن بالای دوربین سلفی، فرآیند تشخیص چهره با سرعت و دقت بسیار بالایی انجام می‌شود. همانطور که در ابتدای موضوع به آن اشاره کردیم، اسپیکر فوقانی با حذف حاشیه‌‎های بالایی به صورت یک نوار باریک در بالاترین نقطه بدنه قرار گرفته است. اسپیکر اصلی گوشی نیز در فریم پایین دستگاه جای دارد. این اسپیکر هنگام پخش موسیقی یا هر صوت دیگر، همراه با اسپیکر فوقانی وارد صحنه می‌شود تا صدای استریو را ایجاد کند. اسپیکر گوشی نوت 10 تحت شرایط آزمایشگاهی توان خروجی صدایی نزدیک به 80 دسی‌بل را دارد. البته که این مقدار به طور رسمی اعلام نشده اما در عمل، صدای خروجی از این اسپیکرها بسیار شفاف و قوی است. گوشی نوت 10 از فناوری صدای دالبی اتم پشتیبانی می‌کند. البته نکته مهم در این خصوص فقدان جک 3.5 میلی‌متری هدفون است که این روزها به نبود آن در گوشی‌های هوشمند عادت کرده‌ایم. با این حال هندزفری همراه با این گوشی که توسط برند معتبر AKG ساخته شده، از نوع Type-C است که برای اتصال آن به گوشی نیازی به کابل رابط وجود نداشته و مستقیماً به درگاه USB گوشی متصل می‌شود.

حسگر اثرانگشت نوت 10

جمع بندی

به طور کلی گوشی نوت 10، اهداف زیادی را دنبال می‌کند. سامسونگ هرآنچه که در چنته داشته، در نسخه پلاس این گوشی جمع کرده اما با حذف برخی قابلیت‌ها که شاید چندان کاربردی هم نیستند، گوشی گلکسی نوت 10 را با قیمت تمام شده کمتری روانه بازار کرده است. گلکسی نوت 10 همان شناسنامه خانواده نوت را دارد که سامسونگ آن را روانه بازار کرده است. در مجموع برای خرید گوشی نوت 10، اگر محدودیتی در مورد بودجه خرید ندارید، نسخه پلاس گزینه بهتری است، اما اگر به دنبال یک گوشی از خانواده نوت هستید و فاکتور قیمت نیز برای شما اهمیت زیادی دارد، به دنبال گوشی نوت 10 باشید. گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 اصالت خانواده نوت را با قیمت مناسب به همراه دارد.

نوت 10


 

مشخصات فنی

مشخصات کلی و کلیدی
نوع و مشخصات پردازنده اصلی - CPU (Exynos 9825 (7 nm - هشت هسته‌ای - دو هسته‌ی 2.73 گیگاهرتز Mongoose M4 به همراه دو هسته 2.4 گیگاهرتز Cortex-A75 و چهار هسته 1.9 گیگاهرتز Cortex-A55
تعداد هسته پردازشگر هشت هسته
پردازنده گرافیکی - GPU Mali-G76 MP12
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین دوربین سه گانه 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 16مگاپیکسل
سیستم عامل (Android 9.0 (Pie - این نسخه برای زمانی است که این گوشی معرفی شده است و ممکن است در هنگام خرید شما، آپدیت جدیدتری برای آن آمده باشد و به اندروید ورژن بالاتر ارتقا پیدا کند
ابعاد / وزن 151 × 71.8 × 7.9 میلی متر / 168 گرم
ساختار بدنه جلو و پشت شیشه‌ای به همراه فریم آلومینیومی
تاریخ معرفی مرداد 1398
مشخصات صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش Dynamic AMOLED / لمس خازنی
سایز صفحه نمایش 6.3 اینچ
تعداد رنگ / رزولوشن 16 میلیون رنگ، 2280×1080 پیکسل
مولتی تاچ (لمس همزمان) / تعداد لمس همزمان دارد / تا 10 لمس همزمان
ویژگی‌های مهم صفحه نمایش مقاوم در برابر خط و خش و شکستن و Corning Gorilla Glass | صفحه نمایش HDR با استاندارد HDR10 | صفحه نمایش همیشه روشن
درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه 90.9 درصد
استاندارد صفحه نمایش 19:9
تراکم پیکسل 401 ppi
حافظه
حافظه داخلی 256 گيگابايت
حافظه RAM 8 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه ندارد
دوربین
کیفیت دوربین دوربین سه گانه 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 16مگاپیکسل
زوم دیجیتال دارد
قابلیت فیلم‌برداری / کیفیت فیلم‌برداری دارد / 4K 2160p با سرعت 30,60 فریم بر ثانیه | 1080p با سرعت 30,60,240 فریم بر ثانیه | 720p با سرعت 960 فریم بر ثانیه
دوربین جلو دارد / 10 مگاپیکسل و فیلمبرداری 1440p و فناوری فوکوس، سایز 26mm و f/2.2 و اندازه پیکسل 1.22µm | تماس تصویری دوگانه و Auto-HDR
پروژکتور (فلاش) دارد - فلش LED
زوم اپتیکال دارد / مجهز به زوم اپتیکال تا 2 برابر (2x Optical Zoom)
مشخصات سخت‌افزاری دوربین دوربین اول : دریچه‌ی دیافراگم متغیر از f/1.5 تا f/2.4 | سایز (27mm (wide | اندازه پیکسل 1.4µm | پیکسل دوگانه Dual Pixel PDAF | لرزشگیر اپتیکال OIS / دوربین دوم : دریچه‌ی دیافراگم f/2.1 | سایز (52mm (telephoto | اندازه پیکسل 1.0µm | فناوری فوکوس خودکار PDAF | لرزشگیر اپتیکال دوگانه Dual OIS | زوم اپتیکال دوبرابری 2x optical zoom / دوربین سوم : دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 | سایز (12mm (ultrawide | اندازه پیکسل 1.0µm
سایر ویژگی‌های مهم دوربین قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی | امکان ظبط ویدئوی 4K و عکس برداری با کیفیت 9 مگاپیکسل به صورت همزمان | فوکوس اتوماتیک | فوکوس لمسی | HDR اتوماتیک | قابلیت تصویربرداری پاناروما | تشخیص لبخند و چهره
اتصالات و شبکه‌ها
شبکه‌های مخابراتی قابل پشتیبانی GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / LTE-A (7CA) Cat20 2048/150 Mbps
حداکثر سرعت دانلود در UMTS / حدکثر سرعت آپلود در UMTS 42 مگابیت بر ثانیه / 5.8 مگابیت بر ثانیه
پورت USB / ورژن و نوع دارد / Type-c 1.0 ورژن 3.1 اتصال متناوب
امکان شارژ از طریق USB دارد
بلوتوث / ورژن و ویژگی دارد / ورژن 5.0 همراه با LE / A2DP / aptX
فیش 3.5 میلیمتری صدا دارد
شبکه وایرلس Wi-Fi / ورژن دارد 802.11 a/b/g/n/an/ax و امکان Wifi-Direct و dual-band
امکان Wi-Fi Hotspot دارد
NFC دارد
موقعیت‌نما GPS / ویژگی‌ها دارد / با قابلیت ساپورت A-GPS و GLONASS و BDS و GALILEO
نرم‌افزارها و سرگرمی‌های پیش‌فرض
مرورگر وب / نوع دارد / HTML5
پشتیبانی از Java ندارد
پخش موسیقی / فرمت‌های قابل پخش دارد / AAC , AAC+ , eAAC+ , AMR , MID , WMA , OTA, PCM , OGG , FLAC , XMF , MXMF , RTTTL , RTX , IMY - ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص به خود را داشته باشند
ضبط صدا / فرمت ضبط کردن دارد / AAC , AMR - ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص به خود را داشته باشند
پخش ویدئو / فرمت‌های قابل پخش دارد / MP4 , H.263 , H.264 , 3GP , MKV , AVI , xVid , MOV , MPEG2 , TS , WEBM , M4V - ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص به خود را داشته باشند
ضبط ویدئو / فرمت ضبط کردن دارد (دوربین) / H.263, H.264 , 3GP , MP4 - ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص به خود را داشته باشند
نمایش عکس / فرمت‌های قابل پخش دارد / BMP , GIF , JPG , PNG , WEBP - ممکن است برخی از فرمت‌ها جهت پخش نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص به خود را داشته باشند
فرمت عکس‌های دوربین JPG/RAW
مشخصات باتری و مدت زمان کارکرد
نوع باتری / قابل تعویض توسط کاربر لیتیوم یونی / خیر
ظرفیت باتری 3500 میلی آمپر ساعت
سایر قابلیت‌ها
سنسورها حسگر اثر انگشت در کنار گوشی | شتاب سنج | ژیروسکوپ | مجاورتی | قطب نما | فشارسنج| حسگر بی سیم +ANT
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار / درجه گواهینامه دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه
رادیو ندارد
سایر مشخصات مهم سیستم Samsung DeX | قابلیت شارژ سریع Fast battery charging 25W | قابلیت شارژ به‌ صورت بی‌ سیم | دستیار صوتی بیکسبی
Shiva بازدید : 37 دوشنبه 20 مرداد 1399 نظرات (0)

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت (Samsung Galaxy note 10 Lite) یکی دیگر از محصولات قدرتمند شرکت سامسونگ می باشد که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شد. با عرضه مدل سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت، با قیمت و امکانات مناسب، در حد گوشی­ های پرچمدار بوده و بهترین گزینه برای کسانی می باشد، که علاقه­ مند به استفاده از قلم هوشمند و گوشی های بزرگ هستند. اگر قصد خرید گوشی بی ­نظیر Samsung Galaxy note 10 Lite را دارید و می­ خواهید، بیشتر در مورد مشخصات و ویژگی­های آن اطلاع پیدا کنید، به شما پیشنهاد می کنیم به خواندن این مقاله ادامه دهید.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت جدیدترین فناوری دوربین را به خود اختصاص داده، همچنین صفحه نمایش همه فن حریف و قلم اس پن آن را در رده­ پرچمداران موبایل قرار داده است. همچنین اسمارت فون Samsung Galaxy note 10 Lite مجهز به تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ است، که همین باعث شده حرفی برای گفتن داشته باشد.

اگر برای یک گوشی جدید در سال ۲۰۲۰ خواستار ۴G قدرتمند هستید Galaxy Note 10 Lite یکی از گزینه­ های جذاب خواهد بود. علاوه بر آن در جعبه گوشی یک شارژر ۲۵ واتی به همراه کابل، هندزفری، یک قاب محافظ، سوزن سیم کارت، دفترچه راهنما و سری های قلم وجود دارد.

طراحی گوشی Galaxy note 10 Lite

سامسونگ گلکسی  نوت ۱۰ لایت با طراحی زیبا و فوق العاده­ خود، نمایشگر Infinity-O و صفحه نمایش مسطح که لبه­ های خمیده ندارد و از رنگ ­بندی شاداب­ تری برای جلب نظر مخاطبان جوان ­تر استفاده کرده است. در قسمت پشتی آن می ­توان تفاوت آن را با مدل Galaxy Note 10 مشاهده کرد، ماژول دوربین کشیده و قائم نیست بلکه در یک قاب مربع شکلی قرار گرفته که دارای سه دوربین جداگانه و یک فلش LED می ­باشد.

گوشی Samsung Galaxy Note 10 Lite با رنگ ­بندی جدید، هر مخاطبی را به سوی خود جذب می ­کند، که شامل رنگ ­های Aura Glow و Aura Black و نسخه­ ای به رنگ قرمز را در این مجموعه­ قرار داده است. این اسمارت فون به دلیل وزن سبک و طراحی بسیار ظریف بدنه آن بسیار خوش دست بوده و شما می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید بدون آنکه دست هایتان خسته شود.

از دیگر ویژگی های بارزی که در طراحی این گوشی بسیار چشمگیر است، بدنه آن می باشد. هنگامی که آن را در دست می گیرید متوجه خواهید شد که قاپ پشتی گوشی رنگ های مختلف و جذابی را به خود می گیرد که بسیار زیبا و چشمگیر است. البته باید به این مورد اشاره کرد به دلیلی صیقلی بودن قاپ پشتی باید مواظب افتادن یا لیز خوردن گوشی باشید. به همین دلیل سعی کنید از یک کاور زیبا و مناسب برای محافظت از گوشی خود استفاده کنید.

طراحی گوشی Galaxy note 10 Lite

صفحه نمایش Galaxy note 10 Lite

یکی از ویژگی ­های گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت که به آن اشاره کردیم، نمایشگر هول پانچ است. حسگر اثر انگشت آن نیز اپتیکال بوده، که در زیر نمایشگر قرار دارد. Galaxy Note10 Lite دارای پنل ۶٫۷ اینچی FHD+ Super AMOLED است. این مدل از گلکسی نوت ۱۰ بزرگتر و از گلکسی نوت ۱۰ پلاس کوچک تر است، و برخلاف این گوشی­ها از محتوای +HDR 10 پشتیبانی می­کنند، نوت ۱۰ لایت تنها از قابلیت HDR برخوردار است.

یکی دیگر از قابلیت­های این گوشی تنظیم کردن نور صفحه نمایش آن در محیط­های پر نور و کم نور است. به صورتی که شما می توانید به راحتی در محیط های پر نور و کم نور به راحتی از آن استفاده کنید. همچنین این نمایشگر از وضوح و کیفیتی بالایی برخوردار بوده و تمامی محتواها و تصاویر به صورت طبیعی نمایش داده می شوند.

صفحه نمایش Galaxy note 10 Lite

دوربین سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت

گلکسی نوت ۱۰ لایت با سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ارائه شده، که در میان آن دو سنسور Ultrawide و تله فوتو هستند. این سنسورها به شما اجازه می دهند تا تصاویر با کیفتی را به ثبت برسانید. این محصول از نظر دوربین سلفی از سری Note10 جلوتر، و دارای دوربین قدرتمندتر ۳۲ مگاپیکسلی سلفی که قادر به ضبط فیلم­های ۴K 30fps است. هر چند به نظر می ­رسد، چنین لنزی در این دوربین تصاویر روشن با وضوح بالا را ثبت کند، اما به احتمال زیاد به دلیل پشتیبانی از اندازه پیکسل­ های ۱٫۲۲ um در نور کم، عملکرد آن ضعیف شود.

دوربین سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت

باتری گلکسی نوت ۱۰ لایت

شگفتی دیگر گوشی گلکسی نوت ۱۰ لایت باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن است، البته مجبور به پشتیبانی از یک صفحه بزرگ ۶٫۷ اینچی AMOLED بوده که سامسونگ بخشی از این ظرفیت را برای نمایشگر بزرگتر نوت ۱۰ لایت کنار گذاشته است. تا بتواند نیازهای کاربر را جبران و یک روز کامل بدون نیاز به شارژ دوام بیاورد. یکی دیگر از ویژگی های آن شارژ سریع باتری سامسونگ نوت ۱۰ لایت به حساب می ­آید.

تست دوربین و نمایشگر شیائومی نوت 10 و سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت

از مشاهده دوربین زیر می توانید تا حد زیادی با دوربین و نمایشگر این گوشی آشنا شوید و قدرت آن را مشاهده کنید.

 

 

 

دیگر ویژگی های بارز گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت

در بالا به قابلیت­های مختصری در مورد این گوشی پرچمدار اشاره شد، که دارای ویژگی­ های دیگری نیز می­باشد، در ادامه به آن­ها نیز خواهیم پرداخت.

  • پردازنده داخلی Exynos با شماره مدل ۹۸۱۰ استفاده می ­کند.
  • این گوشی سامسونگ دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی که قابل ارتقاء از طریق microSD تا ۱ ترابایت است.
  • در قسمت نرم افزار، نوت ۱۰ لایت بر اساس Android 10 رابط کاربری One UI 2.0 را اجرا می ­کند.
  • سرعت و عملکرد این گوشی بسیار بالا بوده، و با ساخت تراشه هفت نانومتری با پردازنده هشت هسته ­ای
  • اسمارت فون Galaxy Note10 Lite با پشتیبانی ایده آل از سیستم عامل اندروید ۱۰ باعث عملکرد بالای آن شده است.

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت را با قیمت مناسب دارید، پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل است. در این سایت می توانید با انواع گوناگون گوشی­ های پرچمدار سامسونگ و دیگر برندها آشنایی پیدا کرده، و بهترین انتخاب را داشته باشید.

منبع:https://hakanmobile.com/product/samsung-galaxy-note10-lite/

Shiva بازدید : 35 پنجشنبه 16 مرداد 1399 نظرات (0)

کمپانی هواوی امروزه به عنوان یکی از موفق ترین و پرفروش ترین برندهای حوزه مخابرات و الکترونیک شناخته می شود که محصولات آن در بیش از ۱۴۵ کشور دنیا استفاده می شود. امروزه ۴۵ شرکت از ۵۰ شرکت اپراتور مخابراتی بزرگ جهان توسط کمپانی هواوی و تجهیزات آن پشتیبانی می شوند. گوشی تلفن هوشمند Huawei P30 lite در واقع نسخه ارزان قیمت تر از گوشی های P30 و P30 Pro است که روانه بازارها شده است. گوشی Huawei P30 lite بسیاری از ویژگی ها گوشی P30 درجه یک و بالارده را دارد و به عنوان یک گوشی میان رده می توان از کیفیت و قابلیت های آن ابراز رضایت کرد.

اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند از برند معتبر و خوشنام هواوی با یک قیمت مناسب و البته کیفیت بالا را دارید پیشنهاد می کنیم که مطلب زیر را مطالعه کنید تا از قابلیت ها و مشخصات منحصر به فرد گوشی Huawei P30 lite اطلاعات کافی را بدست آورید.

مشخصات گوشی هواوی پی ۳۰ لایت

مشخصات فنی گوشی موبایل Huawei P30 lite

به دلیل محبوبیت بالای گوشی های هوشمند تعداد بسیار زیادی از برندهای داخلی و خارجی هستند که در این زمینه فعالیت دارند و محصولات خود را به بازار عرضه می کنند. با توجه به شرایط اقتصادی کنونی جامعه و همچنین قیمت بالای گوشی های هوشمند داشتن اطلاعات و آگاهی از قابلیت ها و مشخصات تلفن می تواند کمک بسیار زیادی در انتخاب و خرید گوشی به افراد بکند. گوشی میان رده Huawei P30 lite از جمله گوشی های باکیفیت و بادوام این برند است که از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است. در ادامه به بررسی مشخصات و قابلیت های این اسمارت فون پرداخته می شود.

طراحی هواوی پی سی لایت

هواوی P30 لایت در ابعاد ۱۵۲٫۹ در  ۷۲٫۷ در ۷٫۴ میلی متر و با وزن ۱۵۹ گرم ساخته شده است و اولین چیزی که نگاه کاربران را به خود جلب می کند شباهت بسیار زیاد آن به دیگر اعضای پرچم دار خانواده هواوی است. بدنه این گوشی مانند بیشتر گوشی های میان رده از یک نوع پلاستیک ساخته شده است که ظاهر آن شباهت زیادی به شیشه دارد. طراحی ساده و شیک این گوشی باعث شده است که به شکلی لوکس و مدرن به نظر برسد.

دکمه های تنظیمی صدا و پاور، پورت خروجی صدا، اسپیکر، دوربین سلفی، دوربین اصلی و حسگر اثر انگشت به نحوی طراحی و تعبیه شده اند که هیچ خللی در زیبایی گوشی ایجاد نکرده اند. این گوشی بسیار خوش دست است و برای همه افراد با هر سایز دستی می تواند گوشی مناسبی باشد. دوربین های ۳ گانه گوشی با حدود ۱ میلی متر برآمدگی شباهت زیادی به گوشی های iPhone X و XS اپل دارند. با خرید این گوشی می توان از داشتن یک گوشی با ظاهری مدرن و درجه یک و لوکس و قیمتی مناسب لذت برد. لبه های گرد گوشی نیز و حذف برند هواوی از قاب جلویی گوشی نیز باعث شده اند که زیبایی آن بیشتر باشد.

طراحی گوشی هواوی پی ۳۰ لایت

صفحه نمایش هواوی پی سی لایت

کمپانی هواوی نیز مانند سایر برندهای معتبر دنیای گوشی برای گوشی های جدید خود از نمایشگرهای کشیده استفاده کرده است. نمایشگر به کار رفته در این گوشی از نوع نمایشگرهای لمسی است که از فناوری IPS استفاده می کند. این صفحه نمایش دارای اندازه ۶٫۱ اینچی است و برای نمایش تصاویر از ۱۶ میلیون رنگ استفاده می کند. رزولوشن و کیفیت تصاویر این گوشی برابر با ۱۰۸۰ در ۲۳۱۲ پیکسل است که نتیجه تراکم پیسکلی بالای آن (۴۱۵ پیکسل بر هر اینچ) است. این صفحه نمایش تقریبا ۸۵ درصد از فضای پنل جلویی گوشی را پوشش داده است و نسبت تصاویر در آن برابر با ۱۹٫۵ به ۹ است. هواوی با جا دادن یک نمایشگر بزرگ در قابی کوچک شاهکار بزرگی به خرج داده که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

صفحه نمایش گوشی هواوی پی ۳۰ لایت

دوربین گوشی پی سی لایت

هواوی پی سی لایت مانند بسیاری از گوشی های این کمپانی از دوربین های باکیفیتی برخوردار است که نقطه قوتی برای آنها شده اند. این گوشی از ۳ دوربین اصلی در قاب پشتی گوشی استفاده کرده است که دوربین اصلی آن دارای یک سنسور ۲۴ مگاپیکسل است که از نوع سنسورهای عریض می باشد که دارای دریچه دیافراگم f/1.8 است. دوربین دوم از نوع سنسورهای فوق عریض است که کیفیت آن برابر ۸ مگاپیکسل است و دوربین سوم دارای یک سنسور ۲ مگا پیکسلی است که از دریچه دیافراگم f/2.4 بهره مند است.

کمپانی هواوی برای دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور ۳۲ مگا پیکسلی استفاده کرده که مجهز به دریچه دیافراگم f/2.0 است. این دوربین ها دارای ویژگی های منحصر به فرد دیگری مانند  فناوری فوکوس خودکار، ثبت موقعیت جغرافیایی، فوکوس با اشاره بر روی سوژه، قابلیت تشخیص چهره، قابلیت عکاسی HDR، قابلیت عکاسی پاناروما، فیلمبرداری HD و… هستند.

