loading...
قیمت موبایل
Shiva بازدید : 34 یکشنبه 16 شهریور 1399 نظرات (0)

حتما برایتان عجیب خواهد بود اگر بدانید سودآوری همه کمپانی های سازنده موبایل هوشمند تا حد زیادی به محصولات میانرده‎شان بستگی دارد. قطعا این سوال که “چرا تعداد میان رده های برند های مختلف بیشتر از پرچم دارانشان می باشد” مدام در ذهنتان رژه می رفت اما حالا از این حقیقت پرده برداری شد .

اینجاست که مرز باریک بین میان رده و بالارده توسط برخی کمپانی ها مدام باریکتر می شود و ردپای قابلیت های برتر پرچم داران در چشم به هم زدنی با قیمت استثنایی در میان رده ها دیده می شود .

همه این اطلاعات به کنار، ماهیت شکل گیری زیربرند آنر این بود که اسمارتفون های میانرده، خوش قیمت و جوان‎پسند را به بازار عرضه کند؛با این استراتژی هرچه ابرقدرت ها رشته کرده بودند، آنر پنبه کرد! از همان ابتدا، برند آنر با میانرده های برند های دیگر آبش در یک جوب نمیرفت، چراکه اصلا میانرده ای در کار نبود در ادامه این مطلب میخواهیم به بررسی تخصصی گوشی انر 20 لایت بپردازیم

طراحی گوشی آنر 20 لایت

طراحی که در این گوشی شاهد هستیم نتیجه تلاش های کمپانی هواوی است که در طی این چند سال انجام شده است.طراحی آشنای در این گوشی وجود دارد.شباهت زیادی به گوشی های دیگر آنر دارد اندازه این گوشی با ابعاد 154.8 میلی در طول و 73.6 میلی متر در عرض و 8 میلی متر در ضخامت می باشد. از لحاظ اندازه این گوشی خوب است و خوش فرم بودن و خوش دست بودن را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

وزن این گوشی هم 164 گرم است.وزن این گوشی متعادل است. این وزن باعث می شود تا گوشی به دست شما بچسبد و لیز نخرد در این مورد آنر خوب عمل کرده است. فریم استفاده شده در گوشی آنر 20 لایت پلاستیکی است.پلاستیک استفاده شده هم مقاومت خوبی دارد.ضربات ناشی از افتادن را تحمل می کند.

ساختار استفاده شده در این گوشی هم خوب است . صفحه جلوی از شیشه استفاده شده است و در قسمت پشت گوشی هم پلاستیک استفاده شده است.در گوشی های میان رده اکثرا از این نوع ساختار استفاده می شود.در گوشی های بالا رده از فریم های آلومینیومی استفاده می شود. در صفحه جلوی ما شاهد حاشیه کم در کنار صفحه نمایش هستیم و این زیبای این گوشی را دوچندان کرده است.در بالای صفحه نمایش دوربین سلفی به صورت قطره ای استفاده شده است. و صفحه نمایش را به صورت v شکل استفاده شده است.آنر 20 لایت

طراحی پشتی گوشی

در پشت گوشی طراحی که استفاده شده آشنا است و در بیشتر گوشی آنر استفاده شده است. دوربین های سه گانه این گوشی زیر هم چیده شده است و در سمت چپ این گوشی قرار گرفته است.در گوشی های آنر دیگر هم از این نوع چینش استفاده شده است.فلش LED هم در زیر این دوربین ها قرار گرفته شده است. فلش LED همان چراغ قوه است. چراغ قوه ای که شب های شما را روش می کند.

در قسمت پشتی چیز دیگری هم وجود دارد. و آن چیز اثر انگشت آن است که در وسط گوشی استفاده شده است. شکلی که این حسگر اثر انگشت به خود گرفته است دایره است. نوع این حسگر خازنی است.برند آنر هم در پایین این گوشی قرار گرفته است. دکمه های ولوم و پاور هم در یک سمت گوشی قرار گرفته است.دکمه ولوم به صورت کامل استفاده شده است.

اسپیکر و پورت شارژ و جک 3.5 میلی متری هم در پایین آنر 20 لایت قرار گرفته شده است.خشاب سیم کارت هم در طرف دیگر گوشی است. که به وسیله سوزن مخصوص به بیرون کشیده می شود.در کل از لحاظ طراحی خوب است و حس یک گوشی پرچمدار را به شما خواهد داد.

آنر 20 لایت آنر 20 لایت

صفحه نمایش آنر 20 لایت 

 هم اکنون می توانید این محصول  Honor 20 Lite  را خریداری کنید. فروشگاه انلاین هاکان موبایل

 

در این گوشی از صفحه نمایش IP LCD  استفاده شده است. و از صفحه نمایش لمسی خازنی استفاده کرده است و تعداد رنگ استفاده شده هم 16 میلیون است.این صفحه نمایش جزوه صفحه نمایش های معمولی بازار است و قیمت چندانی ندارد.در کنار این موضوع یک خوبی هم این صفحه نمایش دارد و آن وقتی است که صفحه نمایش گوشی دچار مشکل شود یا شکسته شود و آن موقع میتوانید با قیمت کم این صفحه نمایش را تعمیر کنید.