دوربین گوشی هواوی پی ۳۰ لایت

سایر مشخصات گوشی Huawei P30 lite

همانطور که در بخش های قبلی عنوان شد اسمارت فون هواوی P30 لایت به عنوان یک گوشی میان رده بسیار با کیفیت شناخته می شود که می تواند با گوشی های درجه یک و پرچم دار هم خانواده خود رقابت و برابری کند. این گوشی علاوه بر داشتن قابلیت ها و مشخصاتی که به تفصیل شرح داده شد دارای ویژگی ها و شاخصه های منحصر به فرد دیگری است که مهم ترین آنها به شرح زیر هستند:

  • باتری که در این گوشی به کار رفته است از نوع باتری های لیتیومی پلیمری است که دارای ظرفیت ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعت است که با توجه قطعات سخت افزاری و تراشه آن می تواند مدت زمان زیادی را بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. همچنین این گوشی قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی را دارد که می تواند در زمان کمی شارژ شود.
  • از نظر حافظه و رم نیز گوشی هوشمند Huawei P30 lite دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت به همراه رم داخلی ۴ گیگابایت است. این گوشی همچنین می تواند حافظه جانبی تا سقف ۱ ترا بایت را پشتیبانی کند که می تواند اطلاعات و فایل های بسیار زیادی را ذخیره کند و نیاز کاربران را به راحتی برطرف نماید.
  • برای خرید گوشی Huawei P30 lite با قیمت مناسب می توانید به فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل مراجعه کنید. این فروشگاه عرضه کنده انواع گوشی های هوشمند، آیفون، سامسونگ، شیائومی، آنر، هواوی و نوکیا می باشد. شما می توانید با مراجعه به بخش گوشی موبایل هواوی در سایت هاکان موبایل با انواع محصولات هواوی و مشخصات آن ها به صورت کامل آشنا شوید.
  • منبع:https://hakanmobile.com/product/huawei-p30-lite/
Shiva بازدید : 40 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

معرفی گوشی Z فلیپ سامسونگ

گوشی Z فلیپ در فوریه سال ۲۰۲۰ عرضه شده است و با ۱۸۳ گرم وزن و پشتیبانی از دو سیم‌کارت نانو و ای‌سیم، بسیاری از علاقه‌مندان همراه با فناوری روز را به‌ خود جذب می‌کند. حافظه داخلی عالی ۲۵۶ گیگابایتی و استفاده از طراحی شیشه‌ای در جلو و عقب، نکات جالب دیگری هستند که فناوری گوشی‌های تاشو را یک‌ گام دیگر به جلو می‌برد. گوشی ابعاد ۱۶۷.۳ در ۷۳.۶ در ۷.۲ میلی متری دارد که بعد از تا شدن به ۸۷.۴ در ۷۳.۶ در ۱۷.۳ می‌رسد.

معیارهای خرید گوشی Z فلیپ سامسونگ

صفحه‌ نمایش

نمایشگر گوشی Z فلیپ طراحی انعطاف پذیری دارد و کیفیت صفحه ۶.۷ اینچی آن ۱۰۸۰p در نظر گرفته شده است. یک نمایشگر کوچک‌تر سه اینچی هم هنگام تاشدن در آن تعبیه شده است که بیشتر برای مشاهده اعلان‌های مختلف گوشی کاربرد دارد. نمایشگرها کیفیت خوبی دارند و رنگ‌های زنده و روشنایی شفافی را در آن مشاهده می‌کنیم. فناوری آمولد داینامیک با قابلیت تاشویی در نمایشگر این گوشی استفاده شده است و از فناوری لمسی خازنی به‌طور معمول بهره می‌برد. ۱۶ میلیون رنگ استفاده شده در صفحه نمایش آن، کیفیت بالای تصاویر و آیکون‌های صفحه را ایجاد می‌کند. رزولوشن این صفحه نمایش، ۲۶۳۶ در ۱۰۸۰ است و با چگالی ۴۲۵ پیکسل در هر اینچ همراه شده است.

صفحه نمایش گوشی Z فلیپ

صفحه نمایش کوچک‌تر گوشی Z فلیپ از فناوری سوپر آمولد ساخته شده است و رزولوشن ۳۰۰ در ۱۱۲ را ارائه می‌کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که صفحه نمایش گوشی بسیار بادوام است و خبرهای خوب طراحی آن از جانب سامسونگ، این روند را اثبات می‌کند. یکی از نکات مهم گوشی Z فلیپ تازه بودن فناوری‌اش در بین مردم عادی است. هنوز هم وقتی شما سامسونگ Z فلیپ را در خیابان باز و بسته کنید، برای مردم جالب بوده و احتمالا چند نفری از شما سوال خواهند کرد. این مورد شاید برای عده‌ای جالب باشد.

دوربین

کیفیت دوربین گوشی سامسونگ Z فلیپ در حد بسیار خوبی قرار دارد، اما بهترین نیستند. گوشی Z فلیپ در این زمینه عملکرد مشابهی با s20 دارد وقدرمندی سنسورهای داخلی آن توسط سامسونگ تائید شده است. به‌احتمال زیاد قیمت گوشی Z فلیپ می‌تواند در این زمینه تعیین کننده باشد و می‌توانید بهترین انتخاب را بین یک گوشی معمولی یا گوشی تاشو داشته باشد.

گوشی Z فلیپ

 

دوربین دوگانه گوشی Z فلیپ هر دو از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند و امکان تصویربرداری اولترا واید را فراهم می‌کند. فاصله کانونی ۱.۱۲ میکرو متری در طراحی دوربین گوشی Z فلیپ، سبب می‌شود که کاربر انتخاب بیشتری در تنظیمات عرض تصاویر داشته باشید.

از ویژگی‌های دوربین گوشی Z فلیپ می‌توان به فلش LED به‌کار رفته در آن و قابلیت‌های معمولی همچون تصویربرداری پانوراما و HDR اشاره کرد. فیلم‌برداری هم در حد پرچم‌داران گوشی‌های سامسونگ است و می‌توانید با کیفیت 720p، 1080p و 2160p اقدام به فیلم‌برداری کنید و نرخ فریم ۹۶۰ در کیفیت‌های پایین و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را در بهترین کیفیت ممکن تجربه خواهید کرد. همه چیز در این زمینه بر وفق مراد خواهد بود و دوربین سلفی هم با سنسور ۱۰ مگاپیکسلی، امکان ثبت تصاویر عریض را فراهم می‌کند. در فناوری این سنسور از HDR هم استفاده شده است و پویایی تصاویر سلفی شما را برای قرار گرفتن در شبکه‌های اجتماعی تائید می‌کند. همچنین فیلم‌برداری ۳۰ فریم بر ثانیه با کیفیت 2160p در دوربین گوشی Z فلیپ از نکات جالب آن است.

دوربین گوشی Z فلیپ

سخت افزار

سامسونگ با استفاده از مشخصات فنی بهتر، مخصوصا در زمینه ظرفیت باتری، سعی در ارائه محصول بهتری نسبت به رقبا داشته است و تاحدودی هم موفق بوده است. تناوب جالبی را بین گوشی Z فلیپ و گوشی تاشوی موتورولا می‌بینیم و علارغم عدم موفقیت برند موتورولا در این کار، سامسونگ راه بهتری را در پیش گرفته و می‌توان گفت که آینده خوبی پیش‌رو دارد. نمایشگر ۱.۱ اینچی آن اطلاعات ریز و درشتی را در اختیارتان می‌گذارد و فناوری سخت‌افزاری آن قابل توجه است.

تراشه ۷ نانومتری به‌کار رفته در گوشی Z فلیپ از پردازنده هشت هسته‌ای بهره می‌بردپردازنده گرافیکی Adreno 640 سامسونگ Z فلیپ هم گرافیک خارق‌العاده بازی‌های حجیم را در آن تضمین می‌کند. تراشه اسنپ دراگون ۸۵۵ این محصول را از نظر سخت‌افزاری در شرایط خوبی قرار می‌دهد و شاهد این هستیم که از پردازنده‌های Kryo با فراکانس‌های مختلفی که چهار مورد از آن‌ها ۱.۷۸ گیگاهرتزی هستند، عرضه شده‌اند.

در سخت افزار گوشی Z فلیپ می‌بینیم که از فناوری GPS استفاده شده است و از NFX برخوردار است. یواس‌بی تایپ‌سی قطعا برای بسیاری از کاربران خوش‌حال کننده است و سرعت انتقال خوبی را برای‌شان فراهم می‌کند. از دیگر سنسورهای گوشی Z فلیپ هم می‌توان به زیروسکوپ، بارومتر، قطب‌نما و شتاب سنج اشاره کرد که باتوجه به قابلیت حمل عالی گوشی، می‌توانید از آن‌ها برای ثبت علائم حیاتی خود هنگام ورزش‌ در فضای باز استفاده کنید.

صفحه نمایش گوشی Z فلیپ

باتری

در اولین نگاه به گوشی Z فلیپ، بسیاری از کاربران فکر می‌کنند که نمی‌توان یک باتری بزرگ با ظرفیت خوب را در آن قرار داد. اما سامسونگ در این زمینه عالی عمل کرده است و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی از لیتیوم پلیمر ساخته شده است و آن را چند رتبه نسبت به رقبا پیش می‌اندازد. قابلیت شارژ بی‌سیم برای گوشی فراهم شده است و به‌میزان ۱۵ وات هم می‌توانید گوشی را با قابلیت شارژ سریع به حالت پایدار برسانید. گفتنی است که باتری غیرقابل جداسازی است و باید موارد ایمنی را در استفاده و حفظ طول عمر آن رعایت کرده باشید.

امنیت

برای تامین امنیت گوشی Z فلیپ، از سنسورهای مختلفی استفاده شده است. حسگر اثر انگشت در جای همیشگی خود در گوشی‌های برند سامسونگ قرار دارد. بدنه شیشه‌ای همراه با یک لایه اضافه‌ پلاستیکی، آن را در برابر ضربه و سقوط مقاوم می‌کند، اما در کل چندان نباید به طراحی این بدنه امیدوار بود، چرا که گوشی‌های تاشو هنوز در اول راه هستند و شاید تصمیم سامسونگ به استفاده از بدنه شیشه‌ای، در ابتدا نتیجه‌ی عکس هم دهد.

از دیگر نکات مهم امنیتی گوشی Z فلیپ این است که تا حد امکان از سقوط گوشی جلوگیری کنید. با اینکه از گوریلا گلس 6 بدنه‌ی شیشه‌ای گوشی استفاده شده است، اما تست‌ها گویا جوابگو نبوده‌اند و سامسونگ Z فلیپ در همان دفعه‌های اول در این زمینه شکست می‌خورد. قاب گوشی Z فلیپ از آلومینیوم ساخته شده است و در بخش جلویی آن، لایه‌هایی از پلاستیک در طراحی شیشه‌ای آن دیده می‌شود.

گوشی Z فلیپ

طراحی

اولین مورد مهمی که در طراحی گوشی Z فلیپ دیده می‌شود، استفاده از شیشه در بدنه‌ی آن است. این خبر جدیدی است و سازندگان با این کار قصد دارند که مقاومت گوشی را در برابر ضربات ناشی از افتادن یا دیگر موارد بالا ببرند. آن‌ها از لایه پلاستیکی خاصی برای بالا بردن توان مقاومت بدنه‌ گوشی استفاده کرده‌اند. یکی از مواردی طرفداران گوشی‌های تاشو از آن گلایه‌مند هستند، وجود چین خوردگی در خط تاخوردگی این گوشی‌ها است.

سامسونگ با استفاده از شیشه سعی در از بین بردن این چین‌خوردگی را داشته است و می‌توان در کنار افزایش مقاومت گوشی Z فلیپ، این مورد را هم در نظر داشت. البته تحلیل‌گران نظر دیگری در مورد این تصمیم سامسونگ داشته‌اند. سامسونگ Z فلیپ قدم بزرگی را در عرضه گوشی‌های تاشو برداشته است و با اینکه هنوز در اول راه قرار داریم، اما این روند می‌تواند نوید روزهای بهتری برای گوشی‌های تاشو با طراحی تماما شیشه‌ای باشد.

سامسونگ با همکاری کمپانی Dolnsys، اقدام به تهیه شیشه‌های باریک در طراحی گوشی Z فلیپ کرده است و به‌همین دلیل این شیشه‌ها شکستگی هنگام تاشدن نخواهند داشت. ضخامتشان بسیار کم است و طراحی جالبی هم دارند.

بسیاری از کاربران و تحلیل‌گران هدف از طراحی گوشی‌های تاشو را استفاده از نمایشگرهای بزرگ نسبت به گوشی‌های معمولی می‌دانند. به‌همین منظور گوشی Z فلیپ با داشتن اندازه صفحه نمایش ۶.۷ اینچی قدم خوبی برداشته است و در تقارن با بزرگ‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار موجود همچون آیفون ۱۱ پرو و گلکسی نوت ۱۰ پلاس این کمپانی قرار می‌گیرد. البته این روند در آینده بهتر از این‌ها باشد و سامسونگ بتواند گپ قابل توجهی از نظر اندازه با گوشی‌های معمولی ایجاد کند.

گوشی Z فلیپ

در طراحی سامسونگ Z فلیپ، یک صفحه نمایش ۳ اینچی هنگام تا شدن گوشی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا مواردی از قبیل اعلان‌ها و ساعت و دیگر موارد را در آن مشاهده کند. این کار می‌تواند نیاز به باز کردن گوشی را در مواقع مختلف کاهش دهد. گوشی Z فلیپ را می‌تواند در حالت کوچک‌شده به‌راحتی حمل کنید و این تغییر محسوس را در زندگی روزمره خود حس خواهید کرد. بدین ترتیب اعلانات و سایر موارد را در کسری از ثانیه مشاهده خواهید کرد و بهبود قابل توجهی را نسبت به گوشی‌های معمولی شاهد هستیم.

چرا گوشی Z فلیپ سامسونگ را بخریم؟

گوشی سامسونگ گلکسی Z فلیپ از ایده جسورانه‌ای برای ساخت بهره می‌برد و سامسونگ آن را در کنار دیگر گوشی‌های هوشمند عرضه کرده است تا آزمون سخت خود را پس دهد. همه‌چیز به خود کاربر بستگی دارد و وجود مشخصات فنی عالی، باتری قابل قبول و دوربین در حد پرچم‌داران، شاید برای خرید گوشی Z فلیپ کافی به‌نظر برسد.

گوشی هنگام تاشدن به‌راحتی در کوچک‌ترین جیب‌ها هم جای می‌گیرد و همین می‌تواند حس خوبی داشته باشد. گوشی Z فلیپ یک محصول با نمایشگر بزرگ است که کاربران می‌توانند آن را راحت‌تر از این دیگر گوشی‌های بزرگ و فبلت‌ها حمل کنند. این ویژگی تنها مختص گوشی‌های تاشو است و حتی دست‌های کوچک‌تر و جیب‌های ژاکتی هم می‌توانند پشتیبان خوب گوشی Z فلیپ باشند.

حافظه داخلی گوشی Z فلیپ، ۲۵۶ گیگابایت است که میزان بهتری نسبت به مدل‌های دیگر امسال دارد. امکان قرار دادن حافظه جانبی در گوشی وجود ندارد و البته نیازی هم احساس نمی‌شود. فناوری UFS 3.0 در طراحی حافظه این گوشی به‌کار رفته است. گوشی Z فلیپ از اندروید ۱۰.۰ بهره می‌برد و سامسونگ بازهم از رابط کاربری One UI 2 استفاده کرده است.

گوشی Z فلیپ

نظرات کاربران پس از خرید گوشی Z فلیپ سامسونگ

کاربران نظرات ضد و نقیضی به محصول تاشوی سامسونگ داشته‌اند و اعتقاد دارند که سامسونگ می‌توانست اندازه صفحه نمایش را بزرگ‌تر و از باتری بهتری هم بهره بگیرد. قیمت گوشی Z فلیپ از نظر کاربران آن‌ قدر ها هم که شایع شده بود، بالا نیست و با در نظر نگرفتن نوسانات ارز در داخل کشور، قیمت معقولی محسوب می‌شود و تقریبا کمتر از محصولاتی همچون ریزر است. این فناوری هنوز هم در تکنولوژی گوشی‌های هوشمند تازه و نوین است و همان‌طور که گفته شد، در خیابان و مجامع مختلف۷ نظرات بسیاری از کاربران را جلب خواهد کرد.

گوشی Z فلیپ قابلیت حمل خوبی از نظر بسیاری از خریداران دارد و به‌راحتی تا شده و به‌حالت ایستاده برمی‌گردد. همین امکانات با سخت‌افزار مناسب می‌تواند دلیلی برای خرید گوشی Z فلیپ باشد. فناوری صفحه نمایش تفاوت چندانی با گوشی‌های معمولی و پرچم‌دار ندارد و باید گفت که استفاده از دو صفحه نمایش کوچک‌تر هم سبب می‌شود که گوشی Z فلیپ شیک و عالی دیده شود و شما خیلی مواقع نیازی به بازکردن گوشی هم نداشته باشید. کاربرانی هم اعتقاد دارند که سامسونگ در ارائه یک محصول بی‌نقص شکست خورده است و گوشی‌های تاشو هنوز راه دور و درازی برای رسیدن به یک طراحی ناب و بی‌نقص دارند. طراحی موردنظر درواقع تمام شیشه‌ای است و هرچه قدر که گوشی‌ّهای تاشو همچون گوشی سامسونگ Z فلیپ از طراحی پلاستیکی بخش جلویی خود دور شوند، شاهد ارائه کیفیت بهتر و علاقه‌مندی کاربران خواهیم بود.

Shiva بازدید : 34 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)
 

خرید راحت  ۱۵۰ پوینت فیفا موبایل در سریعترین زمان

۱۵۰ پوینت فیفا موبایل ارزان در سریعترین زمان ممکن را از ما بخواهید.

امروزه نه تنها فرزندان ما عموما اوقات فراغت خود را به انجام بازی‌های موبایلی می‌پردازند

بلکه تعداد زیادی از افراد بالغ و بزرگسالان هم اوقات فراغت خود را به انجام بازی‌های موبایلی می‌پردازند.

اما همواره این نکته دارای اهمیت است که این بازی‌ها چه بازی‌ای باشند؟ چگونه باشند؟

چرا که امروزه بازی‌ها شاخه‌ها و زیر شاخه‌های متنوع و مختلفی دارند

و هر بازی در گروه خاصی قرار می‌گیرد.

اما بازی‌های گروه ورزش از بازی‌هایی هستند که عموما کمترین آسیب‌های روحی و … را دارند.

چرا که در این بازی‌ها خبری از سلاح و کشتن و مبارزه در یک میدان نبرد پر هیاهو نیست.

شاید به همین دلیل باشد که بازی‌های ورزشی غالبا گروه سنی و محدوده‌ی سنی خاصی ندارند.

و افراد با جنسیت‌ها و سنین مختلف انجام آن‌ها  را دوست دارند.

یکی از بازی‌های سالم که در گروه همین بازی‌های ورزشی بسیار خوش درخشیده و طرفداران زیادی دارد

بازی جذاب و دوست داشتنی فیفا فوتبال (fifa footbell) است.

این بازی با وجود اینکه کاملا رایگان نیست

و برخی امکانات آن از قبیل خرید بازیکنان و مربیان و … نیاز به پرداخت وجه دارند

اما بسیار پر طرفدار و پر مخاطب است.

اگر تا به حال آن را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد ما به شما یک بار دانلود و امتحان این بازی می‌باشد

این بازی جذاب و دوست داشتنی را از دست ندهید.

خرید 150 پوینت بازی فیفا موبایل

پوینت فیفا موبایل-فیفا فوتبال

خرید ۱۵۰ پوینت فیفا موبایل یا فیفا فوتبال

این بازی همان طور که در بالا اشاره شد یک بازی کاملا رایگان نیست

و شما برای برخورداری از برخی امکانات این بازی باید پرداخت درون برنامه‌ای و خرید پوینت داشته باشید

و این کار را می‌توانید به راحتی از طریق فروشگاه ما انجام دهید.

فروشگاه جم ایرانموجو در سریعترین زمان ممکن محصولاتی که برای بازی خود خریداری کرده‌اید را به دست شما عزیزان می‌رساند.

پوینت فیفا موبایل-فیفا فوتبال

خرید 150 پوینت فیفا فوتبال

پوینت fifamobile-fifafootball

خرید ارزان و سریع ۱۵۰ پوینت فیفا موبایل

باخربد این محصول ۱۵۰ پوینت و ۲۰۰ vip points فیفا موبایل به اکانت شما اضافه می شود.

بازی FIFA Mobile Soccer شامل انواع حالت های مختلف بازی است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند، به طوری که می توانید با زدن پنالتی مهارت خود را زیاد کنید و یا در مسابقات مختلف شرکت کنید و یکی از زیباترین بازی های فوتبالی را تجربه کنید!

بسته های پوینت فیفا موبایل هم برای گوشی های اندرویدو هم ایفون قابل خریداری هستند.

بسته های ارزان پوینت فیفا موبایل خریداری شده در سریعترین زمان ممکن به اکانت بازی شما اضافه خواهند شد.

در صورت وقوع هر نوع مشکلی در فرایند خرید جم  میتوانید با بخش پشتیبانان آنلاین سایت ویا شماره های ما تماس برقرار کنید ، تا در سریعترین زمان خرید GEM  بازی شما انجام شود .

درصورت رضایت از قیمت ها و سرعت واریز بسته های خریداری شده به حساب شما ، به محصولات ستاره بدهید .

فرم اطلاعات تماس را کامل و شماره ها را صحیح وارد کنید تا در صورت وقوع مشکل برای واریز بسته الماس خریداری شده توسط شما ، تیم پشتیبانی خرید جمبتوانند با شما تماس برقرار کنند .

منبع:https://iranmojo.com/product/%db%b1%db%b5%db%b0-%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%81%db%8c%d9%81%d8%a7-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

Shiva بازدید : 33 پنجشنبه 09 مرداد 1399 نظرات (0)
 

قبل از خرید گوشی موبایل به این نکات دقت کنید

 

به علت تنوع بسیار زیاد محصولات گوشی و دیگر لوازم الکترونیکی که در بازار وجود دارد، این تنوع باعث شده که قیمت گوشی ها و مدل های زیاد کاربر را سردرگم کند و قدرت تصمیم گیری را برایش سخت، و فاکتورهای بیشماری که برای خریداران مورد نظر است که شامل: برند گوشی، قیمت گوشی، سیستم عامل، پردازنده، رم و حافظه، دوربین، صفحه نمایش، طراحی، تعداد سیم کارت، نسل ارتباطی، دوام و مقاومت فیزیکی گوشی و همچنین مساله بسیار مهم گارانتی آن می باشد. در برابر این حجم از فاکتور برای خرید محصول مناسب کاربر به سختی خواهد توانست دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کند.

 

راهنمای خرید گوشی موبایل
راهنمای خرید گوشی موبایل

به لطف سایت ها و فروشگاه های اینترنتی و فروشندگان موبایل تا حد زیادی این مشکل قابل حل شده است. ما در این مقاله راهنمایی جامع و کاملی را در خصوص چگونگی یک خرید مناسب را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مهم ترین نکات مورد توجه در قیمت گوشی

یکی از اصلی ترین موارد در قیمت گوشی اهمیت دارد امکانات و مشخصات آن می باشد. که در راهنمای خرید گوشی موبایل می توانید اطلاعات لازم را بدست آورید. موبایل باید از نظر کیفیت سخت افزاری در حد خوبی ارائه شده باشد. از دیگر فاکتورها می توان به سیستم عامل گوشی موبایل اشاره کرد که دربرخی از شرکت ها به صورت رایگان ارائه می شود اما شرکت های دیگری مانند آیفون و ویندوزفون هزینه ای را از کاربر دریافت خواهند کرد به طور ضمنی به روی قیمت موبایل افزوده خواهد شد. همانگونه که گفتیم مهم ترین عامل در تعیین قیمت گوشی موبایل کمیت و کیفیت سخت افزاری آن است. مثلا هرچه دوربین ها با کیفیت مگاپیکسل بالا باشد یا شبکه ارتباطی 4G قیمت گوشی را بالاتر می برد.

برای اینکه راهنمای خرید گوشی موبایل شما را به نتیجه برساند باید بدانید چقدر می خواهید هزینه کنید و چه امکانات و مشخصاتی در اولویت اول برایتان قرار دارد. البته اکثر کاربران از گوشی موبایل برای عکاسی و دسترسی به اینترنت پرسرعت همچنین پشتیبانی از برنامه های شبکه های اجتماعی متعدد برایشان حائز اهمیت خواهد بود.

برند گوشی موبایل

برند یا کمپانی سازنده گوشی برای افراد زیادی از خریداران اهمیت خاصی دارد. مثلا کاربران شرکت اپل و طرفدار آن علاقه زیادی به استایل این برند دارند بنابراین دیگر فاکتورها را اصلا در نظر نمی گیرند. با اینکه قیمت این نوع گوشی های بسیار بالا بوده اما همچنان طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

 

برند گوشی موبایل
برند گوشی موبایل

برند دیگری که از محبوبیت زیادی در جهان برخوردار است، شرکت بزرگ و مطرح سامسونگ می باشد. این کمپانی با چندین دهه فعالیت در عرصه تولید محصولات دیجیتالی اعتبار خوبی را بدست آورده، این برند کره ای با تنوع بسیار بالا و قیمت های مناسب کاربران زیادی را در ایران و جهان به مورد توجه خود قرار دهد. همچنین سهم عظیمی از بازار موبایل را تصاحب کرده است. پس اگر دنبال امکانات سخت افزاری عالی و با سیستم عامل اندروید هستید و نگران هزینه آن نیستید به شما خرید گوشی سامسونگ را پیشنهاد می کنیم.

شرکت سونی یکی دیگر از برندهای نام آشنا می باشد. این کمپانی با خریداری کردن شرکت اریکسون باعث حضور پر رنگ و مستحکم خود در بازار فروش شد. همیشه سخت افزار قدرتمند این شرکت زبان زده همه بوده و هست. همچنین مقاومت فیزیکی بالا در برابر گرد و خاک، مایعات و دوربین بسیار با کیفیت آن سبب مشهور شدن این برند شده است. اما گوشی های سونی در حد سامسونگ تنوع ندارند. اگر دنبال یک گوشی با مقاومت فیزیکی بالا و دوربین با کیفیت برای خرید هستید این شرکت بهترین گزینه خواهد بود.

در این بخش از راهنمای خرید گوشی موبایل به برند چینی هواوی که در چند سال اخیر وارد بازار فروش شده می پردازیم. گوشی هواوی از مشخصات بالا و در قیمت مناسب ارائه شده است. موبایل های پرچمدار و میان رده از ویژگی های این کمپانی بوده و گوشی های بسیار قدرتمند و با کیفیت آن باعث رقابت با دیگر برندهای معتبر شده و حرفی برای گفتن در میان آن ها پیدا کرده است.

مشخصات فنی که برای خرید گوشی موبایل لازم است

برای اینکه در راهنمای خرید گوشی موبایل به نتیجه لازم برسید باید به مشخصات فنی گوشی مورد نظر توجه لازم را داشته باشید که ما در اینجا به فاکتورهای مورد نظر آن خواهیم پرداخت.

پردازنده و رم

از مهم ترین موارد مورد بررسی در سنجش قدرت پردازنده گوشی تعداد هسته ها و توان پردازش هر کدام از آن و میزان رم به کار رفته در دستگاه می باشد. پردازنده موبایل از دو هسته شروع و تا به هشت هسته می رسد. البته با وجود چیپست های 64 بیتی موجود در بازار تعداد هسته ها به 6 و 10 نیز خواهد رسید. اگر پردازنده گوشی قوی و میزان رم بالا باشد، می توان هر برنامه پردازشی را که بخواهید پاسخگو خواهد بود. اگر موبایل مورد نظرتان دارای 2 گیگ رم و یا در برخی مدل های قدرتمند 3 گیگ باشد قدرت پردازش بالایی را به دستگاه می دهد. اگر قصد انجام بازی های سنگین را روی گوشی دارید، حداقل پردازشگر چهار هسته ای و رم 2 گیگابایتی برای آن لازم است.

اگر قصد اجرای برنامه های کاربردی ارتباطی و اجتماعی مانند: اینستا، تلگرام و واتساپ و... را دارید رم مورد نیاز برای موبایل یک گیگ می باشد. پس باید رم و قدرت پردازش گوشی جوابگوی استفاده شما از گوشی باشد چنانچه موبایل شما مدام هنگ می کند علت آن پایین بودن مقدار رم و پردازشگر دستگاه است و باید برای راهنمای خرید گوشی موبایل بهتر اقدام کرده و دستگاه جدیدی را خریداری کنید.

فضای ذخیره سازی و حافظه

حافظه داخلی دستگاه یکی دیگر از فاکتورهای خرید گوشی موبایل می باشد. اگر از افرادی هستید که برنامه های زیادی را روی گوشی نصب می کنید و همچنین طرفدار موسیقی و فیلم می باشید باید به فکر گوشی با حافظه ذخیره سازی و فضای زیاد نیازمندید پس در هنگام خرید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. در حال حاضر گوشی اپل ، گوشی سامسونگ ، گوشی شیائومی و برندهای مطرح جهان این مورد را بسیار مورد توجه قرار داده اند.

کیفیت صفحه نمایش و اندازه

اندازه صفحه نمایش در راهنمای خرید گوشی موبایل از اهمیت زیادی برخوردار است. صفحه نمایش گوشی از 3.5 اینچ تا 5.5 رده بندی می شود. اگر از جمله افرادی هستید که برایتان مهم خواهد بود که با یک دست گوشی را در دست بگیرید و کارهای روزمره را انجام دهید به شما صفحه نمایش کوچک با 3.5 اینچ تا 4.7 اینچ را پیشنهاد می کنیم. مزایای آن نیز مصرف شارژ پایین و کوچک بودن موبایل است. اما اگر طرفدار گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ باشید مصرف شارژ بالا و جا نشدن در یک دست از معایب آن بوده ولی کار کردن با آن لذت بخش خواهد بود.

شبکه ارتباطی و ساپورت تعداد سیم کارت

برای خرید گوشی موبایل شبکه ارتباطی که با آن به اینترنت پرسرعت و دسترسی آسان به سایت ها و شبکه های اجتماعی متصل شوید. پس اگر جز افرادی هستید که به اینترنت پرسرعت نیاز دارید و در مکانی خارج از دسترسی به وای فای حضور دارید به داشتن گوشی که از نسل 4G و جدیدترین نسل 5G پشتیبانی کند.

گوشی هایی که دو سیم کارت را ساپورت می کنند هنگام آنتن دهی شارژ بیشتری را مصرف خواهند کرد. هرچند زیاد تاثیر گذار نیست. هزینه های برون شهری اپراتور را با موبایل دارای دو سیم کارت را نمی پردازید.

دوربین باتری و طول عمر آن

دوربین یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که در هنگام راهنمای خرید گوشی موبایل به آن باید توجه کافی را داشته باشید. در مدل هایی که به آن اشاره کردیم دوربین با کیفیت بالا از قابلیت های آنان خواهد بود و همین انتخاب را از بین آن ها سخت خواهد کرد. ساده ترین راه برای تشخیص دوربین خوب اندازه مگاپیکسل آن است. اما هستند دوربین هایی با 16 مگاپیکسل مانند سامسونگ S6 که عملکرد بهتری نسبت به دوربین 20 مگاپیکسلی دارد. پس افراد علاقه مند به عکاسی باید دقت بیشتری نسبت به وضوح و دقت دوربین به خرج دهند.

اساسی ترین مساله برای خرید گوشی موبایل باتری به کار رفته در آن خواهد بود. ظرفیت باتری را باید با توجه به سایز صفحه نمایش و قدرت پردازشی آن سنجید چرا که نقش اساسی در مصرف شارژ گوشی را دارند. پس هنگام خرید به ظرفیت به کار رفته در باتری توجه نمایید هرچه این ظرفیت بالاتر باشد باتری بادوام تری را در اختیار خواهید داشت. فاکتور دیگر در طول عمر باتری سیستم عامل و رابط های کاربری اختصاصی کمپانی می باشد. که هر کدام در رابط کاربری خود گزینه ذخیره انرژی را دارند که با انتخاب آن نور صفحه نمایش و قدرت پردازشی به حداقل میزان خود خواهد رسید

منبع:https://medad.io/@hakanmobile1398/قبل-از-خرید-گوشی-موبایل-به-این-نکات-دقت-کنید/

Shiva بازدید : 46 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)
 

نقد و بررسی تخصصی گوشی سامسونگ گلکسی A50s

 

گوشی سامسونگ گلکسی A50s از میان ‌رده‌های جدید برند سامسونگ از کشور کره جنوبی است. گوشی A50 نسبت به گوشی سامسونگ گلکسی A50 که شش ماه پیش از آن عرضه شده بود، موفق‌ تر عمل کرده است. ممکن است این زمان زیاد به نظر نرسد، اما در عرصه رقابت سریع گوشی‌ های هوشمند، زمان زیادی است.

گوشی A50s  تقریباً همان A50 ، با کمی تغییرات کلیدی است. شرکت سامسونگ، رزولوشن دوربین جلو و دوربین اصلی پشتی را بالا برده تا در سطح رقبای هم ‌رده خود قرار گیرد. پردازشگر نیز کمی جدید‌تر، و اساس طراحی مشابه مدل قبلی‌ است، اما رنگ ‌آمیزی جذاب جدیدی در آن مشاهده می ‌شود. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل قصد داریم به بررسی تخصصی گوشی ساموسنگ گلکسی a50s بپردازیم و شما را بیشتر با قابلیت ها و مشخصات این گوشی آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی A50s

بدنه : جلو از گوریلا گلس 3، فریم و بدنه از جنس پلاستیک.

نمایشگر : 6.4 اینچی Super AMOLED ، نسبت 19.5:9، فول ‌اچ ‌دی پلاس (2340×1080 پیکسل).

دوربین پشتی : سه‌ گانه. اصلی 48 مگاپیکسلی؛ f/2.0، PDAF . 8 مگاپیکسلی؛ f/2.2 ، اولتراواید. 5 مگاپیکسلی؛ f/2.2 ، سنسور تشخیص عمق.

فیلمبرداری : 4K  با سرعت 30 فریم در ثانیه.

دوربین سلفی : 32 مگاپیکسلی، f/2.0 ، فوکوس ثابت.

پردازنده : تراشه 10 نانومتری اگزینوس 9611 Octa  ، پردازنده هشت هسته‌ ای ‌(‌4 هسته Cortex-A73  و 4 هسته Cortex-A53 )، GPU Mali-G72 MP3 .

حافظه : داخلی 128 گیگابایت، رم 4 گیگابایت / داخلی 128 گیگابایت، رم 6 گیگابایت؛ قابل ارتقاء تا 512 گیگابایت با پشتیبانی کارت microSD .

سیستم عامل : اندروید 9.0 پای؛ رابط کاربری One UI  سامسونگ.

باتری : 4000 میلی‌ آمپر ساعتی ؛شارژ سریع 15 واتی.

امکانات ارتباطی : دو سیم‌کارت و تک سیم‌کارت؛ دارای LTE ، USB-C 2.0 ، وای‌فای a/b/g/n/ac ، GPS + GLONASS + BDS ، نسخه 5.0 بلوتوث، NFC .

متفرقه : اسپیکر، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش.

همانطور که از حرف “s” در این مدل پیدا است، این گوشی یک آپدیت کوچک از نسخه شش ماه پیش آن است. اینکه چه تغییراتی در آن داده شده و چه امکاناتی به آن اضافه شده را در ادامه‌ بررسی خواهیم کرد. پس همچنان با ما دز سایت هاکان موبایل همراه باشید.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی A50s

طراحی گوشی سامسونگ گلکسی A50s

گلکسی A50s  یک بدنه مشابه A50  دارد. در جلو، نمایشگر بزرگ و لب ‌به لب با حاشیه ‌ها، با ناچ U  شکل در بالای آن دیده می‌شود. در لبه‌ پایین، یک حاشیه نسبتاً بزرگ را می ‌بینید اما طوری نیست که زیاد به چشم بیاید. پشت گوشی، جایی است که سامسونگ تصمیم به ایجاد تغییر در آن گرفته است. این قسمت هنوز نمای باشکوه مدل قبلی را دارد، اما اکنون الگوهای هندسی را در سطوح مختلف بازتاب می ‌کند.

افکت کلی، حداقل تا زمانی که آن را در دست بگیرید، بسیار جذاب است. پس از آن، تقریباً یک دقیقه طول می ‌کشد تا کل سطح با اثر انگشت و لکه ‌ها پوشش داده شود. به سادگی این لکه‌ ها تمیز می ‌شود، اما پس از مدتی می ‌بینید که تمیز کردن آن بی ‌فایده است و باید دست از این کار بردارید. مثل گوشی A50 ، تمام بدنه A50s  بجز نمایشگر از پلاستیک ساخته شده است. به وضوح، این بدنه حس شیشه یا فلز موجود در سایر رقبا را به کاربر القا نمی ‌کند. به هر حال، دوام پلاستیک نسبت به سایر بدنه‌ ها از دوام بیشتری برخوردار است و اگر شما کسی هستید که گوشی را زیاد رها می ‌کنید، اتفاقاً گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

همچنین این بدنه پلاستیکی، به کاهش وزن نیز کمک می ‌کند. وزن دستگاه کمتر از 170 گرم است که نسبت به سایر رقبای هم‌رده، مثل Redmi K20 با وزن حدود 190 گرم، بسیار کمتر است چرا که در این گوشی از شیشه و فلز استفاده می ‌شود. با ضخامت 7.7 میلی‌متر، این گوشی بسیار نازک است.

همانطور که برای یک گوشی در این رنج قیمتی انتظار می ‌رود، A50s ضد آب و گرد و خاک نیست. اگر این چیزی است که شما می‌خواهید، باید کمی هزینه بیشتر بپردازید.

Design of Samsung Galaxy A50s

نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی A50s

صفحه نمایش A50s  نیز مشابه همان مدل قبلی یعنی، A50  است. این نمایشگر 6.4 اینچی، دارای رزولوشن 2340×1080 بوده و از نوع Super AMOLED  با یک ناچ U  شکل در بالای آن است. این صفحه نمایش یک چیدمان معمولی RGBG  میان-پیکسل در یک الگوی الماسی دارد که به معنی آن است که یک رزولوشن کامل را نخواهید داشت، اما در این تراکم پیکسل، دیدن آن دشوار است.

کیفیت این پنل عالی و دارای کالیبراسیون رنگ است. وقتی تلفن در حالت پیش ‌فرض بسیار دقیق Natural mode  قرار دارد، فضای رنگ به هدف sRGB  می‌رسد. اگر می‌خواهید اشباع رنگ غیر ضروری تری داشته باشید، می‌توانید تنظیمات را به حالت Vivid  تغییر دهید،  این حالت همچنین به شما کنترل درجه ‌حرارت رنگ سفارشی می ‌دهد، ما ترجیح می ‌دهیم به حالت طبیعی تکیه کنیم و به شما توصیه میر‌کنیم که همین کار را انجام دهید.

با کنار گذاشتن دقت رنگ، این پنل در جهات دیگر بسیار خوب عمل می‌کند، مثلاً میزان دید در فضای بیرون و زاویه دید بسیار خوب است. متاسفانه، در حالی که سیستم‌ عامل مدیریت و گستردگی رنگ را پشتیبانی می‌ کند، صفحه نمایش اینطور نیست و شما قادر به تجربه رنگ ‌های گسترده در برنامه ‌های سازگار نیستید. همچنین این نمایشگر از HDR  پشتیبانی نمی‌کند.

برخلاف این مسائل، نمایشگر گلکسی A50s  تجربه یک مشاهده یکدست را ارائه می ‌دهد که برای گوشی موبایل در این رده بسیار عالی است.

نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی A50s

سنسور اثر انگشت گوشی a50s

در کنار کیفیت عکس‌ها، صفحه نمایش A50s  دارای یک سنسور اثر انگشت درون صفحه است. برخلاف سنسور اولترا سونیک در گلکسی S10  و گلکسی Note10 ، سنسور این گوشی اپتیکال است.  متأسفانه سنسور A50s  زیاد خوب نیست و کند‌ترین سنسوری است که تا به حال مشاهده کردید. این مشکل بخاطر سنسور نیست، بلکه خود تلفن بعد از اسکن، نیاز به کمی زمان برای روشن شدن دارد. زمان روشن شدن گوشی از حد معمول بسیار بیشتر است. سامسونگ در اینجا واقعا نیاز به بهینه ‌سازی نرم‌افزار دارد چون تجربه کلی استفاده از سنسور اثر انگشت بسیار کند و سنگین است.

نرم‌ افزار گوشی سامسونگ گلکسی A50s

گلکسی A50s  با نسخه 1.5 از One UI  سامسونگ  بر پایه اندروید   Pie9.0  ارائه می‌شود. One UI یک افزوده جدید برای دستگاه‌های سامسونگ در سال 2019 بود و به سادگی بهترین تجربه را برای سامسونگ به ارمغان آورد. طراحی UI  سازگار، شهودی و به طور  کلی خوب است. اگر سامسونگ آن را به تنهایی به کار می ‌برد، یکی از بهترین تجارب نرم ‌افزاری در پلتفرم اندروید به شمار می ‌رفت.

متأسفانه، گلکسی A50s  با دسته‌ای نرم‌افزار bloatware  همراه است که فضای زائد زیادی از گوشی را اشغال می ‌کند و مدام خواهان نصب نرم ‌افزارهای بیشتر است.  در حالی که این چیزی نیست که در دستگاه های پرچمدار پریمیوم شرکت مشاهده کنید، بودجه سامسونگ و پیشنهادات میان رده سامسونگ، اغلب با برنامه های تبلیغاتی متعددی که از قبل نصب شده اند به همراه پیشنهادهایی برای نصب، ارائه می شود. این دقیقاً مشابه تبلیغاتی که در MIUI  می‌بینید نیست، اما تا حدی نزدیک است.

البته امکان حذف بسیاری از برنامه‌های حجیم و نصب نکردن پیشنهادها وجود دارد. اما شما هنوز با برنامه‌ هایی از مایکروسافت و فیسبوک که نمی توان آن‌ها را نصب کرد، درگیر هستید. فیسبوک همچنین برنامه ‌های پنهان نصب‌ شده دیگری روی گوشی دارد که برای به‌روزرسانی در پس‌ زمینه طراحی شده‌اند، حتی اگر در در فروشگاه ‌های گوگل یا سامسونگ آن‌ها را آپدیت نکنید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات برنامه‌ها، آن‌ها را غیرفعال کنید.

نکته:

البته که بسیاری از این رفتارها وابسته به بازار هستند، اما شرکت کردن سامسونگ در چنین برنامه‌ای جای تأسف است. با توجه به افزایش نگرانی‌ها در امنیت و حریم خصوصی، باید بیشتر مواظب برنامه‌ هایی که روی گوشی خود نصب می ‌کنیم، باشیم. درست نیست که تلفن‌ های خود را با دسته ‌ای از برنامه‌ ها پر کنید که بسیاری از آن‌ها تا حد زیادی ناشناخته هستند و لزوما در مورد کاری که با داده‌های شما می ‌کنند، اطلاعاتی ندارید. انتظار می‌ رود که سامسونگ در این زمینه بهتر عمل کند.

نرم‌ افزار گوشی سامسونگ گلکسی A50s

عملکرد گوشی گلکسی ای 50 اس

گلکسی A50s  از اگزینوس 9611 بهره می‌ برد که آپدیت جدیدی از نسخه اگزینوس 9610 در گلکسی A50  است. همچنین از نظر حافظه نیز مشابه نسخه قبلی بوده و با یک رم 4 گیگابایت و حافظه 64 یا 128 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت microSD  همراه است.

در عملکرد و اجرا، گاهاً گلکسی A50s  ناامید کننده است. تلفن، حتی در زمان انجام کاری ساده مثل جستجو در برنامه گوگل دائماً کند می‌شود. همچنین برنامه‌هایی که در دستگاه‌ های میان ‌رده اگزینوس معمول هستند، کند می‌شود. در حالی که در دستگاه ‌های اسنپدراگون این مسئله بهینه‌سازی می ‌شود. مثلاً برنامه ‌ای مثل تویتر که در گوشی ‌های اسنپدراگون خیلی عملکرد خوبی دارد، در A50s  بسیار کند است.