اندازه ای که در این صفحه نمایش استفاده شده است 6.21 اینچ است که از حاشیه های بسیار کمی استفاده شده است. حاشیه کم می تواند زیبای یک گوشی را تکمیل کند و این گوشی با این حاشیه کم این موضوع را رعایت کرده است.رنگ های بسیار جذاب این گوشی یکی از زیبای های این گوشی است که خیلی به چشم می آید.

آنر 20 لایت وضوح این صفحه نمایش هم 2340 پیکسل در 1080 پیکسل است. نسبت تصویر در این صفحه نمایش آنر 20 لایت (Honor 20 lite )هم 19.5:9 است .کیفیت تصاویری که این صفحه نمایش نشان می دهد بسیار زیاد است این موضوع را میتوانید در فیلم های باکیفیت تست کنید.تراکم پیکسل هم در این صفحه نمایش با این رزولوشن 415 پیکسل است که در هر اینچ این صفحه نمایش است.

در کل این صفحه نمایش برای این گوشی میان رده خوب است و میتواند شما را راضی کند.این راضی بودن هم دراز مدت خواهد بود.شما بعد از خرید این گوشی فول گلس این صفحه نمایش را از سایت گندم تهیه کنید تا همراه با محصول به درب منزلتان ارسال کنیم.فول گلس محافظ صفحه نمایش این گوشی است و از خط و خش و ضربه محافظت خواهد کرد.

سخت افزار و نرم افزار و حافظه

سخت افزاری که در داخل این گوشی استفاده شده است خوب است و با این قیمت واقعا خوب است.تراشه استفاده شده از نوع  Hisilicon Kirin 710 است که از ساخته های خود هواوی است. و ۱۲ نانو متری است.این تراشه قلب تپنده این گوشی است و آنر ۲۰ لایت با این تراشه است که زنده است.

پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته ای است. این هشت از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که این بخش ها هم شامل چهار هسته از نوع cortex a73 است که با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز کار می کند.و چهار هسته دیگر هم cortex a53 است که با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز کار می کند.این پردازنده مرکزی در داخل این گوشی به ایفای نقش خواهد پرداخت و اطلاعات شما را پردازش خواهد کرد.

پردازنده گرافیکی استفاده شده هم از نوع Mali-G51 MP4 است. این پردازنده هم در کنار دو مورد دیگر کار خواهد کرد و باعث عملکرد بهتر این گوشی خواهد شد.این گوشی با حافظه ۱۲۸ گیگابایت با رم ۴ گیگابایت به بازار ارائه شده است.نوع این حافظه هم از eMMC 5.1 است.شما می توانید حافظه این گوشی را از طریق حافظه جانبی ارتقا دهید.در این گوشی از حافظه جانبی اختصاصی استفاده شده است و از نوع میکرو می باشد.

آنر 20 لایت آنر 20 لایت

نرم افزار

نرم افزار استفاده شده در این گوشی اندروید است. با وجود تحریم های آمریکا ولی با شرکت هواوی با شرکت گوگل کار می کند و از سیستم عامل اندروید برای گوشی های خود استفاده می کند البته بسیاری از برنامه های گوگل را در گوشی های خود حذف کرده است و برنامه های خود را جایگزین کرده است.ورژن این اندروید هم ۹ پای می باشد که با رابط کاربری EMUI 9 در آنر 20 لایت کار خواهد کرد.الان ورژن ۱۰ این سیستم عامل وارد بازار شده است و گوشی های زیادی با این ورژن به بازار معرفی شده است.

دوربین آنر 20 لایت

دوربین سه گانه این گوشی زیر هم در پشت گوشی قرار گرفته اند. دوربین اصلی این گوشی از یک لنز ۲۴ مگاپیکسلی استفاده می کند. که از دیافراگم f/1.8 استفاده می کند.لنز واید در داخل این دوربین استفاده شده است.این دوربین ۲۴ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی است که در وسط این دوربین ها قرار گرفته است.

دوربین دوم از این مجموعه ۳ تای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است که یک دوربین عریض است. لنزی که در داخل این دوربین استفاده شده است از نوع لنز عریض ۱۳ میلی متری است.ابن دوربین به شما کمک خواهد کرد تا عکس های بگیرید که کادر عریض تری دارند.

آنر 20 لایت آنر 20 لایت

دوربین بعدی هم از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده می کند که این دوربین هم در کار تشخیص عمق تصویر به کار گمارده شده است.امکانات خوبی در داخل این گوشی وجود دارد از جمله استفاده کردن از فلش LED در قسمت پشت گوشی است که به عنوان چراغ قوه خیلی میتواند کار آمد باشد.عکس برداری های HDR و پانوراما هم از دیگر ویژگی های این گوشی است در قسمت دوربین ها.

البته قابلیت فیلم برداری این دوربین ها هم خوب است.این دوربین های میتوانند با سرعت های ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل فیلم برداری کند.تمام لحظات ناب خود را میتوانید با این دوربین ضبط کرده و در حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی ذخیره کنید.