اگزینوس 9611 در A50s  با این قیمت اصلاً مناسب نیست و انتظار می‌رود کمی قوی ‌تر و سریع ‌تر شود تا بتوان آن را رقیبی برای اسنپدراگون 730 یا حتی اسنپدراگون 712 دانست که هردوی آن‌ها بسیار سریع‌ تر هستند. نرم‌افزار و رابط کاربری One UI  نیز همچنین به نظر می‌رسد که برای این سخت‌ افزار بهینه نشده و گاهاً بسیار سنگین به نظر می‌رسد.

در بازی کردن با گوشی، گلکسی A50s  عملکرد خوبی دارد. بازی‌هایی مثل پابجی قابل اجرا هستند، اما حتی در پایین ‌ترین سطح، ما نمی ‌توانستیم پیوسته با سرعت ۶۰ فریم بر روی دستگاه بازی را اجرا کنیم. به هر حال، در بازی ‌های معمول، سخت‌افزار را می ‌توان مناسب و توانا دانست و نمایش آن بسیار خوب است.

 

صدا و اسپیکر گوشی galaxy a50s

در عملکرد صدا، گلکسی A50s  خوشبختانه یک جک هدفون دارد. سامسونگ یک هندزفری نه چندان با کیفیت را در جعبه گوشی قرار می‌دهد که صدای آن زیاد خوب نیست اما خب می ‌توانید جداگانه یک هندزفری برای آن خریداری کنید. متأسفانه اسپیکر پایین گوشی کیفیت صدای پایینی دارد. این اسپیکر صدایی ضعیف و ملایم دارد که بدون در نظر گرفتن حجم آن آزاردهنده به نظر می‌رسد و مستقیم به ته گوشی می‌رسد، که باعث می‌شود این صدا در تماشای فیلم و بازی کردن نامتعادل باشد. به همین دلایل است که ما وجود جک هدفون در گوشی را مهم می‌دانیم.

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A50s

گوشی گلکسیA50s  دارای یک مجموعه دوربین سه‌ گانه در پشت بدنه است که شامل؛ دوربین 48 مگاپیکسلی واید، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌باشد. دوربین جلو و دوربین پشتی اصلی قادر به فیلمبرداری 4K  هستند، اما دوربین اولتراواید تنها با کیفیت 1080p  فیلمبرداری می‌کند.

برنامه دوربین در گلکسیA50s  مشابه دیگر گوشی ‌های اخیر سامسونگ است. استفاده رابط کاربری بسیار ساده و راحت است. حالت‌های مختلف دوربین اصلی در پایین صفحه را می‌توان شخصی‌سازی کرد که به این معنی است که شما می‌توانید هرکدام را انتخاب و یا حذف کنید. جابجایی بین دوربین اصلی و اولتراواید با شاتر امکان‌پذیر بوده و دسترسی آن ساده است. همچنین این برنامه دارای یک حالت Pro  است که در این گوشی گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی پیش روی شما نمی‌گذارد.

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A50s

عکسبرداری در روز با galaxy a50s

کیفیت تصاویر در نور روز خوب است اما بی ‌نقص نیست. در این عکس‌ها سعی شده نویزها کاهش داده شود که با کاهش زیاد جزئیات همراه است. سپس با تیز شدن لبه ‌ها سعی در جبران این مشکل دارد.

به هر حال این‌ها چیزهایی هستند که تنها اگر از فاصله خیلی نزدیک به تصاویر نگاه کنید، متوجه آن می‌شوید. علاوه بر جزئیات، محدوده دینامیکی، رنگ و کنتراست نیز بسیار تأثیرگذار هستند. این ‌ها سبب می‌شود تا ظاهر عکس‌ها خوب بوده و بر روی گوشی و یا در اشتراک آن‌ ها، کیفیت خوبی داشته باشند. برای بسیاری از مردم، سطح کیفیت تصویر در اینجا کافی خواهد بود.

حالت HDR  در گوشی عملکرد خوبی دارد. این حالت به بیرون کشیدن جزئیات در سایه‌ ها و همچنین بهبود هایلایت ‌ها کمک می‌ کند.

گوشی به شما اجازه دسترسی به تصویربرداری با رزولوشن 48 مگاپیکسل را می‌دهد اما در حالت پیش‌فرض، به نظر می ‌رسد تصاویر با کیفیت 12 مگاپیکسل ذخیره شوند. به نظر می‌رسد که کیفیت 48 مگاپیکسلی در حالت پرو در دسترس باشد اما در حالت پرو، تصاویر فاقد بسیاری پردازش ‌های حالت معمول عکس هستند و باعث می ‌شود که نتایج نهایی چندان قابل استفاده نباشد، مگر اینکه به صورت دستی آن‌ها را ویرایش کنید.

عکسبرداری در روز با galaxy a50s

عکسبرداری در شب galaxy a50s

در نور کم، کیفیت تصاویر همچنان خوب است. کاهش نویز در اینجا کاملاً مخرب عمل کرده و جزئیات تصاویر را همراه نویز‌ها از بین می‌برد. نتایج نهایی به نظر می‌رسد که یک حالت زیبایی روی آن اعمال شده باشد اما در نهایت قابل استفاده بوده و برای اشتراک گذاری مناسب هستند.

همچنین دوربین دارای یک حالت شب است که در حال حاضر تنها یک حالت عکسبرداری است که در دستگاه‌ های گلکسی قدیمی هم وجود دارد. حالت شب به طور قابل ‌توجهی تصاویر تاریک را بیشتر از آنچه که حالت عکس استاندارد انجام می ‌دهد، روشن نمی‌ کند، اما به تمیز کردن تصاویر کمک می ‌کند و همچنین محدوده دینامیکی را تنظیم خواهد کرد. متاسفانه، یک برش کوچک در این حالت وجود دارد، بنابراین شما ممکن است نیاز داشته باشید که در برخی شرایط یک قدم عقب بروید.

عکسبرداری در شب galaxy a50s

دوربین اولتراواید در گوشی گلکسی A50s

دوربین اولتراواید نیز عملکرد ایده‌آلی دارد. البته برخی مشکلات هم وجود دارد، مثلاً؛ جزئیات کاهش یافته، محدوده دینامیکی بدون HDR  ضعیف است و در اطراف لبه ‌ها کمی انحراف وجود دارد که در برنامه دوربین نیز قابل اصلاح نیست. به هر حال، تصاویر همچنان خوب به نظر می ‌رسد که تا حد زیادی بخاطر رنگ خوب و کنتراست است و محدوده دینامیکی حتی با وجود چشم‌انداز گسترده، با فعال کردن HDR  بسیار ارتقا می‌یابد.

در گلکسی A50s ، فیلمبرداری با کیفیت 4K  انجام می ‌گیرد. این فیلمبرداری از دوربین اصلی بسیار خوب است اما به نظر می‌رسد لبه ‌ها بیش از حد تیز شده باشد که با این کیفیت 4K  نیاز به این کار نیست اما برای کاهش نویزها آن را انجام می ‌دهد.

دوربین اولتراواید در گوشی گلکسی A50s

فیلمبرداری با گوشی گلکسی ای 50 اس

فیلم‌های4K   متأسفانه ثبات ندارد و اگر ثبات و کیفیت آن برای شما مهم است، باید به وضوح پایین ‌تر یعنی 1080p  بروید. دو گزینه پیش روی شما قرار می ‌گیرد. انتخاب اول، فیلمبرداری عادی با رزولوشن 1080p  با ثبات مناسب است گه در تنظیمات می ‌توانید آن را فعال کنید. انتخاب دوم، رفتن به حالت Super Steady  است که کیفیت آن همان 1080p  است. این حالت، از دوربین اولتراواید استفاده می ‌کند. فیلم‌های 1080p  استاندارد (که با دوربین اصلی برداشت می‌ شود) ، همچنان از حالت Super Steady  که صاف هستند، برجسته‌ تر است.

همچنین این گوشی، دارای دو انتخاب برای فیلم‌های اسلوموشن است. شما می ‌توانید با دو سرعت 960 فریم در ثانیه و 240 فریم در ثانیه، با کیفیت 720p  فیلم‌های اسلوموشن ثبت کنید. فیلمبرداری با سرعت 960 فریم در ثانیه از درون ‌یابی برای رسیدن به نرخ فریم بالاتر استفاده می‌کند، بنابراین حرکت بسیار طبیعی به نظر نمی‌رسد، اما نتایج کلی هنوز کاملا قانع ‌کننده و قابل‌استفاده هستند.

جمع بندی نهایی

گوشی ساموسنگ گلکسی A50s به نظر می‌رسد یک گوشی هوشمند میان‌رده خوب باشد. تقریباً هر چیزی که انتظار داشته باشید، از جمله؛ یک چیدمان چند دوربینی در پشت، یک نمایشگر Super AMOLED  با رزولوشن بالا، گزینه‌ های ذخیره ‌سازی مناسب، و یک ظرفیت باتری قابل ‌توجه را دارا است. حتی یک جک هدفون هم دارد.

در استفاده این گوشی، کیفیت بالای نمایشگر که یکی از بهترین‌ ها در نوع خود است توجه ما را جلب کرد. کیفیت دوربین را اگرچه نتوانیم بهترین در نوع خود بدانیم، اما در کل قابل  قبول است. طراحی گوشی جذاب و زیبا بود و بدنه پلاستیکی آن با دوام است.

متأسفانه عملکرد دستگاه به طور قابل توجهی از انتظار ما پایین ‌تر بود. نرم‌افزار نیز با برنامه ‌های حجیم و بلااستفاده همراه بود و به نظر می ‌رسید با سخت‌افزار آن بهینه‌ سازی نشده است. چیزهای دیگری که ناامید کننده بود؛ کیفیت پایین اسپیکر و عملکرد کند سنسور اثر انگشت است.

در انتها، این گوشی احتمالاً یک انتخاب خوب برای کسی است که تنها می ‌خواهند یک تلفن همراه هوشمند از سامسونگ داشته باشد. به هر حال ما فکر می‌کنیم گزینه‌ های مناسب بهتری در این رنج قیمتی وجود داشته باشد. برای خرید گوشی ساموسنگ Galaxy A50s می توانید از طریق فروشگاه آنلاین هاکان موبایل اقدام نمایید.

منبع:https://hakanmobile.com/review-samsung-galaxy-a50s/

Shiva بازدید : 52 چهارشنبه 01 مرداد 1399 نظرات (0)

 

آموزش اتصال کلش آف کلنز

 

خرید جم بازی کلش اف کلنز از بزگترین و کامل ترین مارکت ایران " Giftcard.im "

نام: Clash of Clans

تاریخ انتشار: برای ios: آگوست 2012

برای اندروید: اکتبر 2013

سبک: MMO / Strategy

پلتفرم: موبایل (ios / android)

سازنده: SuperCell

ناشر: SuperCell

خرید جم کلش اف کلنز

 

نقد و بررسی بازی کلش آف کلنز

دنیای بازی های ویدئویی به طرز عجیب و غریبی پیشرفت کرده است. بازی هایی که امروزه توسط استودیو های بزرگ توسعه داده می شوند، معمولا از گرافیک خارق العاده ای بهره مند هستند که شاید تا همین چند سال پیش چنین قدرتی از یک بازی ویدئویی در ذهن کمتر کسی خطور می کرد. گستردگی و عظمت بازی ها توام با داستان های بی نظیر و درگیر کننده و البته جذاب، از دیگر مواردی است که به قول برخی ها باعث شده تا بازی های ویدئویی تحت عنوان هنر هشتم تبلیغ شوند. اما در این شلوغی ها و رقابت و بعضا جنگی که بین بازی های کامپیوتری برپا است و استودیو ها و شرکت ها به شکل میلیاردی برای ساخت و تبلیغ بازی هایشان هزینه می کنند و سال های سال وقت می گذارند، ناگهان یکی دو ایده جذاب در یک بازی موبایلی ساده، تمام قدرت ها و پیشرفت های صنعت بازی های ویدئویی را به فراموشی می سپارد. این ایده ها و خلاقیت ها قلب تپنده بسیاری از بازی ها از جمله بازی کلش آف کلنز شد. بازی که عملا نه گرافیک خاصی دارد، نه گیم پلی آن خیلی پیچیده و گسترده است، نه صداپیشه و نه داستان خاصی دارد؛ موزیک آن هم که یک موزیک ساده است که به لحاظ زمانی در حد و اندازه های موزیک بازی های کنسول های چند بیتی است.

تصویری از قسمت لودینگ بازی کلش آف کلنز

البته خلاقیت یا خلاق بودن تنها در صنعت بازی های ویدئویی به عنوان بازوی قدرت و پله ترقی محسوب نمی شود؛ حقیقت این است که در هر عرصه ای خلاقیت می توان بر تمام کم و کاستی ها غلبه کند و پیشرفت چشمگیری را نصیب گروه یا شخص ایده پرداز کند.

حداقل در عرصه بازی های ویدئویی، یکی از پایه ای ترین نیاز ها همین است که نیاز جامعه و بازیکن ها شناسایی شود. کمبود ها شناسایی شوند و بر پایه ی خلاقیت، بازی خلق شود کاملا متفاوت باشد. نتیجه ی داشتن همین علم و پشتکار به علاوه ی خلاقیت در استودیو بازیسازی SuperCell، همین شد که بازی Clash of Clans یا همان بازی نبرد قبیله ها منتشر شد. بازی که طبق آخرین آمار ارائه شده رسمی از آن در سال 2014، این بوده که شرکت سوپرسل تا کنون بیش از روزی 5 میلیون دلار از بازیکنان بازی کلش آف کلنز درآمد داشته است. همچنین در این سال میزان فروش بازی کلش آف کلنز بیش از در کنار دو بازی دیگر شرکت سوپرسل یعنی هی دی (HayDay) و بازی بوم بیچ (Boom Beach) نزدیک به 2 میلیارد دلار بوده است. جالب تر از هر چیزی می تواند این باشد که همچین درآمد شگفت انگیزی به مرحمت تلاش های یک تیم 15 نفره در شهر هلسنیکی کشور فنلاند حاصل شده است.

تصویری از یک مپ در بازی کلش آف کلنز است

استراتژی که این استودیو قدرتمند را به این درآمد باورنکردنی و میلیاردی رساند، عرضه و انتشار بازی هایشان به صورت رایگان بود و برای استفاده از قابلیت های بیشتر بازی و خدمات اضافه کاربران باید به صورت درون بازی خرید هایی انجام می دادند. بازی کلش آف کلنز به عنوان اولین بازی استودیو سوپر سل بود که به این روش درآمد بی نظیری را نصیب این شرکت کرد و ثابت کرد کسب درآمد به روش فریمیوم می تواند یکی از قدرتمند ترین راهکار های بازاریابی باشد. در امتداد همین موفقیت هم سوپرسل دیگر بازی هایش را نیز به این روش روانه بازار کرد.

مهم ترین خریدی که بازیکنان در بازی کلش آف کلنز انجام می دهند، خرید جم یا خرید الماس است. به عبارت دیگر اگر جم یا همان الماس را به قدر کافی دارا باشید، تا حدود بسیار زیادی می توانید در بازی پیشرفت کنید و از دیگر رقبایتان جلو بیافتید. حتی بعضی از بازیکنان این بازی در حدود ماهانه نزدیک به 10000 دلار هم برای کلش آف کلنز هزینه می کنند؛ پس مطمئنا برای کسانی که این بازی برایشان ارزش دارد، خرید جم می تواند یک راهکار خوب برای پیش بردن بازی باشد.

تخفیف های روزانه بازی کلش آف کلنزاگر هم اکنون هم درگیر بازی کلش آف کلنز هستید و این بازی را بر روی گوشی های موبایل خود نصب کرده اید، پیشنهاد می کنیم همین حالا خرید جم بازی کلش آف کلنز از سایت Giftcard.im را انجام دهید؛ اگر هم نه که بهتر است از قابلیت هایی که جم یا الماس می تواند در بازی کلش آف کلنز در اختیار شما قرار دهد اطلاعات کسب کنید و بعدا تصمیم به خرید جم بگیرید. اولین چیزی که در بازی شما به آن نیاز پیدا می کنید، همین جم هست. چرا که برای داشتن هر بیلدر یا کارگر در این عنوان، نیاز به داشتن جم دارید. طبیعتا برای این که بتوانید بازی را آغاز کنید، قبل از هر چیزی باید قلعه خود را بسازید و وظیفه ی این مهم بر دوش بیلدر ها یا همان کارگران شما هست. بهتر است بدانید که در ابتدای بازی فقط 50 جم در اختیار شما قرار می گیرد که برای خرید دومین کارگر در بازی کلش آف کلنز به 250 جم، سومین کارگر 500 جم، چهارمین کارگر 1000 جم و پنجمین کارگر 2000 جم احتیاج دارید که تقریبا خرید و یا در اختیار گرفتن چهارمین و پنجمین کارگر در این بازی بدون خرید جم، غیرممکن است. منهای خریدن این الماس ها یا جم ها، راه دیگری هم برای داشتن آن ها وجود دارد که آن هم تیک زدن برخی از ماموریت ها در بازی است که از همان ابتدا برای شما لیست شده است. تقریبا همه ماموریت ها هم انجام شدنی هستند اما دو مشکل شما را برای تکمیل این ماموریت ها بی انگیزه می کند. اولین مشکل و دلیل این است که جم بسیار کمی در اثر تکمیل این خواسته ها نصیب شما می گردد و دومین مشکل هم این است که زمان بسیار زیادی، حتی ممکن است چند ماه طول بکشد تا حتی نیمی از این ماموریت ها تکمیل شوند. به عبارتی اگر بخواهید کاملا رایگان در بازی کلش آف کلنز پیشرفت کنید، صد در صد از کار و زندگی تان خواهید افتاد! پس بهتر است هر از چند گاهی کمی برای این بازی هزینه کنید و با خرید جم بازی کلش آف کلنز از سایت Giftcard.im به بازی خودتان سرعت ببخشید و مسیر پیشرفت و قدرتمند تر شدن تان را هموار تر کنید.

قسمت مولتی پلیر بازی Clash of Clansبعد از در اختیار گرفتن کارگر، برای دومین کاربرد جم می توان به تکمیل ساخت سازه های مد نظر شما در بازی در آن واحد اشاره کرد. برای مثال سازه ای که ممکن است یکی دو روز و حتی یک هفته یا دو هفته طول بکشد تا ساخت آن یا حتی ارتقای لول (سطح) آن تکمیل شود تا بتوانید از آن استفاده کنید. حال تصور کنید یک سازه ی مهم را چندین روز در اختیار ندارید. احتمالا به میزان قابل توجهی از بازی عقب خواهید افتاد. اما اگر کمی دست و دلباز باشید، با داشتن جم به اندازه کافی می توانید این چند روز را تا حد یک ثانیه کاهش دهید و پیشرفت بسیاری را نصیب خودتان و قبیله تان بکنید.

دیگر کابرد جم در بازی کلش آف کلنز بوست کردن باراکس ها است که به موجب آن، زمان ساخت نیرو تا 4 برابر سریع تر می شود.

اما یکی از مهم ترین خاصیت هایی که توسط جم در بازی کلش آف کلنز شامل حالتان می گردد، بوست کردن معادن است. مشخصا اگر معادن تان را بوست کنید، سرعت تولید اکسیر و سکه های طلای شما به واسطه این معادن بیشتر می شود؛ همان طور که می دانید برای ساخت و ارتقای بسیاری از سازه ها و بخش های قلعه تان و همچنین ساخت نیرو و یا طلسم ها، به این سکه های طلا و یا اکسیر محتاج هستید.

بخش خرید جم بازی Clash of Clansهمان طور که مطالعه کردید، جم ها در بازی کلش آف کلنز نقش بسیار مهمی را بازی می کنند و فریمیوم بودن این بازی هم به لطف همین جم برای شرکت سوپرسل این سودآوری شگفت انگیز را به ارمغان آورده است. خوشبختانه به موجب انتخاب این سبک از کسب درآمد، بازیکن این قدرت را خواهد داشت تا انتخاب کند که بازی کلش آف کلنز را به صورت کاملا رایگان تجربه کند یا کمی بخواهید برای آن هزینه کنید تا راحت تر بازی را انجام دهید و سریع تر در بازی ارتقا پیدا کنید و پیشرفت کنید. به نوعی هر کسی که به یک اینترنت با سرعت معمولی دسترسی داشته باشد و یک تلفن همراه هوشمند (موبایل با سیستم عامل ios و یا اندروید) در اختیار داشته باشد، بدون صرف هیچ هزینه ای می تواند بازی کلش آف کلنز را که اتفاقا حجم خیلی سنگینی هم ندارد، دانلود، نصب و تجربه کند. همین رایگان بودن این بازی به زعم من بهترین راه برای جذب بازیکنان به سمت و سوی بازی کلش آف کلنز بود و همان طور که از آمار هم پیداست، بسیار بسیار موفقیت آمیز بود.

برای اینکه بتوانید راحت تر بازی را انجام دهید، شاید بهتر باشد تا به طور کامل ترین عناصر بازی کلش آف کلنز را بررسی کنیم.

لوگوی شرکت سوپرسل سازنده بازی کلش آف کلنزاولین چیزی که در نقطه شروع بازی در اختیار شما قرار می گیرد، مقدار کمی اکسیر و طلا و اندکی الماس به همراه یک کارگر یا همان بیلدر است. اولین کاری که باید انجام بدهید این است که تاون هال خود را بنا کنید. Town Hall مهم ترین ساختمان شما در این بازی خواهد بود و نابودی و تخریب تاون هال در نبرد ها به معنای شکست صد در صدی شما در جنگ است. به عبارتی هم می توان تاون هال را چیزی مانند یک مرکز فرماندهی دانست اما عملا کاربردی در نبرد ها نخواهد داشت. در بیشتر نقشه های پیشنهادی بازی کلش آف کلنز هم تاون هال در امن ترین محل نقشه قرار گرفته تا آسیبی به آن وارد نشود. تنها کاربرد تاون هال این است که با ارتقای آن می توانید به ساختمان ها و سازه های جدید تر، در نتیجه نیرو های نظامی و سلاح های نظامی پیشرفته تری دسترسی پیدا کنید.

اما این مسئله را هم بهتر است بدانید که برای ارتقا یا همان آپگرید کردن همین تاون هال و ساخت دیگر سازه ها و ساختمان ها، نیرو های نظامی، سلاح های دفاعی و غیره، به سه عنصر اصلی بازی نیازمند هستید. این سه عنصر شامل طلا، اکسیر و اکسیر سیاه هستند.

از سکه های طلا در بازی کلش آف کلنز برای ساخت و ارتقا سازه های دفاعی، معادن اکسیر و همچنین دیوار که آن هم کاربردی دفاعی در قلعه شما دارد، استفاده می شود. این ها عمده ترین کارایی های سکه های طلا در بازی کلش آف کلنز هستند.

عنصر بعدی این بازی اکسیر هست. از اکسیر در ساخت نیرو های نظامی جدید و تقویت و ارتقای سطح آن ها و همچنین ساخت و ارتقای بسیاری از ساختمان ها استفاده می شود. همچنین برای ساخت و ارتقا معادن استخراج کننده طلا هم به اکسیر در بازی کلش آف کلنز نیاز دارید.

عنصر بعدی که پس گذشت مدتی از بازی و ارتقای تاون هال شما در دسترس قرار می گیرد، اکسیر سیاه است. اکسیر سیاه نیرو های افسانه ای با قابلیت های ویژه را در اختیار شما قرار می دهد. لازم به ذکر است ارتقا سطح همین نیرو ها هم با اکسیر سیاه صورت می گیرد.

سطح بندی بازی کلش آف کلنزهمان طور که گفته شد سکه های طلا، اکسیر و اکسیر سیاه عناصر بازی کلش آف کلنز هستند و عملا بدون حضور هر یک از این ها انجام این بازی و پیشرفت در آن غیرممکن خواهد بود. شاید به نوعی بتوان تنها انگیزه پیشرفت و حمله و دفاع و هر استراتژی در بازی کلش آف کلنز را در راستای به دست آوردن همین سه عنصر دانست. یعنی برای داشتن این عناصر، اولین راهکار ساخت معادن استخراج طلا، معادن استخراج اکسیر و معادن استخراج اکسیر سیاه است. دومین راهکار هم این است که با استفاده از قسمتی که به شما اجازه جستجو برای پیدا کردن یک قبیله برای آن که به آن حمله کنید، می باشد. در این قسمت شما می توانید قبیله مورد نظر را در ازای پرداخت مقدار خیلی کمی سکه طلا بررسی کنید؛ امکانات دفاعی و نظامی آن را بسنجید و مقدار طلا و اکسیر و اکسیر سیاهی که در صورت پیروزی در این نبرد به دست خواهید آورد را، بررسی کنید. این راه هم می تواند راهکاری مناسب اما پر ریسک و پر خطر باشد. چرا که در صورت عدم پیروزی قطعا نیرو های نظامی بسیاری را از دست داده اید و به لحاظ زمانی هم کلی عقب خواهید افتاد. همچنین قابلیت Revenge یا همان انتقام در این قسمت از بازی گنجانده شده که ممکن قبیله ای که به آن حمله کردید و طلا ها، اکسیر ها و اکسیر های سیاه آن را لوت کرده اید (یا همان دزدیده اید) هوس کند از شما انتقام بگیرد و ضرر بسیار بیشتری را به شما تحمیل کند.

قسمت فروشگاه بازی کلش آف کلنزاما سومین راه حل به دست آوردن سکه های طلا، اکسیر و اکسیر سیاه در بازی کلش آف کلنز این است که جم یا همان الماس هایتان را در ازای این عناصر از دست بدهید. از آن جایی هم که جم در بازی به میزان کافی وجود ندارد و به دست آوردن آن بسیار سخت و زمان گیر است، پیشنهاد می کنم خرید جم در بازی کلش آف کلنز را از سایت Giftcard.im با بهترین قیمت ها انجام دهید. احتمالا برای بسیاری، مهم ترین کاربرد جم در بازی کلش آف کلنز همین خرید عناصر هست.

این که علاوه بر حس رقابت و تمایل به پیشرفت و ارتقای سطح در بازی، به دست آوردن این عناصر تنها انگیزه فردی در انجام بازی آنلاین کلش آف کلنز باشد، چندان هم غیر منطقی و دلسرد کننده نیست اما عوامل زیادی بر سر راه شما قرار می گیرد که ممکن است باعث شود این انگیزه، خیلی سریع از بین برود و نسبت به تجربه ی مداوم بازی کلش آف کلنز بی رمق شوید. شاید راهکار آلترناتیو و جایگزین سوپرسل برای این مسئله، کلن وار ها (نبرد بین قبایل) باشد. برای دسترسی به این بخش بایستی یک کلن بسازید یا به یک کلن ملحق شوید. برای ساخت کلن باید چند هزار سکه نا قابل هزینه کنید و شروع به جذب نفرات کنید. معمولا هم یا از طریق نام کاربری و یا از طریق قابلیت چت به صورت ریجن، کلن خود را پرومد کنید و فریاد بزنید! اما راه حل بهتری هم وجود دارد که ما هم همین را به شما پیشنهاد می دهیم و آن این است که از همین قسمت چت یک کلن مناسب را پیدا کنید و با کاربران دیگری که درگیر بازی کلش آف کلنز هستند به راحتی و به زبان فارسی مشورت کنید تا بعد بررسی های تان بتوانید بهترین کلن را انتخاب کنید. یا اگر هم کلنی را می شناسید یا در جایی به شما معرفی شده است، می توانید از آن طریق هم به رهبران آن کلن درخواست پیوستن به آن ها را بدهید. پیش از همه این ها باید بدانید که برای دسترسی به کلن ها و قابلیت چت کردن در بازی کلش آف کلنز به ساخت یک کلن کسل (Clan Castle) نیاز دارید.

تصویر قسمت ساخت کلن در بازی کلش آف کلنز

پس از پیوستن به یک کلن می توانید به دوستان خودتان که در همان کلن هستند به صورت مخفیانه چت کنید و با یکدگیر تعداد کمی نیرو برای دفاع در برابر حملات دشمن رد و بدل کنید. گذشته از این که در بین اعضای هر کلن هم رقابت هایی وجود دارد تا با تایید رهبران هر کلن ترفیع بگیرند و قابلیت های مدیریتی بیشتری کسب کنند، بین خود کلن ها هم در تمام دنیا رقابت وجود دارد.

اما اصلی ترین هدف از تشکیل کلن در این بازی چیست؟ پر واضح است که اصلی ترین هدف تشکیل و ساخت کلن در بازی کلش آف کلنز این است که با برگزاری کلن وار ها تمام بازیکنانی که عضو این کلن ها هستند، عناصر طلا، اکسیر و اکسیر سیاه بیشتری لوت کنند و به دست بیاورند. در این مود، کسانی که توسط رهبران کلن ها برای شرکت در کلن وار انتخاب شده اند، توسط خودِ بازی و بر مبنای توانایی های نظامی، هم دفاعی و هم هجومی، رتبه بندی می شوند و انتظار می رود که هر کس بتواند به هم رتبه ی خودش در کلن رقیب، حمله کند و حسابی اکسیر ها و طلا های او را غارت کند. چیزی که کلن وار را جذاب تر می کند این است که کلنی که در مجموع نتایج جنگ را پیروز شود، بسته به سطح و لول کلن و نبرد، اکسیر و سکه طلا به عنوان پاداش دریافت می کند؛ اما همیشه به همین راحتی ها هم نیست و بعضی اوقات قرعه سختی نصیب تان می شود و می تواند علاوه بر اینکه از به دست آوردن طلا ها و اکسیر رقیب بازمانده شوید، تنها کلی هزینه برای ساخت نیرو و تجهیزات خودتان کرده اید و وقت را از دست داده اید. کلن وار ها به خوبی حس یک نبرد جذاب را در بازیکن القا می کند و وقتی جذابیت این نبرد بیشتر می شود که پای کار تیمی در میان است. شما می توانید از تجارب و استراتژی های هم تیمی های با تجربه تر تان در اختیار تان می گذارد استفاده کنید تا در طراحی سازه ها و اسلحه های دفاعی تان و طراحی حملات تان موفق تر ظاهر شوید. همچنین می توانید به میزان خیلی محدودی از آن ها در خودِ جنگ ها کمک دریافت کنید و همه ی این ها همان حس خوبی هست که در دوره زمانی 24 ساعته کلن وار، تمام اعضای کلن را در بر می گیرد.

بخش آموزشی درون بازی کلش آف کلنز

در این راه، یعنی پیشرفت قلعه و کلن شما مبانی ساده ای از گیم پلی بازی شما را به چالش می کشد؛ استخراج و دزدیدن سکه های طلا، اکسیر و اکسیر های سیاه، ساخت نیرو های نظامی برای حمله، دریافت نیرو های نظامی از اعضای کلن تان برای دفاع، ساخت اسلحه های دفاعی که علنا سبک تاور دیفنس (یا همان دفاع از قلعه) را در این بازی برای شما تداعی می کند و مدیریت تمامی این منابع در امور مربوط به حمله و یا دفاع کردن است. پیش از این که بخواهم گیم پلی بازی نقد کنم، باید این نکته را در نظر گرفت که بازی کلش آف کلنز بازی است که در سال 2012 برای موبایل ها (تلفن های هوشمند) ساخته و منتشر شد و نمی توان از آن انتظار گیم پلی گسترده تر از این ها را داشت.

جستحوی کلن در بازی کلش آف کلنز

با توجه به اینکه تنوع نیرو های نظامی و تجهیزات و اسلحه های دفاعی در حد و اندازه های قابل قبولی قرار دارند، این مبنای گیم پلی بازی به قدر کافی لذت بخش و راضی کننده است. به خصوص اینکه هر یک از این نیرو های نظامی و تجهیزات و اسلحه های دفاعی در بازی قابلیت ارتقا دارند و البته که همین ارتقا ها بسیار چشمگیر هستند و تاثیر آن ها در روند بازی قطعا مشخص است. جالب تر آن است که تنوع نیرو های نظامی و تجهیزات و اسلحه های دفاعی کاملا در مقابل یکدیگر هستند. برای مثال فرض کنید تمام سعی تان را بر این گذاشته اید تا با دیوار هایی مستحکم و سطح بالا از قالعه و مخازن سکه های طلا و مخزن های اکسیر های تان دفاع کنید. از طرفی هم دشمن شما هم می توانید با ارتقا و تجهیز کردن نیرو های نظامی به نیرو هایی مانند هوگ رایدر (خوک سوار) و یا وال برکر (دیوار شکن) به راحتی بر این استراتژی دفاعی تان غلبه کند. یا به عنوان مثال اگر در تجهیز و استفاده از سازه ها و اسلحه های هوازن مانند آرچر تاور ضعیف عمل کنید، دشمن شما می توانید با کمک دراگون (اژدها) و یا بالن و یا مینیون (موجوداتی ریزی که پرواز می کنند و سرعت بسیاری هم دارند) از این ضعف شما سو استفاده کنند و به راحتی بر شما غلبه کنند. این ها فقط دو مثال ابتدایی در بازی بود ولی توجه داشته باشید که تنوع نیرو های نظامی و تجهیزات نظامی در بازی کلش آف کلنز، بسیار بیشتر از این حرف ها است، به خصوص اگر قابلیت ارتقای هر یک از آن ها را هم در نظر بگیریم و همین مسئله هم حسابی این بازی را چالش برانگیز کرده. علاوه بر این باعث شده تا خیلی هم غیر منطقی نتوانید در بازی تصمیم به دفاع یا حمله بگیرید و بسیار با فکر و منطق و انتخاب استراتژی های صحیح بازی را انجام دهید.

البته که متقابلا شما هم می توانید با علمی که در روند بازی نسبت به نیرو های نظامی خودتان و تمامی سازه ها و اسلحه های دفاعی به دست می آورید، دشمن تان را تحلیل و بررسی کنید و با یک استراتژی صحیح حمله به او را آغاز کنید.

همان طور که اشاره شد هر نیروی نظامی قابلیت خاصی دارد. اگر بخواهم چند مثال دیگر را برای شما قید کنم این است که گوبلین ها، توانایی برای حمله و تخریب ندارند و مستقیما به سراغ مخازن و معادن مربوط به سکه های طلا، اکسیر ها و اکسیر های سیاه می روند و سرعت خیلی بالایی هم در حرکت و لوت کردن دارند. به عبارتی دزد های بسیار بسیار ماهری هستند! یا مثلا جاینت یا همان غول ها، نوار سلامتی شان سخت تر آسیب می بیند و مستقیما به سراغ اسلحه ها و تجهیزات دفاعی طرف مقابل می رود؛ و به طور کلی، همان طور که اشاره شد، هر نیرو و اسلحه در بازی توانایی و قابلیت خاصی دارند و با توجه به اینکه بازی کلش آف کلنز یک بازی استراتژیک است، به خوبی باید قوه ی مدیریت تان را تقویت کنید تا بتوانید داشته های تان را سازماندهی کنید و با برنامه ریزی در بازی جلو بروید. بعد از حس رقابت بی نظیری که در بازی کلش آف کلنز وجود دارد، همین مکانیزم ها به نظر من قوی ترین نقطه قوت بازی هست. به هر حال بازی کلش آف کلنز هیچ داستانی خاصی ندارد و کسب و غارت عناصر بازی و پیشرفت و رقابت، تنها انگیزه های بازی هستند. انگیزه هایی که اگر با شخصیت پردازی های قوی تر و یک داستان یک خطی توام می شد، می توانست به جذابیت های این بازی بیش از پیش اضافه کند.

پلیر های برتر بازی کلش آف کلنز

اگر بخواهم بازی کلش آف کلنز را در یک کلمه توصیف کنم یا نقد کنم، فقط می توان از اصطلاح و صفت اعتیاد آور و یا معتاد کننده استفاده کنم. این بازی بسیار بسیار درگیر کننده است. اگر با عرصه بازی های ویدئویی آشنایی داشته باشید، می دانید که معمولا همین بازی های استراتژی و یا MMO این صفت را یدک می کشیدند. بازی هایی که اصولا گرافیک خاصی نداشتند و ندارند. شاید یک مثال بهتر، بسیاری از عناوین مربوط به کنسول های نینتندو باشد که بسیاری از آن ها، تعداد قابل توجهی از بازیکنان و منتقدان را به وجد می آورد اما خب آن ها هم گرافیک خاص و چشم نوازی برخوردار نیستند. بازی کش آف کلنز هم در بخش گرافیک از این قاعده مستثنی نیست! حقیقت این است که بازی کلش آف کلنز گرافیک خاصی ندارند. به خصوص در بخش گرافیک فنی، این بازی حتی در همان ماه های ابتدای عرضه اش هم حرف های زیادی برای گفتن نداشته اما چیزی که باعث می شود تا اصلا این ضعف به چشم نیاید، بهره وری از طراحی ها و رنگ بندی و گرافیک هنری بی نظیر در این بازی است. چه طراحی کاراکتر ها، چه طراحی محیط بازی و چه طراحی تک تک سازه ها و ساختمان، یک اتمسفر خاص و کاملا منحصر به فرد را در بازی حاکم کرده است. اتمسفری که اثرات آن حتی در بازی های بعدی سوپرسل مانند کلش رویال هم دیده می شود و کاملا واضح است که برای طراحی ها در این بازی هم، از سبک و فونتی یکسان با بازی کلش آف کلنز استفاده شده است. همچنین سازندگان کاملا می دانستند که کلش آف کلنز می تواند همان بازی باشد که سالیان سال شما را سرگرم خودش کند و از این رو از رنگ بندی های متنوع و معمولا شاد استفاده کرده اند تا خستگی از نگاه کردن به صفحه موبایل تان شما را از بازی کلش آف کلنز دور نکند. به مانند گرافیک، موسیقی بازی هم سطح تحسین برانگیزی ندارد اما خب، شاید در خوش بینانه ترین حالت بتوان گفت که کار راه انداز است! البته می توانید با استفاده از منوی تنظیمات بازی که خیلی هم شلوغ نیست، به راحتی موسیقی بازی را حذف کنید. اما این را هم در نظر بگیرید کسی که معتاد هیجان و چالش های موجود در بازی کلش آف کلنز شده، دیگر توجهی به موسیقی نسبتا ضعیف این بازی ندارد.

به طور کلی می توان گفت که بازی کلش آف کلنز برای هر سلیقه ای می تواند لذت بخش و اعتیاد آور باشد. اما اصلی ترین ایراد این بازی اینجاست که پس از چند ماه ممکن است برای ادامه بازی بی رمق شوید. تنها دلیل آن هم این است که ممکن برای ساخت یک سازه و یا ساختمان و یا یک نیرو نظامی و یا ارتقای آن، چند روز و حتی چند هفته منتظر بمانید! از طرفی دیگر هزینه هایی که باید با سکه های طلا و یا اکسیر و یا اکسیر های سیاه در بازی بپردازید، بسیار گران شده اند. اگر قصد داشته باشید کاملا رایگان به بازی ادامه دهید، احتمالا بازی تا حدود قابل توجهی برای تان سخت تر خواهد شد اما با خرید جم بازی کلش آف کلنز از سایت Giftcard.im به راحتی می توانید بر این مشکل غلبه کنید. 

به هر حال اگر تا کنون بازی کلش آف کلنز را تجربه نکرده اید، همین حالا دست به کار شوید و به صورت کاملا رایگان این بازی را برای موبایل هایتان دانلود کنید و از آن لذت ببرید.


 

           

 

Shiva بازدید : 56 دوشنبه 23 تیر 1399 نظرات (0)

بازی فری فایر یکی ازمحبوب ترین و جالب ترین بازی های اکشن در میان بازی  های رده خود می باشد. در گوگل پلی می توانید به صورت رایگان آن را دانلود کنید اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن  و سبک بقا هستید بدون شک این بازی با ساخت، طراحی و گیم پلی فوق العاده نظرتان را جلب میکند و تجربه ای متفاوت و یا یادماندنی از بازیهای اندروید را برایتان به ارمغان می اورد.

 

خرید بسته های جم فری فایر ، الماس فری فایر

خرید جم فری فایر ، خرید الماس فری فایر

Garena Free Fire (فری فایر) یکی از محبوب ترین و جالب ترین بازیهای اکشن و بقا از استودیوی بازیسازی 111dots Studio است. در بازی Garena Free Fire که به صورت سوم شخص طراحی و ساخته شده است، 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده حضور دارند و در این میان تنها یک برنده وجود خواهد داشت! برنده ی میدان کسی خواهد بود که بتواند از ایده های های کشنده دیگر بازیکنان و موانع جان سالم به در ببرد! در دنیای آزاد Garena Free Fire که به صورت اچ دی و گرافیک بالا و جزئیات زیاد طراحی شده است، بازیکنان توانایی گشت و گذار آزادانه را دارند و می توانند همانند یک انسان واقعی انواع کارهای مختلف را انجام دهند! با خرید الماس Garena Free Fire می توانید اصلحه،تجهیزات،لباس ها و … را فعال کنید و اکانت و کارکتر خود را ارتقا دهید. خرید الماس Garena Free Fire از سایت معتبر ایرانموجو با ارزانترین قیمت و سریعترین زمان واریز به شما در پیشرفت سریعتر و پیشه گرفتن از دوستانتان کمک میکند.

خرید الماس  بازی Garena Free Fire در ایران موجو

توجه: این بازی فقط و فقط با فیسبوک، اکانت Vkو یا  جیمیل ذخیره و متصل می شود، بنابراین اطلاعات را صحیح وارد کنید .

( اگر از قسمت other ways to login شکل ادمک،یعنی ورود به عنوان مهمان وارد میشوید به این معناست که اکانتتان ذخیره نیست،پس از تنظیمات بازی فیسبوک و یا vk، bind کنید تا اکانتتان ذخیره شود و سپس با اطلاعات صحیح اقدام به خرید کنید).

خرید جم فری فایر

برای خرید جم بازی فری فایر ، می توانید محصولات این بازی را در لیست زیر مشاهده نمایید. ایران موجو در تلاش است با ارائه جم و الماس این بازی و بسته های جم با قیمت مناسب ، خرید را برای شما آسان نماید.

Shiva بازدید : 37 چهارشنبه 18 تیر 1399 نظرات (0)

با آموزش تیراندازی در پابجی موبایل (PUBG Mobile)، شما می توانید به راحتی یاد بگیرید که شلیک و هدف خود را دقیق تر، نشانه گیری کنید. بهترین بازیکنان پابجی موبایل، همیشه از یک طرح سفارشی برخوردار هستند که بدون شک به دقت بیشتر، در هنگام هدف گیری یا شلیک و به سرعت بیشتر در هنگام حرکت کمک می کند.

نحوه تیراندازی در بازی پابجی موبایل

این مطلب حاوی نکاتی در مورد آموزش تیراندازی در پابجی موبایل است. هنگامی که PUBG برای Android و iOS منتشر شد، بازیکنان نگران این بودند که چگونه گیم پلی پابجی با کشیدن و ضربه زدن انجام می شود. توسعه دهندگان (Tencent) قطعاً PUBG را روی تلفن همراه بسیار بصری و آسان تر از سایر سیستم عامل ها ساخته اند. بازی کردن با بازی موبایلی پابجی موبایل می تواند در مقایسه با سایر سیستم عامل ها ساده تر و راحت تر باشد، دقیقاً روشی که توسعه دهندگان آن، در نظر گرفته اند.

با راهنمایی های این مطلب، شما می توانید به راحتی یاد بگیرید که شلیک و هدف خود را دقیق تر، نشانه گیری کنید. نکات زیر به بازیکنان جدید و با تجربه کمک می کند.

نکاتی در مورد شلیک اتوماتیک و تیراندازی در پابجی موبایل

تغییر کنترل بازی، این امکان را برای بازیکنان فراهم آورده است که از طرح و تنظیم پیش فرض PUBG Mobile فاصله بگیرند، مزایای استفاده از تنظیمات و سفارشی سازی آن ها، با توجه به بهتر شدن سبک بازی و به طور کلی، مهارت بازیکنان است. به طور پیش فرض، دو دکمه برای شلیک وجود دارد، یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست. وجود فقط یک دکمه برای تیراندازی می تواند یک نقص محسوب شود. با رفتن به Settings–Controls—Customize می توانید بازی را شخصی سازی کنید. به عنوان مثال می توانید هر دکمه را بکشید و در یک موقعیت بهتر قرار دهید. بازیکنان همچنین می توانند وضوح تصویر را کاهش یا افزایش و اندازه هر دکمه را نیز تغییر دهند.

بهترین بازیکنان پابجی موبایل، همیشه از یک طرح سفارشی برخوردار هستند که بدون شک به دقت بیشتر، در هنگام هدف گیری یا شلیک و به سرعت بیشتر در هنگام حرکت کمک می کند؛ در حالی که از از برخورد تصادفی بر روی دکمه های اشتباه نیز جلوگیری می نماید‌.