دوربین سلفی

دوربین سلفی استفاده شده از نوع ۳۲ مگاپیکسلی است که در داخل خود از لنز واید ۲۶ میلی متری استفاده کرده است. سایز پیکسل این گوشی 0.8 میکرو متر است و سایز سنسور استفاده شده هم ۱/۸.۲ اینچ است. این دوربین سلفی می تواند با کیفیت HDR هم عکس برداری انجام دهد.به نظر می رسد که این آنر در این مدل در قسمت دوربین سلفی سنگ تمام گذاشته است و بیشتر مقدار را برای این دوربین سلفی استفاده شده است. قابلیت فیلم برداری هم در این دوربین ۳۲ مگاپیکسلی  خوب است و میتواند با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل است .

آنر 20 لایت آنر 20 لایت

محتویات جعبه آنر 20 لایت

در داخل جعبه این گوشی محتویاتی است که بهتر است شما هم از این موضوع باخبر شوید.در داخل جعبه یک آداپتور شارژ وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد تا گوشیتان را شارژ کنید البته در کنار این آداپتور یک کابل شارژ وجود دارد که به این آداپتور متصل می شود و یک سر دیگر هم به گوشی متصل می شود.

هندزفری مورد بعدی است که در این جعبه قرار گرفته است هندزفری های  هواوی از کیفت خوبی برخوردار هستند و میتوانید دراز مدت از آن استفاده کنید.طول آن هم مناسب است و جنس بدنه ای آن هم از پلاستیک است.

سوزن مخصوص یکی دیگر از مواردی است ‌که به آن محتاج هستیم.برای این بتوانیم خشاب سیم کارت را از گوشی بیرون بکشیم این مورد لازم است.کاور ژله ای هم برای محافظت از این گوشی موجود است.این کاور کمک خواهد کرد تا شما بهتر بتوانید از این گوشی محافظ کنید.دفترچه راهنما آنر 20 لایت هم میتواند به شما کمک کند تا بهتر بتوانید این گوشی را بشناسید .آن هم در داخل جعبه گوشی موجود است.

آنر 20 لایت امکانات ارتباطی

امکانات ارتباطی یک گوشی از قسمت های شامل می شود که شما با این ویژگی های می توانید با آنها با دیگران ارتباط برقرار کنید از طریق گوشی مثله فایلی ارسال کنید و یا کار های مختلف.امکانات ارتباطی که وجود دارد از جمله وای فای /بلوتوث /رادیو/FNC  /هات اسپات / می باشند که هر کدام یک وظیفه را بر عهده دارند.با این امکانات شما میتوانید کار های مختلفی انجام دهید.

حسگر های که در داخل این گوشی استفاده شده است از دیگر امکانات دیگر این گوشی است.. حسگر اثر انگشت مهم ترین این حسگر ها است.این حسگر از نوع خازنی است و در پشت گوشی قرار گرفته است.حسگر های دیگری همچون قطب نما / شتاب سنج / و سنسور مجاورت است.این حسگر ها امکانات این گوشی را تکمیل می کند می کند و باعث می شود.تا شما بهترین عملکرد را داشته باشید.آنر 20 لایت

باتری آنر 20 لایت

باتری استفاده شده در این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است که در پشت گوشی پلمپ شده است. و نمی توان آن را جدا کرد.اگر شما می خواهید در کل روز شارژ داشته باشید این باتری مناسب است. ظرفیت این باتری هم 3400 میلی آمپر ساعتی است. این میزان باتری برای یک گوشی میان رده خوب است ولی باز هم کم است باید کمی بیشتر می بود.ولی به هر حال هواوی در این گوشی از این ظرفیت استفاده کرده است.

شارژ سریع یکی از قابلیت های خوب آنر 20 لایت است که در قسمت باتری استفاده شده است. شارژ سریع 10 واتی هم در وجود این گوشی نمایان است.این شارژ به شما کمک خواهد کرد تا شما در کمترین زمان ممکن گوشی خود را شارژ شده ببینید.در وقت شما بسیار صرفه جوی خواهد کرد.

سایر ویژگی ها

گوشی هوآوی آنر 20 لایت دارای یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت می باشد .از نظر قابلیت اتصال و انتقال داده می توان گفت گوشی هوشمند هوآوی آنر 20 لایت دارای قابلیت اتصال وای فای ، بلوتوث نسخه 4.2 ، فناوری مکان یابی A-GPS, Beidou, GLONASS, GPS و عملکرد NFC می باشد .گوشی Huawei Honor 20 Lite دو سیم کارت دوگانه (Nano SIM + Nano SIM) می باشد و مجهز به سنسور اثر انگشت در پشت گوشی است . این گوشی هوشمند ابعاد 154.8*73.6*8.0 میلیمتر (ارتفاع ، عرض ، ضخامت) و وزن 164 گرم دارد .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 268
  • بازدید سال : 1,217
  • بازدید کلی : 11,996