نکاتی در مورد تیراندازی در پابجی موبایل

چگونه در پابجی موبایل نشانه گیری دقیق تری داشته باشیم؟

برای این که بتوانید به هنگام تیراندازی در PUBG Mobile، نشانه گیری دقیق تری داشته باشید باید از شرایط مختلف شلیک در شرایط مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال حالت اتوماتیک شلیک زمانی استفاده می شود که هدف به شما نزدیک است یا حالت تک تیر برای شلیک به سمت اهدافی است که در فواصل دور قرار دارند.

الگوهای Recoil در تیراندازی پابجی موبیال

فرض کنید با اسلحه ای نقطه مشخصی را نشانه گرفته اید، سپس دست خود را کامل روی ماشه می‌گذارید، شکل و طرحی از گلوله که روی دیوار شکل می‌گیرد به اصطلاح Recoil Pattern نامیده می‌شود. الگوهای Recoil به بازیکنان کمک می کنند تا بهتر هدف خود را نشانه گیری کنند، زیرا می دانند هنگام شلیک به صورت خودکار یا در تک تیر، چقدر سلاح به عقب می رود. از آنجا که هر تفنگ الگوی بازیابی خاص خود را دارد، این امر نیاز به آزمایش و تمرین در حالت Training بازی دارد.

حالت شلیک (Firing) و شلیک اتوماتیک

حالت شلیک (Firing) را بررسی و تنظیم کنید. بسیاری از بازیکنان پابجی موبایل، حالت شلیک یک سلاح را فراموش می کنند. بازیکنان در سیستم عامل های دیگر همیشه مراقب حالت شلیک خود هستند، زیرا این امر می تواند روی دقت هدف گیری، تاثیر قابل توجهی بگذارد. این امر کنترل اسلحه را در هر موقعیت جنگی آسانتر می کند و یکی از ساده ترین راه هایی است که بازیکنان می توانند به راحتی شلیک کنند. از تک تیر، برای تیراندازی از فواصل دور، از شلیک های پشت سر هم برای تیراندازی از فواصل متوسط و از شلیک خودکار برای تیراندازی از فواصل نزدیک استفاده کنید.

تیراندازی در پابجی موبایل: تیراندازی از راه دور

برای تیراندازی به اهداف در فواصل دور، از حالت تک تیر استفاده کنید. در این حالت لگد اسلحه کمتر می شود.

جهت استفاده از هر دو دکمه ی شلیک برای تیراندازی از راه دور، یک انگشت شست برای شلیک باید روی یک دکمه، قرار گیرد و دیگری برای جابجایی دوربین استفاده شود. این امر به ویژه برای دشمنانی که هنگام شلیک شروع به حرکت می کنند بسیار کاربردی است.

تیراندازی در پابجی موبایل: تیراندازی از راه نزدیک

برای تیراندازی به اهداف در فواصل نزدیک، حالت شلیک را بر روی اتوماتیک قرار دهید. در این حالت می توانید در کمترین زمان ممکن تعداد تیر بیشتری به سمت هدف خود شلیک کنید. در فواصل نزدیک، ترجیح این است که شخصیت خود را هنگام شلیک کردن حرکت دهید، مخصوصاً به این دلیل که برخی دشمنان در یک خط مستقیم شلیک می کنند. بعضی اوقات، بازیکنان باید هنگام حرکت شخصیت خود، شلیک کنند.

شلیک به سمت یک هدف در حال حرکت

 هنگام شلیک یا تیراندازی دشمنان در حال حرکت، در صورت ثابت بودن، دوربین را حرکت دهید. زیرا حرکت دوربین، سریعتر از تلاش برای حرکت شخصیت است.

در موارد دیگر، تیرانداز، فقط با حرکت دوربین، بازیکنان را هدف قرار می دهد. با تعیین نقطه ی هدف گیری، مشخص می شود که کدام یک از این دو روش برای تیراندازی بهتر است. راه سوم، انجام هر دو روش، مکث لحظه ای، حرکت دادن شخصیت و تیراندازی یا حرکت دوربین و شلیک به سمت هدف است.

در این مطلب از مجموعه مقالات آموزش بازی سایت ایموجو به آموزش نحوه تیراندازی در بازی پابجی موبایل پرداختیم. امیدواریم که این مقاله نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. همچنین با مراجعه به مجله بازی موبایل ایموجو می توانید از تازه ترین اخبار بازی های روز در دنیا اطلاع پیدا کنید.

 

منبع : https://emojo.ir/pubg-mobile-shooting

منبع:https://bit.ly/2Z7mJjA

Shiva بازدید : 44 دوشنبه 16 تیر 1399 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان در سال 99 آشنا کنیم. خرید گوشی موبایل در چند سال اخیر به یکی از مهم ‌ترین دغدغه‌ های بشر تبدیل شده است و از طرفی کمپانی‌ های بزرگی با توجه به این نیاز بشر، اقدام به طراحی و تولید تلفن‌ های هوشمند در طرح‌ های مختلفی کرده ‌اند. با تولید هرچه بیشتر گوشی‌ های هوشمند، انتخاب یک گوشی موبایل با کارایی بالا و قیمت مناسب، سختی ‌هایی به همراه دارد که ممکن است شما برای خرید گوشی موبایل ماه‌ ها درگیر این مسئله شوید و حتی در نهایت یک خرید مطمئن نداشته باشید.

اما چه چیزی باعث شده است تا این اتفاق بیفتد؟ جواب کاملا روشن است. تنوع این دسته از محصولات در برندهای مختلف موجب شده است تا شما نتوانید یک انتخاب عالی و بدون دردسر داشته باشید. گوشی‌ های موبایل هوشمند در سه سطح: پایین رده، میان رده و رده بالا و یا همان اسمارت ‌فون‌ های پرچمدار تولید می ‌شوند که از میان این سه رده، تلفن ‌های هوشمند میان رده دارای طیف گسترده ‌تری هستند و تنوع بسیار بالایی در بازار فروش اسمارت ‌فون دارند و دقیقا اینطور می‌ توان گفت که قیمت اسمارت‌ فون‌ های میان رده، زیر 3 میلیون و تا 3 میلیون تومان هستند، که همین موضوع باعث شده است تا اکثر کاربران به دنبال بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان در سال 99 باشند.

شما با مطالعه این مطلب می ‌توانید با بهترین گوشی‌ های که قیمتی زیر 3 میلیون تومان دارند آشنا شوید و نسبت به خرید آن‌ ها اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل در این زمینه، امکانات و شرایط لازم را فراهم آورده است تا شما پیش از خرید، اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید و با آگاهی کامل، خریدی مطمئن داشته باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا قیمت 3 میلیون

از برندهای معروف و معتبر تولیدکننده گوشی موبایل، کمپانی و شرکت بزرگ سامسونگ است که علاوه بر تولید اسمارت ‌فون، محصولات متنوع دیگری را با توجه به نیاز روز کاربران طراحی و تولید می ‌کند. گوشی‌ های موبایل سامسونگ از بالاترین سطح کارایی و کیفیت برخوردار هستند و این شرکت، گوشی‌ های موبایل میان رده را با مناسب ‌ترین قیمت و امکاناتی بی‌نظیر به کاربران و طرفداران خود ارائه می‌ دهد، اما در نهایت برای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون باید به موارد بسیاری توجه کنید تا یک خرید رضایت‌بخش داشته باشید.

آنچه که در این بخش ما به شما معرفی می‌کنیم:

  1. گوشی سامسونگ Galaxy M20
  2. گوشی سامسونگ گلگسی ام۱۰- Galaxy M10
  3. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy A01 -A01
  4. گوشی سامسونگ Galaxy J2 Core (J260)
  5. گوشی سامسونگ Galaxy M30

گوشی سامسونگ Galaxy M20

مقرون به صرفه بودن یک گوشی موبایل شاید اولین چیزی باشد که کاربران به آن فکر می ‌کنند اما نمی ‌توان گفت که فقط قیمت یک گوشی موبایل در هنگام خرید مدنظر است. گوشی سامسونگ Galaxy M20 به علت مقرون به صرفه بودن و کیفیت و کارایی بالا، در لیست بهترین گوشی تا 3 تومان میلیون در سال 99 و همینطور لیست بهترین گوشی سامسونگ تا 3 میلیون قرار دارد.

سری M گوشی‌ های موبایل سامسونگ دارای طرفداران بسیاری هستند و از زمان ارائه به بازار تا کنون، فروشی بسیار عالی داشته ‌اند. قطعا کاربرانی که بضاعت مالی متوسطی دارند، نمی ‌توانند به سراغ خرید گوشی‌های موبایل پرچمدار بروند، به همین خاطر اسمارت‌فون‌ های میان رده با امکاناتی عالی و منحصر به ‌فرد و در عین حال با قیمتی بسیار مناسب، در کمپانی‌های بزرگی همچون سامسونگ طراحی و تولید می ‌شوند تا کاربران در استفاده از تکنولوژی روز بی بهره نمانند.

گوشی سامسونگ Galaxy M20 دارای یک طراحی بسیار فوق‌العاده و زیباست که کمپانی بزرگ سامسونگ در این طراحی از آخرین استانداردهای روز دنیا استفاده کرده است. بدنه این گوشی موبایل از یک پلاستیک بسیار محکم  و زیبا ساخته شده است و به طور کلی با ابعاد ۱۵۶٫۵*۷۴٫۵*۸٫۸ دارای یک وزن 186 گرمی است.

در قاب پشتی Galaxy M20، دو دوربین و یک حسگر تعبیه شده‌ است که برخلاف دیگر اسمارت ‌فون‌ های سامسونگ، به دلیل بزرگ بودن باتری در این مدل، اسپیکر در قسمت پایین این گوشی موبایل قرار داده شده است. در  Galaxy M20 از یک پردازنده 8 هسته ‌ای استفاده شده است و حافظه داخلی آن در دو نسخه مختلف، 32 و 64 گیگابایتی است که به کمک کارت حافظه می‌ توان این میزان از حافظه داخلی را تا 512 گیگابایت افزایش داد.

گوشی سامسونگ Galaxy M20

نقاط قوت

گوشی سامسونگ Galaxy M20 دارای نقاط قوت بسیار زیادی است.

  • در وهله اول ظاهر شیک و بسیار زیبای این گوشی موبایل به چشم می ‌آید و در نگاه اول کاربر را جذب خود می ‌کند.
  • از یک صفحه نمایش تمام صفحه و بزرگ با کیفیت مناسب بهره برده است.
  • دارای یک پردازنده و رم بسیار خوب است.
  • باتری دارای سرعت شارژ بسیار بالا و همینطور شارژدهی بسیار خوبی است.
  • و مهم ‌تر از همه، قیمت مناسبی که Galaxy M20 دارد، آن را به یکی از ارزشمندترین اسمارت‌فون‌های میان رده تبدیل کرده است.

نقاط ضعف

تقریبا می‌ توانیم بگوییم که نقاط ضعفی برای این اسمارت‌فون وجود ندارد و تنها نقطه ضعف آن بدنه پلاستیکی آن است که چندان هم بد و نامناسب به نظر نمی‌ رسد.

 مشخصات

مشخصات فنی  توضیحات
سیستم عامل Android، نسخه Oreo 8.1
پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای؛ Dual Octa-core Cortex-A73 + Hexa-core Cortex-A53
نوع پردازنده 64 بیت
دوربین 2 دوربین اصلی با رزولوشن تصویر 13 مگاپیکسل
حافظه داخلی 32/64  گیگابایت
مقدار RAM 3 گیگابایت
رنگ آبی

گوشی سامسونگ گلگسی ام۱۰- Galaxy M10

اسمارت‌فون‌ های رده میانی کمپانی بزرگ سامسونگ است که به واسطه یک طراحی منحصر به فرد و کیفیت و کارایی بالا، مورد پسند اکثر کاربران بوده است. بدنه این گوشی موبایل تماما از جنس پلاستیک است و میان رده بودن آن موجب شده است تا از شیشه در ساخت آن استفاده نکنند. اما با این وجود بدنه آن توانایی تحمل فشار بالایی را دارد و در عین حال از یک جذابیت ظاهری و خیره‌ کننده برخوردار است.

با پیشرفت تکنولوژی نسل جدید تلفن‌های همراه با بالاترین سطح کیفیت و طراحی‌ های بسیار زیبایی تولید می ‌شوند که این روند را می ‌توان در  Galaxy M10 به وضوح مشاهده کرد. از جمله مواردی که در اسمارت ‌فون ‌های جدید، بیشتر مورد توجه قرار می‌ گیرند، بزرگ ‌تر شدن صفحه نمایش و کاهش حاشیه ‌ها است. در این گوشی موبایل حاشیه‌ ها به حداقل رسیده ‌اند و صفحه نمایش نیز نسبت به نسخه‌ های قبلی بزرگ ‌تر شده است.

این گوشی موبایل در قسمت پشتی، دارای دو دوربین با رزولوشن‌ های 13 و 5 مگاپیکسلی است و یک فلاشر نیز در قسمت پایینی این دوربین‌ ها به شکل عمودی قرار داده شده است، که این شیوه طراحی و نحوه قرار گیری دوربین‌ ها و فلاشر به صورت عمودی، موجب شده است تا جذابیت ظاهری  Galaxy M10 دوچندان شود.

قیمت گلکسی ام 10 به طور حدودی 2.300.000 تا 2.500.000 است و می‌ توان گفت که با توجه به امکاناتی که این اسمارت ‌فون ارائه می‌ دهد، این قیمت بسیار فوق‌العاده و باورنکردنی است.

گوشی سامسونگ ام 10

نقاط قوت

تلفن‌ های هوشمند کمپانی بزرگ سامسونگ معمولا نقاط قوت بسیاری دارند و میزان نقاط ضعف کم ‌تری برخوردارند. Galaxy M10 که به عنوان بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان در سال 99 شناخته شده است دارای یک سری نقاط قوت است:

  • یک طراحی بسیار فوق‌ العاده دارد.
  • حاشیه‌ ها بسیار باریک هستند و از صفحه نمایشی نسبتا بزرگ بهره برده است.
  • با توجه به امکانات این اسمارت‌ فون، قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است.
  • عمل شارژدهی باتری بسیار خوب و قابل توجه است.
  • از یک رابط کاربری بهینه و روان بهره برده است.

نقاط ضعف

چندین نقاط ضعف در Galaxy M10 دیده می‌ شود اما با این وجود می ‌توان گفت امکاناتی که این اسمارت ‌فون ارائه می ‌دهد ارزشی بالاتر از قیمت مشخص شده دارند، به همین خاطر نقاط ضعف آن چندان به چشم نمی‌ آیند.

  • معمولا در اکثر اسمارت ‌فون‌ های رده میانی سامسونگ، حسگر اثر انگشت تعبیه می‌ شود، که متاسفانه در این مدل، اسکنر اثر انگشت از بخش طراحی حذف شده است.
  • باتری Galaxy M10 با بسیار پایین شارژ می ‌شود.
  • بدنه پلاستیکی آن یک نقطه ضعف است که برخی از کاربران ممکن است نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهند.

مشخصات

مشخصات فنی  توضیحات
سیستم عامل Android، نسخه Oreo 8.1
پردازنده Octa-core Cortex-A53 CPU
نوع پردازنده 64 بیت
حافظه داخلی  16/32 گیگابایت
شبکه‌های ارتباطی 2G , 3G , 4G
مقدار رم  3/2 گیگابایت
رنگ مشکی، آبی تیره

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A01

 در بررسی بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان در سال 99 آن هم از برند معتبر و معروف سامسونگ، نوبت به گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A01 می‌رسد که در 20 فروردین سال 99 به بازار هدف ارائه شد و مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت. اما جا دارد که در اینجا به علت موفقیت و محبوبیت شرکت سامسونگ اشاره کنیم. این برند کره‌ ای تماما در تلاش است تا بروزترین امکانات را در اسمارت فون های ارائه شده تعبیه کند و از جدیدترین فناوری های روز در ساخت آن ها بهره ببرد، خب طبیعی است که با چنین روندی، قیمت ها نیز برای محصولات ارائه شده توسط این شرکت نجومی باشند. اما آیا اینطور بوده است؟

قطعا جواب این سوال خیر است، چرا که برند سامسونگ به طرز شگفت انگیزی بر روی این محصولات قیمت گذاری می کند تا اکثر کاربران حتی با سطح مالی پایین نیز بتوانند از امکانات روز دنیا بهره ببرند. و جالب است بدانید که این برند با فروش اسمارت فون های میان رده توانسته است به موفقیت بسیاری دست پیدا کند و مجموعا فروش خوبی را هر ساله داشته باشد.

گلکسی A01 با ظاهری امروزی و یک طراحی هوشمندانه تولید شده است که همانند هر گوشی هوشمند دیگری دارای ابعاد، وزن و جنس بدنه مناسب است. در قاب جلویی این گوشی موبایل، برای کاهش حاشیه ها و گسترده تر بودن ابعاد یک صفحه نمایش تمام صفحه، دوربین سلفی در درون یک ناچ قطره ای قرار گرفته است و همین ویژگی، رضایت مندی بسیاری از کاربران را به دنبال داشته است.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A01

نقاط قوت

  • ابعاد 8.3×70.9×146.2 میلی متری این گوشی موبایل جثه ای متوسط را برای آن تشکیل داده اند.
  • دارای یک وزن 149 گرمی است.
  • قابلیت استفاده همزمان از دو سیم کارت و یک حافظه خارجی بر روی این دستگاه موبایل وجود دارد.
  • از چیپست اسنپ ‌دراگون 439 با یک معماری 12 نانومتری بهره برده است و کیفیت و سرعت خوبی را ارائه می دهد.
  • از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید بهره برده است.
  • وظیفه پردازش داده ها در این اسمارت فون بر عهده یک پردازنده 8 هسته ای است.

نقاط ضعف

  • در بخش رم و حافظه داخلی تنها دو مقدار 2 و 16 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته اند، که البته کاربران به کمک حافظه های جانبی می توانند این مقدار حافظه را افزایش دهند.
  • در قسمت پشتی این گوشی موبایل دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی به همراه یک فلش ال ای دی تعبیه شده است که چندان کیفیت چشمگیری ندارند اما در شرایط مقایسه که قرار بگیرند نسبت به هم رده های خود از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.
  • این گوشی موبایل از سنسور اثر انگشت بهره نبرده است، اما با توجه به قیمت مناسب و امکانات رضایت بخشی که دارد، می توان این کمبود را نادید گرفت.

مشخصات

مشخصات فنی  توضیحات
پردازنده اصلی 8 هسته ای- چهار هسته‌ ی 1.95 گیگاهرتز و چهار هسته‌ ی 1.45 گیگاهرتز
سیستم عامل اندروید 10
نوع  و سایز صفحه نمایش لمسی خازنی-  5.7 اینچ
رزولوشن  1560×720 پیکسل
نوع باتری و ظرفیت آن لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر ساعت

گوشی سامسونگ  (Galaxy J2 Core (J260

پس از معرفی بهترین گوشی تا 3 میلیون در سال 99 از بین گوشی های میان رده، می خواهیم یک گوشی پایین رده و بسیار اقتصادی را از برند سامسونگ به شما معرفی کنیم. گوشی سامسونگ  (Galaxy J2 Core (J260 در دسته بندی گوشی های اقتصادی شرکت سامسونگ قرار دارد و با توجه به قیمت نسبتا پایینی که دارد از امکانات خوبی بهره برده است.

البته لازم به ذکر است که بدانید شما هیچوقت نباید از یک گوشی پایین رده انتظار کیفیتی برابر با کیفیت اسمارت فون های پرچمدار داشته باشید. اما با توجه به قیمت مشخص شده برای این دسته از گوشی های موبایل، شما خواهید دانست که شرکت سامسونگ امکاناتی فراتر از حد انتظار ارائه داده است. اگر بخواهیم یک معرفی اجمالی از گوشی سامسونگ  Galaxy J2 Core (J260) داشته باشیم به صفحه نمایش 5 اینچی آن با تراکم تصویر 220 پیکسل بر اینچ اشاره می کنیم و دو سیمکارته بودن آن و همینطور پشتیبانی از شبکه 4G را از دیگر قابلیت های آن می دانیم.

در بخش رم و حافظه داخلی، این گوشی موبایل دارای یک حافظه داخلی با ظرفیت 8 گیگابایت و یک رم 1گیگابایتی است که همانند هر گوشی هوشمند دیگری می توان به کمک حافظه های جانبی، حافظه ی داخلی را افزایش داد.

گوشی سامسونگ  (Galaxy J2 Core (J260

نقاط قوت

پایین رده بودن یک گوشی موبایل نمی تواند دلیلی بر این باشد تا نقاط قوتی در آن دیده نشود. این اسمارت فون پایین رده همانند دیگر اسمارت فون ها دارای یک سری نقاط قوت است.

  • تجربه فعالیت های اینترنتی با سرعت عالی به واسطه قابلیت پشتیبانی از شبکه ی 4G به واسطه این گوشی موبایل
  • بهره گیری از یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، که در کنار هم رضای کاربران این دسته از اسمارت فون ها را به دنبال داشته است.
  • برای افرادی که برای بار اول است که می خواهند از گوشی های هوشمند استفاده کنند، انتخاب مناسبی است، چرا که از هر امکاناتی به حد کافی بهره برده است و به خوبی می تواند نیاز این دسته از کاربران را در اولین ورودشان به دنیای گوشی های هوشمند، برآورده کند.
  • از اندروید بروز شده 8.1 بهره برده است که به واسطه این قابلیت، کاربران می توانند از نصب جدیدترین نرم افزارها بر روی تلفن هوشمند خود نهایت لذت را ببرند.
  • از یک رابط کاربری رضایت بخش بهره برده است.
  • عملکرد مطلوبی دارد.
  • یک باتری نسبتا پرقدرت دارد.
  • به طور کلی این گوشی موبایل نیاز کاربرانی که می خواهند به طور معمول به شبکه های اجتماعی سری بزنند و گاهی نیز به بازی بپردازند، انتخاب بسیار مناسبی است و رضایت مشتری را حتما به دنبال خواهد داشت.

نقاط ضعف

  • دارای رزولوشن 540 در 960 است که همین ویژگی باعث شده است تا این گوشی موبایل در رده گوشی هایی قرار بگیرد که از رزولوشن تصویر بسیار پایینی بهره می برند.
  • از یک بدنه پلاستیکی بهره برده است که باتوجه به قیمتی که دارد چندان نمی توان این ویژگی را نقطه ضعفی بسیار جدی دانست.

مشخصات

مشخصات فنی  نوع
پردازنده مرکزی Quad-core Cortex-A53 CPU
پردازنده گرافیکی Mali-T720 GPU
قابلیت های دوربین دارای دریچه‌ ی دیافراگم f/2.2

فیلمبرداریرزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه مشخصات باتریباتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 2600 میلی‌ آمپر ساعترنگمشکیتوضیحات سیم کارتسایز میکرو (12 × 15 میلی‌ متر)

گوشی سامسونگ Galaxy M30

یکی دیگر از بهترین تا گوشی های ساموسنگ 3 میلیون تومان گوشی گلکسی M30 می باشد. قطعا تا به حال برای یک بار هم که شده از سری  Mگوشی های موبایل سامسونگ تعریف هایی شنیده اید که مبنی بر محبوبیت این سری از گوشی های هوشمند از برند سامسونگ می باشند و شاید شما هم اکنون به دنبال آشنایی بیشتر با بهترین گوشی موبایل از سری M باشید. گوشی سامسونگ Galaxy M30 پیشنهاد ما به شما به عنوان بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون در سال 99 است که عملکردی بسیار عالی دارد و از یک طراحی فوق العاده زیبا بهره برده است.

اگر بخواهیم شرحی از ویژگی های این اسمارت فون داشته باشیم، ابتدا به طراحی ظاهری آن اشاره می کنیم، که از یک بدنه تمام پلاستیکی و مستحکم بهره برده است تا علاوه بر کاهش هزینه ها از جذابیت ظاهری خوبی نیز برخوردار باشد.

در بدنه پشتی این اسمارت فون، دوربین ها به همراه یک حسگر اثر انگشت به شکل زیبایی قرار گرفته اند و از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند. گلکسی M30 که به عنوان یک پرچمدار در بین سری M  گوشی های سامسونگ شناخته شده است دارای یک ابعاد ۱۵۹*۷۵*۸٫۵ میلی متری است و وزنی 174 گرمی دارد.

 با توجه به ابعاد و وزنی که دارد و همینطور طراحی منحصر به فردش که همانند دیگر گوشی های هوشمند برند سامسونگ به طراحی بدنه و نحوه قرارگیری دکمه های کنار گوشی توجه بسیاری شده است، کاربران در هنگام استفاده از آن احساس راحتی دارند. و به طور کلی همه ی این موارد در کنار هم رعایت شده اند تا کاربران در استفاده از این اسمارت فون احساس راحتی بیشتری داشته باشند و از امکانات آن نهایت استفاده و لذت را ببرند.

گوشی گلکسی M30

نقاط قوت

  • در دو مدل با حافظه های داخلی 64 و 124 ارائه شده است و تا یک ترا بایت می توان این حافظه را به کم حافظه های جانبی افزایش داد.
  • از یک باتری 5000 میلی ‌آمپر ساعتی بهره برده است.
  • از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند.
  • از یک صفحه نمایش با کیفیت بهره برده است و همین ویژگی سبب شده است تا کاربران زیادی نسبت به خرید آن تمایل نشان دهند.

نقاط ضعف

تنها نقطه ضعفی که می توان برای این گوشی هوشمند در نظر گرفت، عملکرد متوسطی است که دارد.

مشخصات

مشخصات فنی  نوع
سیستم عامل اندروید 8.1
پردازنده مرکزی 1.8 و 1.6 گیگاهرتز
نوع پردازنده 64 بیت
پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP2 GPU
دوربین دارای 3 دوربین (13، 5، 5) مگاپیکسلی
فیلمبرداری رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه
اندازه صفحه نمایش  6.0 اینچ و بزرگ تر

ادامه این مطلب » https://hakanmobile.com/best-phone-3million-tomans/

 

منبع:https://bit.ly/2ZGp2Jx

Shiva بازدید : 36 یکشنبه 15 تیر 1399 نظرات (0)

در سال های اخیر برخی از گجت ها و گوشی هوشمند معرفی شده توسط کمپانی ها، از استانداردهای لازم برای مقاومت در برابر آب برخوردار بوده اند و این موضوع توانسته خیال کاربران زیادی را از بابت اتفاقات احتمالی که موجب خیس شدن تلفن شان می شود، راحت کند؛ خصوصاً افرادی که زیاد در محیط های پرآب رفت و آمد دارند یا کاربرانی که حواس پرتی و بی احتیاطی شان، بارها کار دست شان داده است.

اگر به هر دلیل گوشی هوشمند شما (که ضدآب هم نیست) درون آب افتاد، اولین کاری که می بایست انجام دهید خارج کردن آن از آب در سریع ترین زمان ممکن است؛ چرا که هر چه بیشتر درون آب و مایعات باقی بماند، احتمال نفوذ رطوبت از طریق منافذ و درزهای گوشی هوشمند، بیشتر و بیشتر خواهد شد. پس از خارج کردن گوشی از آب، کارهای خاصی وجود دارند که شما باید برای نجات آن، با دقت و حوصله انجام دهید. 

 

خیس شدن گوشی‌ها شاید به منزله سوختن و نیاز به تعویض آن باشد، اما اگر شما در مواردی به اندازه کافی سریع باشید می‌توانید آن را حفظ کنید. برای این مطلب زیر را مطالعه کرده و مراحل آن را انجام دهید.

 

 هنگام افتادن گوشي موبايل در آب چه کنيم؟


1. سریعا گوشی را از آب خارج کنید. درگاه‌هایی که روی گوشی قرار دارند مثل:درگاه "micro usb"، میکروفون، اسپیکر و... جاهایی هستند که از داخل آن‌ها آب به درون دستگاه وارد می‌شود. گوشی خود را سریعا از آب بیرون آورده و آن را خاموش کنید. فرض کنید که درون گوشی شما آب رفته است، چه گوشی درست کار کند یا خیر.
     
2. اگر گوشی خود را به موقع از آب بیرون آورده باشید، ممکن است آسیب زیادی ندیده باشد. زمانی که گوشی مدت زیادی در آب باشد، مانند وقتی که داخل ماشین لباسشویی بوده است کمی بعید به نظر می‌رسد که بتوان گوشی را دوباره به حالت اول برگرداند. ولی به هر صورت سعی کردن برای حفظ آن ارزشش را دارد. اگر گوشی به شارژر وصل است و در آب افتاده، برای بیرون آوردنش از آب به آن دست نزنید! ابتدا برق را قطع کرده و یا دوشاخه شارژر را از پریز خارج نمایید. برق در آب می تواند موجب برق گرفتگی شما شود. به هر صورت اگر گوشی شما در حین شارژ به داخل آب افتاد با رعایت موارد بالا سریعا آن را از داخل آب خارج کنید.
     
3. در صورتی که باتری گوشی قابل جدا شدن است، باتری گوشی را از آن خارج کنید و گوشی و باتری را بر روی دستمال نرم و یا حوله قرار دهید. این یکی از مهمترین مراحل است زیرا مدارات گوشی که به آن ها آب رسیده اگر منبع تغذیه «باتری» نداشته باشند آسیب نخواهند دید. برای فهمیدن اینکه آیا گوشی واقعا آسیب دیده، گوشه‌ای در نزدیک باتری وجود دارد که یک مربع یا دایره سفید رنگ قرار دارد. اگر رنگ آن سفید یا قرمز شده بود آب به داخل گوشی نفوذ کرده است. اگر با نحوه خارج کردن باتری آشنا نیستید، دفترچه راهنمای گوشی خود را مطالعه کنید.
     
4. سیم کارت خود را خارج نمایید. ممکن است شماره‌های مهمی بر روی سیم کارت شما وجود داشته باشد. برای بسیاری حتی این اطلاعات از خود گوشی نیز مهمتر هستند. سیم کارت‌ها در مقابله با آب مقاومت خوبی دارد ولی بیرون آوردن زودتر آن ها بهتر است. پس از خارج کردن آن را هم روی حوله یا دستمال قرار دهید.
     
5. تمام لوازم جانبی که متصل به گوشی هستند، از جمله هدفون، کارت حافظه، کاور و ... را خارج نمایید. این کار برای رسیدن بیشتر هوا به داخل گوشی و نقاطی است که داخل آن‌ها آب رفته است.
     
6. با یک دستمال نرم یا حوله گوشی خود را خشک کنید. اگر حتی یک قطره آب داخل آن بماند باعث ایجاد خرابی در مدارات گوشی می‌شود. باید آب وارد شده به گوشی را در کمترین زمان ممکن خارج کرده و خشک نمایید. بدون رها کردن گوشی تا جایی که ممکن است آب‌ها را خشک کنید. از تکان دادن بیش از حد گوشی خودداری کنید زیرا این کار باعث می‌شود آب به نقاط بیشتری از گوشی نفوذ کند.

خرید گوشی شیائومی با مناسب ترین قیمت بازار 
     
7. از یک جارو برقی استفاده کنید. برای مکیدن مایع درون قسمت‌‎های داخلی گوشی، یکی از در دسترس ترین وسایل جارو برقی است. برای حذف تمام رطوبت باقی مانده در گوشی، 20 دقیقه جارو برقی را با کمی فاصله از آن بگیرید. این سریع‌ترین روش برای خشک کردن کامل گوشی است. توجه داشته باشید که جارو برقی را بیش از حد به گوشی نزدیک نکنید و فاصله درستی را برای آن انتخاب کرده و در همان حالت نگه دارید.
     
8. بر خلاف توصیه‌های عوام، به شما توصیه می‌کنیم که از سشوار استفاده نکنید «حتی باد سرد». با استفاده از سشوار ممکن است رطوبت بیشتری به سمت داخل گوشی رفته و به اجزای الکتریکی دیگر آن نیز آسیب بزند.

 

هنگام افتادن گوشي موبايل در آب چه کنيم؟

     
9. یکی از در دسترس ترین راه‌ها، قرار دادن گوشی در برنج است. برنج رطوبت باقی مانده را به خود جذب می‌کند. هر ساعت گوشی خود را درون برنج جابه‌جا کنید. این کار موجب می‌شود بعد از چند ساعت تمام رطوبت باقی مانده درون آن خارج شود.
     
10. گوشی خود را در زیر آفتاب قرار دهید تا کاملا رطوبت آن از بین برود.
     
11. گوشی را بر روی یک حوله جذب کننده آب قرار دهید.
     
12. توجه کنید که تمام این مراحل برای خارج شدن کامل رطوبت از داخل گوشی است. بعد از 4 الی 6 ساعت در هر مرحله گوشی و محل جذب رطوبت را چک کنید اگر بیش از حد خیس بود، مرحله مکیدن آب از داخل گوشی را تکرار نمایید.
     
13. گوشی خود را تست کنید. پس از 24 ساعت که مراحل بالا را انجام دادید، گوشی خود را روشن کرده و تست نمایید. تمامی پورت‌ها و مواردی که به آن‌ها آب وارد شده بود را تست کنید.
     
14. اگر گوشی شما کاملا خشک شده ولی هنوز کار نمی‌کند شارژر را به گوشی بدون باتری وصل کنید. اگر گوشی کار کرد، احتمالا باتری گوشی خراب شده و شما باید باتری گوشی را تعویض نمایید.


خرید بهترین گوشی های سامسونگ از معتبرترین سایت ایران 

   


15. در صورت جواب نگرفتن از مراحل بالا، گوشی خود را به یک تعمیرکار مجاز داده و تمام کارهایی که با آن انجام داده‌اید را برای تعمیرکار شرح دهید. آن ها در صورت دانستن کاری که با گوشی انجام شده، سریع‌تر و دقیق‌تر آن را درست خواهند کرد.
     
16. در صورت نداشتن تخصص، به هیچ وجه قطعات گوشی را باز نکنید. این کار می‌تواند باعث وارد شدن شُک به دستگاه و در معرض مواد شیمیایی قرار گرفتن شما، شود. بهترین کار دادن آن به افراد ماهر جهت تعمیر است.

منبع : هاکان موبایل

منبع:https://bit.ly/2Z6amEt

Shiva بازدید : 39 پنجشنبه 12 تیر 1399 نظرات (0)

معرفی 20 مدل ساعت هوشمند فوق جذاب در سال 2020 + زنانه و مردانه

 

ساعت هوشمند مدل های جدیدی از ساعت هستند که با قابلیت های شگفت انگیز خود ، طراحی زیبا و منحصر به فرد و امکانات عالی که به شما می دهند نه تنها کار یک ساعت معمولی را انجام داده بلکه جزو اکسسوری های فوق العاده شیک و خاص هستند. اگر شما هم جزو آدم های خیلی خوش سلیقه هستنید قطعا این مطلب برای شما جذاب خواهد بود.

ساعت های هوشمند ساعت های دیجیتالی هستند که علاوه بر نشان دادن زمان کاربردهای دیگری نیز دارند. ما در مورد ساعت مچی ماشین حساب که در دبستان داشتید صحبت نمی کنیم. این ساعت ها ابزارهای دیجیتالی تمام عیار هستند.

ساعت های هوشمند می توانند برنامه ها را اجرا کنند و انواع رسانه های دیجیتال مانند آهنگ های صوتی یا رادیو را در هدفون پخش کنند. بسیاری از این ساعت ها دارای صفحه نمایش لمسی هستند که به شما امکان می دهد به کارهایی مانند ماشین حساب ، دماسنج ، قطب نما و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید.

البته بسیاری از ساعت های هوشمند کاملاً دستگاه های مستقل نیستند ، زیرا آن ها فاقد اتصال به اینترنت هستند. اما بسیاری از ساعت ها به گونه ای طراحی شده اند که مستقیماً با دستگاه های دیگر که دارای اتصال به اینترنت هستند ، متصل می شوند.

کاربردهای ساعت های هوشمند

برخی از ساعت های هوشمند به طور خاص برای اهداف خاص مانند ورزش دو و میدانی ساخته شده اند و به شما امکان می دهند زمان ، مسافت و مسیری را که می پیمایید ردیابی کنید. ساعت های هوشمند ویژه ای وجود دارد که به خصوص برای علاقه مندان به قایقرانی ساخته شده و به آن ها کمک می کند متغیرهایی مانند سرعت ، جهت باد و سرعت باد را ردیابی کنند.

واقعیت این است که ساعت های هوشمند مدت طولانی است که در زمره وسایل جانبی گوشی ها قرار گرفته اند. در سال 2002 ، مایکروسافت یک فناوری به نام Smart Personal Object Technology یا SPOT را معرفی کرد که به اصطلاح هوشمند طراحی شده است. ساعت های ساخته شده در اطراف SPOT  در سال 2008 قطع شد ، اما ایده ساعت هوشمند همچنان زنده ماند.

اپل واچ

اپل واچ به مدت طولانی رهبر ساعت های هوشمند بوده است و آخرین سری آن یک ساعت کاملاً مهندسی شده است که با گوشی های اپل کار می کند تا یک تجربه منحصر به فرد را ایجاد کند. ساعت های جدید اپل شامل ویژگی هایی هستند که به شما در زندگی راحت تر کمک می کند ، از جمله اعلان های ضربان قلب که می تواند در مورد مواردی مانند استرس و سایر شرایط به شما هشدار دهد. این کاربردها همچنین شامل تشخیص خطرات احتمالی است ، بنابراین اگر شما در خطر باشید ، ساعت به شما خواهد گفت که به کمک اضطراری احتیاج دارید و شما را به یک مرکز راهنمایی وصل می کند. به علاوه ، شما می توانید به تماس ها پاسخ دهید.

خرید اپل واچ سری 3

ساعت های هوشمند اندروید

ساعت های هوشمند اندروید جایگزینی را برای کسانی که سیستم عامل اپل را ندارند ارائه می دهند. ساعت های هوشمند اندروید سامسونگ با توجه به نیاز شما در طرح های مختلفی عرضه می شوند. ساعت هوشمند Galaxy Fit E با توجه به نیاز دونده ها و ورزشکاران طراحی شده است. این ساعت می تواند ، حتی در زیر آب نیز بخاطر اینکه تا 50 متر در برابر آب مقاوم است همراه شما باشد. این ساعت هوشمند فعالیت و تمرینات شما را ردیابی می کند ، بنابراین می توانید پیشرفت خود را رصد کنید. همچنین خواب شما را ثبت می کند و به شما امکان می دهد سالم تر زندگی کنید. ساعت هوشمند اصلی Galaxy Smart دارای ویژگی های مشابهی است و می توانید از آن برای پرداخت در فروشگاه ها استفاده کنید.

ساعت های هوشمند Garmin یکی دیگر از گزینه های محبوب برای ردیابی اهداف و معیارهای تناسب اندام ، بارگذاری در Garmin Connect ، ارتباطات اجتماعی ، مشاهده برنامه های آموزشی و موارد دیگر است. با استفاده از Vivoactive 3 حتی می توانید موسیقی را از طریق بلوتوث ذخیره و گوش دهید.

بررسی های  ساعت های هوشمند

داشتن یک کامپیوتر مینیاتوری که به دور مچ دست شما بسته شده باشد ، دیگر یک رویا نیست. اپل واچ و سایر گزینه های تولید کنندگان مشهور مانند Fitbit ، سامسونگ ، LG و Fossil سعی در تهیه بهترین ساعت هوشمند دارند. امروزه بهترین مدل های ساعت هوشمند می توانند ترفندهای زیادی مانند جستجو در اینترنت با صدای کاربر ، ردیابی موقعیت مکانی کاربر با GPS یا حتی نظارت بر ضربان قلب کاربر برای محافظت از سلامت کلی آن ها انجام دهند. این موارد احتمالاً در صورت ارتباط با یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار ، به بهترین نحو انجام خواهند شد.

صنعت ساعت هوشمند یک بازار بسیار پویا است که براساس نوآوری های جدیدتر در حال تحول است. یک نمونه ، ردیابی تناسب اندام و سلامتی کاربران است که در نتیجه افزایش آگاهی از سلامتی و تناسب اندام در بین مصرف کنندگان به یکی از مهم ترین عوامل ایجاد رونق ساعت هوشمند تبدیل شده است.

به عنوان مثال ، سری ساعت های اپل 4 اولین ساعت هوشمند است که دارای سنسور ECG است.

راهنمای خرید ساعت های هوشمند

بهترین ساعت هوشمند ساعتی است که با گوشی و نیازهای شما سازگار باشد. در این قسمت مواردی که شما باید قبل از خرید ساعت هوشمند بدانید آمده است.

از نام های بزرگی مانند Apple و Fitbit گرفته تا ساعت سازان سنتی مانند Tag Heuer  و Fossil ، ده ها شرکت در حال ساخت ساعت های هوشمند هستند که اعلان ها ، برنامه ها و موارد دیگر را به مچ دست شما تحویل می دهند. اگر چه ویژگی ها و طراحی ها متفاوت است ، ساعت های هوشمند می توانند در وقت شما صرفه جویی کنند و زبانه های بهتری را برای سلامتی شما حفظ کنند.

بسیاری از ساعت های هوشمند دارای ویژگی های آمادگی جسمانی مانند سنسور ضربان قلب و GPS هستند. برخی ساعت های هوشمند مانند Apple Watch Series 3  و Series 4 حتی به طور مستقل از یک گوشی کار می کنند اما اکثر آن ها به عنوان دستگاه های همراه طراحی شده اند.

تاریخچه مختصر ساعت های هوشمند

تاریخچه ساعت هوشمند به سال 1972 میلادی برمی گردد که شرکت Hamilton Watch  و Electro Data Inc اولین ساعت دیجیتالی را تولید کردند. سپس در سال 1983 ، شرکت ژاپنی Seiko T001 را منتشر کرد که دارای یک گیرنده تلویزیون قابل حمل بود که به ساعت مرتبط بود و یک صفحه نمایش 1.25 اینچ به دو ناحیه مجزا تقسیم می شد. قسمت بالا برای ویژگی های ساعت استاندارد در نظر گرفته شده بود در حالی که صفحه بزرگ تر برای خروجی فیلم منظور شده بود.

 در سال 1994 ، رونمایی از Timex Datalink  با مایکروسافت همزمان شد و اولین ساعت قادر به بارگیری داده ها از یک کامپیوتر به صورت بی سیم بود. در سال 1998 ، استیو مان اولین ساعت هوشمند لینوکس را طراحی کرد و توسعه داد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

در سال 1999 ، بسیاری از شرکت های برجسته مانند سامسونگ محصولات خود را به عنوان اولین ساعت هوشمند مستقل که قادر به ارتباط با گوشی بود ، تولید کردند. در سال 2000 ، IBM  یک ساعت هوشمند اولیه لینوکس را به نام Watchpad  فاش کرد. یک به روزرسانی به WatchPad ، WatchPad 1.5 وجود داشت که دارای شتاب سنج ، حسگر اثر انگشت و مکانیزم ارتعاش بود.

شرکت های بزرگ فناوری پتانسیل های زیادی در تولید ساعت هوشمند دارند. به طوری که امروزه به سرعت در حال رشد است و اکنون ، صدها مدل ساعت هوشمند وجود دارد که تقاضای میلیون ها مصرف کننده در سراسر جهان را برآورده می کنند.

انواع ساعت هوشمند

هیچ طبقه بندی رسمی برای ساعت های هوشمند وجود ندارد ، آنچه در دسترس است دسته هایی هستند که از اهداف خاص ساعت هوشمند و ترجیحات مصرف کنندگان ناشی می شوند. ساعت های هوشمند بر اساس ویژگی هایی که شامل ظاهر و قیمت می شوند طبقه بندی می شوند. در این رابطه ، ما ساعت های هوشمند را در دسته های زیر قرار دادیم:

ساعت هوشمند و دستبند سلامتی

انواع ساعت هوشمند بر اساس توابع ساعت هوشمند تناسب اندام یکی از سنسورهای استاندارد داخلی است که برای پیگیری فعالیت های زمان واقعی آماده است. این سنسورها شامل یک شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، GPS  و حسگر ضربان قلب هستند. این دسته از ساعت های هوشمند سهم اصلی در رونق ساعت های هوشمند دارند و تعداد زیادی از ساعت های هوشمند در این گروه قرار می گیرند.

بهترین و دوست داشتنی ترین ساعت هوشمند تناسب اندام شامل ، سری ساعت های اپل 4 ، Fitbit Versa  و ساعت ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active هستند. برای خرید این ساعت های هوشمند می توانید به سایت فروشگاه هاکان موبایل مراجعه نمایید.

 ساعت هوشمند مستقل

ساعت هوشمند مستقل از مواردی است که قادر به برقراری تماس مستقیم از ساعت است. ساعت های هوشمند مستقل نام خود را از قابلیت های خود می گیرند. این نوع ساعت های هوشمند معمولاً دارای یک میکروفون ، بلندگو و آنتن هستند. ساعت های هوشمند مستقل شامل ، سری ساعت های اپل 4 ، Zeblaze thor 4 و Lemfo Lem 8 هستند.

این مدل ها برخی از بهترین ساعت های هوشمند مستقل موجود در بازار هستند که امروزه قادر به برقراری تماس و تماس های مستقل و بدون نیاز به اتصال به تلفن هستند.

 ساعت هوشمند کلاسیک

همان طور که از نام آن ها پیداست ، ساعت های هوشمند کلاسیک ساعت های هوشمند با ظاهر ساعت هستند. این نوع ساعت های هوشمند شبیه ساعت های سنتی است. آن ها برای مراسمات رسمی مناسب هستند. آن ها همچنین می توانند برای فعالیت های ورزشی مورد استفاده قرار گیرند.

ساعت سامسونگ Galaxy و Ticwatch C2 دو نمونه بارز از ساعت های هوشمند کلاسیک هستند. این نوع ساعت های هوشمند اغلب دارای پوششی از جنس استنلس استیل ، نقره یا آلومینیوم است.

ساعت هوشمند ورزشی

ساعت هوشمند ورزشی ساعت هوشمند با ظاهری اسپرت است که برای استفاده در فعالیت های ورزشی یا برای استفاده در فضاهای غیررسمی مناسب است. دو نمونه خارق العاده از سری ساعت های اپل 4 و Fitbit Versa است. این نوع ساعت هوشمند دارای وزن سبک است زیرا بدنه آن بیشتر از باندهای ترموپلاستیک و سیلیکون ساخته شده است. برای تهیه ساعت هوشمند ورزشی به سایت فروشگاه هاکان موبایل مراجعه نمایید.

ساعت هوشمند ترکیبی

ساعت هوشمند ترکیبی یا هیبریدی یک ساعت هوشمند با نمایشگر آنالوگ است و همچنین از قابلیت ساعت هوشمند برخوردار است. این نوع ساعت های هوشمند دقیقاً مانند ساعت های سنتی دارای صفحه نمایش آنالوگ است. ساعت هوشمند ترکیبی به دلیل مشاهده های متفاوت از مصرف کنندگان که صفحه نمایش دیجیتال را دوست ندارند تولید می شود. نام های قابل توجهی مانند Fossil  دارای طیف گسترده ای از ساعت های هوشمند هیبریدی کلاسیک خوب است. برخی از بهترین ساعت های هوشمند ترکیبی شامل ، LG Watch W7  و Withings Steel HR Sport  هستند.

خرید ساعت هوشمند در هاکان موبایل

اگر قصد خرید ساعت هوشمند با قابلیت هایی ویژه ای که توجه هر کاربری را به خود جلب می کند دارید ریا، توصیه می کنیم ساعت های هوشمند اپل واچ را خریداری کنید.

توصیه می کنیم که کاربران اندرویدی نیز سامسونگ را انتخاب کنند زیرا هم با Android و هم با iOS سازگار است. اگر چه تقریباً به اندازه اپل واچ ویژگی های زیادی ندارد ، اما قیمت آن ها ارزان تر است.

 اگر شما در حال جستجو برای خرید ساعت های هوشمند هستید ، اما نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید ، یک انتخاب عالی برای شما ساعت های هوشمند شیاومی است. برای خرید ساعت های هوشمند مطابق با نیاز خود می توانید از طریق فروشگاه هاکان موبایل اقدام به خرید کنید.

ساعت هوشمند در هاکان موبایل

سامسونگ یکی از بهترین سازندگان ساعت هوشمند است که در مقابل بزرگ ترین ساعت های هوشمند موجود در بازار از جمله Apple Watch 5 ،Garmin Fenix 6 و Fitbit Versa 2 در بازار رقابت می کند. این شرکت از سال 2013 اقدام به تولید ساعت های هوشمند واچ سامسونگ کرده است. یک روند جالب در چند سال گذشته این است که حتی اگر تلفن شما در خانه باشد ، می توانید کارهای بیشتر از آنچه انتظار دارید روی مچ دست خود انجام دهید. شما می توانید به وسیله آن موسیقی پخش کنید ، تماس برقرار کنید و حتی از برنامه های تلفن خود اعلان دریافت کنید.

خرید ساعت سامسونگ

اگر امروز به دنبال تهیه ساعت هوشمند هستید ، برند سامسونگ یک انتخاب مناسب است. این ساعت بر روی نرم افزار سفارشی Tizen سامسونگ اجرا می شود ، ساعت هوشمند سامسونگ با گوشی های موبایل Android کاملاً سازگار است. بهترین ساعت هوشمند برای اندروید Samsung Galaxy Watch Active 2است. به اندازه کافی سریع است و شارژ باتری آن بیش از یک روز طول می کشد تا تمام شود. مرتب ترین قسمت ساعت ، صفحه نمایش لمسی در اطراف صفحه نمایش است. پشتیبانی از برنامه ها در مورد واچ سامسونگ کمی محدودتر از سایر گزینه ها است ، اما بسیاری از برنامه های بزرگ مانند WhatsApp ،Instagram و Spotify در این دستگاه ها موجود هستند. در واچ سامسونگ بر خلاف اپل واچ ، شما قادر خواهید بود از این دستگاه ها با دستگاه های اندرویدی استفاده کنید.

اگر شما تصمیم دارید که بهترین ساعت هوشمند سری واچ آیفون را برای استفاده خود تهیه کنید پس از مطالعه این بخش می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. از زمان انتشار نسخه اصلی Apple Watch در سال 2015 ، مدل های جدیدی به سرعت در بازار ساعت هوشمند جایگزین شده اند.

روند رشد محصولات سری واچ

پس از مدل اولیه نسخه جدیدی به نام Apple Watch 2 وجود داشت که سریعاً به نفع Apple Watch 3 کنار گذاشته شد. سپس مدل جدید تر Apple Watch 4 به بازار آمد که حسگر جدیدی نیز برای پایش فعالیت قلبی کاربران به آن اضافه شده بود. اخیراً Apple Watch 5 به بازار آمده است که با نمایشگری همیشه روشن معرفی شده است. اپل واچ سری 5 با GPS پیشرفته ترین اپل واچ است که کمپانی تاکنون ساخته است. سری 5 این واچ آیفون نسبت به واچ آیفون های قدیمی تر ، دارای اندازه صفحه نمایش بزرگ تر و پردازنده های سریع تر است. همچنین دارای یک ردیاب عالی است که دارای ویژگی های نظارت بر سلامت است که می تواند در صورت بروز مشکلاتی مانند ضربان قلب نامنظم ، به شما یا عزیزانتان هشدار دهد.

 

منبع:https://bit.ly/2D3QdpX

Shiva بازدید : 42 سه شنبه 10 تیر 1399 نظرات (0)

زوم فضایی 100x گلکسی اس 20 الترا چطور کار می کنه؟

 

سامسونگ دیشب با رونمایی از گلکسی اس 20 الترا اعلام کرد که تلفن غول‌آسا قادر به بزرگ‌نمایی 100 برابری است. در این مطلب می‌خواهیم ببینیم که این قابلیت با نام «زوم فضایی» چگونه میسر شده است.

یکی از قابلیت‌های برجسته گلکسی اس ۲۰ الترا زوم فضایی دوربین این دستگاه است که به کاربر اجازه می‌دهد تا در حین عکاسی یا فیلمبرداری تا ۱۰۰ برابر روی سوژه‌ها زوم کند. چنین سطحی از زوم معمولا نه از تلفن‌های هوشمند بلکه از تلسکوپ‌های کوچک انتظار می‌رود، ولی نباید بگذاریم که بازی با اعداد ما را فریب دهد. گلکسی اس ۲۰ الترا نمی‌تواند بدون افت کیفیت زوم ۱۰۰ برابری داشته باشد، اما در عین حال به کمک ترفندهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زوم قابل قبولی انجام می‌دهد که در نوع خود بی‌نظیر است.

گلکسی اس ۲۰ الترا در میان خانواده گلکسی اس ۲۰ تنها عضوی است که لنز پریسکوپ دارد. این لنز دارای رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی است که به خودی خود می‌تواند زوم اپتیکال حداکثر ۴ برابری داشته باشد، ولی سامسونگ با کمک سیستمی به نام «زوم اپتیک هیبریدی» این قابلیت بزرگ‌نمایی را بدون افت کیفیت به ۱۰ برابر رسانده است.

اگرچه این توانایی به طور کامل از طریق بزرگ‌نمایی اپتیکال انجام نمی‌شود، اما سامسونگ می‌گوید با زوم ۱۰ برابری متوجه افت کیفیت تصاویر نخواهید شد. این ادعا با توجه به نمونه‌هایی که تاکنون منتشر شده صحیح به نظر می‌رسد. ولی عملکرد زوم‌های ۳۰ برابری، ۵۰ برابری و فراتر از آن چگونه است؟ سامسونگ اظهار دارد که قابلیت «زوم فضایی» می‌تواند زومی حداکثر ۱۰۰ برابری را برای شما فراهم کند، اما آن‌ها به کیفیت تصویر خروجی اشاره‌ای نکرده‌اند.

پیش از این تلفن‌هایی به بازار آمده بودند که از زوم ۲۰ یا ۵۰ برابری پشتیبانی می‌کردند، اما سامسونگ این قابلیت را به عدد ۱۰۰ رسانده است. با این همه، روشی که کره‌ای‌ها برای فراهم‌سازی این ویژگی تدارک دیده‌اند به آن اندازه‌ای که از نام این فناوری به نظر می‌رسد انقلابی نیست. سامسونگ در حقیقت از همان مفهومی استفاده می‌کند که هوآوی آن را با نام لنز پریسکوپ به P30 پرو آورد و زوم ۵۰ برابری را در اختیار کاربران قرار داد. با این تفاوت که سامسونگ حالا از سنسوری استفاده می‌کند که رزولوشن بالاتری دارد و قادر به پردازش‌های سنگین‌تر است.

گلکسی اس ۲۰ الترا با کمک دو سنسور دارای رزولوشن بالا و از طریق قدرت پردازش‌های تصویری لحظه‌ای به زوم ۱۰۰ برابری دست پیدا کرده است. به عبارت دیگر، وقتی از آستانه زوم ۱۰ برابری فراتر می‌روید، دستگاه عمدتا از روش‌های دیجیتالی مثل برش‌دهی، شارپ‌سازی و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری برای افزایش کیفیت خروجی لنز تله‌فوتو استفاده می‌کند. ولی از آن‌جایی که الگوریتم‌ها تا اندازه خاصی کارایی دارند، گلکسی اس ۲۰ الترا بخشی از اطلاعات زوم خود را از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی گرفته و آن را با اطلاعاتی که از سنسور تله‌فوتو به دست آمده ترکیب می‌کند. ترکیب اطلاعات این دو سنسور و استفاده از روش‌های نرم‌افزاری در نهایت منجر به خروجی جذابی به نام «زوم فضایی» می‌شود.

با توجه به تصاویری که تاکنون از زوم ۱۰۰ برابری گلکسی اس ۲۰ الترا منتشر شده، کیفیت آن به خوبی سطوح پایین‌تر بزرگ‌نمایی این دوربین نیست، با این حال انجام چنین کاری بر روی یک تلفن هوشمند به خودی خود دستاوردی بزرگ محسوب می‌شود. همه ما می‌دانیم که در عکاسی اعداد به تنهایی نمی‌توانند تضمین‌کننده کیفیت خروجی باشند، بنابراین تا زمانی که مقایسه دقیقی میان خروجی دوربین این گوشی و سایر محصولات بازار انجام نگیرد، نمی‌توانیم نظر قاطعی درباره برتری آن نسبت به تلفن‌های دیگری مثل هوآوی P30 پرو داشته باشیم.

خرید گوشی سامسونگ با پایین ترین قیمت بازار

 

 

منبع:https://bit.ly/3dTXOnB

Shiva بازدید : 48 شنبه 31 خرداد 1399 نظرات (0)

با اشتراک تجربه هات ، جون خیلیا رو از مرگ نجات بده. بیا مثل هم

 

یکی از بهترین سایت هایی که تو این روزهای اخیر دیدمش ، سایتی بود به اسم مثل هم. خیلی اتفاقی به این سایت رسیدم. داشتم دنبال تجربه کسایی می گشتم که بیماری مشابه من رو داشتن . خیلی وقت بود که میخواستم برای لیزر موهای زائد اقدام کنم ولی شک داشتم که آیا این کار رو بکنم یا نه. خلاصه جونم واستون بگه رسیدم به این سایت مثل هم.

تو سایت مثل هم چی پیدا کردم

وای باورتون نمیشه یه شبکه اجتماعی مخصوص حوزه پزشکی و درمان. اونجا افراد زیادی پروفایل ساختند و در مورد تجربه بیماری های خودشون ، علائمشون ، نحوه درمان و حتی پزشکهایی که رفتن و نتایجشون نوشتن. واقعا یه جایی مثل این سایت رو کم داشتیم تو ایران. همه افراد مشخصات واقعی خودشون رو گذاشتن. حتی چند تا پزشک و پرستار هم دیدم. کیف کردم. یه جایی که میشه سوالاتت رو از افرادی که مثل خودت بودند بپرسی. دیگه لازم نیست خیلی دنبال پزشک و دارو باشی. اینجا افراد زیادی هستند که تجربه مشابه تو رو داشتن و بهت کمک می کنند.

تجربم رو به اشتراک گذاشتم

با اشتراک تجربم ، چند نفر ازم تشکر کردند و از همه مهمتر کلی سوالهامو جواب دادند. من قبلا سابقه کم خونی داشتم و با پیشنهاد شیوه درمانم به یه دختر خانمی کلی بهش امید دادم. واقعا حس خوبیه . یه دفعه ای حس انسانیت من رو گرفت . خیلی لذت بخش بود حس مفید بودن بهم دست داد. تجربه بقیه هم کلی بهم آمار و دانش داد که همینجوری هر کسی نمیده به دیگری . خلاصه این شد که اومدم و تو مداد این سایت رو معرفی کردم تا شما هم بتونین از این سایت استفاده کنید. امیدوارم تجربه منوبقیهدوستان تو مثل هم ، برای شما هم نتیجه بخش باشه.

https://medad.io/@taramahmodi543/%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D9%88%D9%86-%D8%AE%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7-%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B1%DA%AF-%D9%86%D8%AC%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D8%A7-%D9%85%D8%AB%D9%84-%D9%87%D9%85/:منبع

 

Shiva بازدید : 37 شنبه 24 خرداد 1399 نظرات (0)

بازی پابجی موبایل یکی از محبوبترین بازی‌های موجود است که این محبوبیت باعث شده علاوه بر نصب این بازی بر روی موبایل، نسخه اجرای کامپیوتری نیز برای آن در نظر گفته شود. در ادامه با ایران موجو همراه باشید تا با چگونگی نصب بازی پابجی موبایل بر روی کامپیوتر یا pc نیز آشنا شوید.

معرفی بازی پابجی موبایل

همانطور که در ابتدای این مقاله توضیح دادیم، این بازی به یکی از محبوبترین بازی‌های موبایل تبدیل شده است. به این صورت که شما در یک نبرد تنگاتنگ بدون هیچ سلاح و مهماتی در دل خطر رفته و باید با قدرت و درایت خود به تمامی آنچه که از شما یک نیروی قویتر می‌سازد، استفاده کنید. همانطور که قابل مشاهده است این بازی از انیمیشن، گرافیک و صدای حرفه‌ای برخوردار است که این باعث شده تا یک سر و گردن از دیگر بازی‌ها بالاتر بوده و در ردیف اول بازی‌های موبایل قرار بگیرد. اما یکی از سوالاتی که ذهن طرفداران این بازی را به خود مشغول می‌کند این است که چگونه این بازی را بر روی کامپیوتر نصب کنیم؟ در ادامه قصد داریم تا شما را از نحوه نصب بازی پابجی موبایل برای کامپیوتر مطلع کنیم، پس در ادامه با ایران موجو همراه باشید.

نصب بازی پابجی موبایل بر روی کامپیوتر

در ابتدا به سیستم عامل موردنیاز برای این بازی اشاره خواهیم کرد سپس به سراغ آموزش مرحله به مرحله آن خواهیم پرداخت.

مواردی که نیاز است تا کامپیوتر برای نصب و اجرای پابجی موبایل آماده شود:

  • داشتن رم حداقل رم بالا 3 و برای اینکه کیفیت بالاتر باشد بهتر است بالای 6 گیگابایت باشد.
  • داشتن گرافیک بالای 2 گیگابایت و نصب برنامه‌ای که این بازی را بر روی pc اجرا کند.
  • فضای خالی 5 گیگابایتی
  • اینترنت پر سرعت

آموزش بازی پابجی موبایل

مراحل نصب بازی پابجی موبایل

  1. ابتدا وارد صفحه‌ای می‌شوید که پوستر این بازی را برای شما اجرا کرده است، بر روی گزینه Customize کلیک کنید و بعد از آن گزینه نصب و یا Install را انتخاب نمایید.
  2. بعد از این پروسه، وارد صفحه جدیدی خواهید شد که اجرای آن کمی زمان‌بر است و باید صبر کنید. همانطور که به اینترنت پرسرعت اشاره شد این صفحه نیازمند اینترنت با سرعت بالا است و اگر اینترنت شما از سرعت پایینی برخوردار باشد ممکن است این قسمت قطع شده و شما به قسمت‌های اول منتقل شوید. همچنین در هنگام نصب این بازی باید تمام موارد و برنامه‌هایی که از اینترنت شما استفاده می‌کنند را قطع کنید تا در نصب آن مشکلی ایجاد نکند.
  3. بعد از اینکه قسمت 2 با موفقیت پشت سر گذاشته شد، شما بر روی گزینه start کلیک کرده و بعد به صفحه تقریبا شلوغی برخورد خواهید کرد و در این قسمت باید صبر کنید تا Game Loop بر روی pc نصب شود، همچنین در این میان فیل‌های اضافی اما مهم نیز نصب خواهند شد.
  4. بعد از اینکه Game Loop دانلود شد، بر روی My Games که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید و در سمت چپ صفحه گزینه PUBG Mobile را انتخاب کنید. این قسمت از حساسیت بالایی برخوردار است پس صبر داشته باشید تا پابجی موبایل برای کامپیوتر به خوبی دانلود شود.
  5. اگر در قسمت 4 هنوز دانلود بازی شروع نشده است می‌توانید بر روی Start Download کلیک کنید و حدود 2.5 گیگابایت از فضای بازی خود را در این قسمت دانلود کنید.
  6. بعد از اینکه این قسمت به خوبی طی شد می‌توانید بر روی گزینه Installing کلیک کنید و صبر کنید تا بازی بر روی کامپیوتر و یا لپ‌تاپ شما نصب شود.

اجرای بازی پابجی موبایل بر روی ویندوز

  1. در این قسمت که ادامه مرحله 6 است صبر کنید تا بازی به طور کامل نصب شود.
  2. بعد از مرحله 7، صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که نشان می‌دهد تا با توجه به ورژن ویندوز، پروسه تا اینجای کار موفقیت آمیز بوده است.
  3. در این قسمت به هیچ وجه از گزینه Dns استفاده نکنید و فقط صبر کنید تا فایل‌های اضافی نیز به طور کامل نصب شوند. لازم به ذکر است که اینترنت شما باید از سرعت بالایی برخوردار باشد.
  4. در این قسمت شما با آپدیت بازی مواجه خواهید شد، به هیچ وجه این پروسه را قطع نکنید زیرا در ادامه برای آپدیت شدن بازی به مشکل بر خواهید خورد.
  5. این مرحله آخر است و شما به صفحه اصلی بازی هدایت خواهید شد. بر روی آیکون play games کلیک کنید و اکانت شخصی خود را بسازید.

جمع بندی

ما در ایران موجو سعی کردیم تا نحوه نصب بازی پابجی موبایل را به شما به طور کامل آموزش دهیم، ادامه این پروسه یعنی ساخت اکانت و همچنین رفع مشکل این بازی بر روی کامپیوتر در دیگر مقالات ایران موجو در اختیار شما قرار خواهند گرفت، برای اطلاع از آخرین نسخه‌های این بازی می‌توانید به دیگر بخش‌های وبسایت ایران موجو مراجعه کنید. همچنین برای خرید سکه پابجی می توانید از طریق سایت ایران موجو اقدام کنید و خرید جم ارزان را تجربه کنید.

منبع : https://bit.ly/2XMQ5D3

منبع:http://gheymatyab.blogfa.com/post/18

Shiva بازدید : 60 چهارشنبه 14 خرداد 1399 نظرات (0)

خرید جم مستقیم  (خرید جم سریع) چیست ؟  شما برای خرید جم نیاز به رمز ورود اکانت های خود مثل فیسبوک ، جیمیل یا اپل ایدی خود را ندارید . 

فقط کافی است نام کاربری به همراه شماره کاربری خود را در بازی ، در صفحه تسویه حساب سایت ما وارد کنید .

برای هر یک از بازی های این دسته ما آموزش بدست آوردن شماره کاربری و نام کاربری در بازی را بصورت تصویر و ویدئو قرار داده ایم .

بعد از خرید جم از روش خرید جم مستقیم ، جم شما در کمتر از 3 دقیقه به حساب شما اضافه خواد شد .

ما روش خرید  همراه با پسورد هم داریم که میتونید بازی های تحت پوشش شرکت ما را در بخش فروشگاه خرید جم  مشاهده نمایید .

خرید جم سریع از ایران موجو

ایران موجو با ایجاد امکان خرید جم مستقیم ، به شما این امکان را می دهد که خرید جم سریع را در کمتر از چند ثانیه تجربه نمایید. کافیست بازی مورد نظر خود را انتخاب نمایید و پس از آن بدون ایجان اکانت و داشتن رمز می توانید در کمتر از 3 دقیقه جم ، سکه ، الماس و واحد پولی مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

 لینک خرید مستقیم جم: https://iranmojo.com/product-category/direct-gem/

 

منبع:manzeleno.blog.ir/

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 1,179
  • بازدید کلی : 11,958