loading...
قیمت موبایل
Shiva بازدید : 37 دوشنبه 20 مرداد 1399 نظرات (0)

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت (Samsung Galaxy note 10 Lite) یکی دیگر از محصولات قدرتمند شرکت سامسونگ می باشد که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شد. با عرضه مدل سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت، با قیمت و امکانات مناسب، در حد گوشی­ های پرچمدار بوده و بهترین گزینه برای کسانی می باشد، که علاقه­ مند به استفاده از قلم هوشمند و گوشی های بزرگ هستند. اگر قصد خرید گوشی بی ­نظیر Samsung Galaxy note 10 Lite را دارید و می­ خواهید، بیشتر در مورد مشخصات و ویژگی­های آن اطلاع پیدا کنید، به شما پیشنهاد می کنیم به خواندن این مقاله ادامه دهید.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت جدیدترین فناوری دوربین را به خود اختصاص داده، همچنین صفحه نمایش همه فن حریف و قلم اس پن آن را در رده­ پرچمداران موبایل قرار داده است. همچنین اسمارت فون Samsung Galaxy note 10 Lite مجهز به تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ است، که همین باعث شده حرفی برای گفتن داشته باشد.

اگر برای یک گوشی جدید در سال ۲۰۲۰ خواستار ۴G قدرتمند هستید Galaxy Note 10 Lite یکی از گزینه­ های جذاب خواهد بود. علاوه بر آن در جعبه گوشی یک شارژر ۲۵ واتی به همراه کابل، هندزفری، یک قاب محافظ، سوزن سیم کارت، دفترچه راهنما و سری های قلم وجود دارد.

طراحی گوشی Galaxy note 10 Lite

سامسونگ گلکسی  نوت ۱۰ لایت با طراحی زیبا و فوق العاده­ خود، نمایشگر Infinity-O و صفحه نمایش مسطح که لبه­ های خمیده ندارد و از رنگ ­بندی شاداب­ تری برای جلب نظر مخاطبان جوان ­تر استفاده کرده است. در قسمت پشتی آن می ­توان تفاوت آن را با مدل Galaxy Note 10 مشاهده کرد، ماژول دوربین کشیده و قائم نیست بلکه در یک قاب مربع شکلی قرار گرفته که دارای سه دوربین جداگانه و یک فلش LED می ­باشد.

گوشی Samsung Galaxy Note 10 Lite با رنگ ­بندی جدید، هر مخاطبی را به سوی خود جذب می ­کند، که شامل رنگ ­های Aura Glow و Aura Black و نسخه­ ای به رنگ قرمز را در این مجموعه­ قرار داده است. این اسمارت فون به دلیل وزن سبک و طراحی بسیار ظریف بدنه آن بسیار خوش دست بوده و شما می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید بدون آنکه دست هایتان خسته شود.

از دیگر ویژگی های بارزی که در طراحی این گوشی بسیار چشمگیر است، بدنه آن می باشد. هنگامی که آن را در دست می گیرید متوجه خواهید شد که قاپ پشتی گوشی رنگ های مختلف و جذابی را به خود می گیرد که بسیار زیبا و چشمگیر است. البته باید به این مورد اشاره کرد به دلیلی صیقلی بودن قاپ پشتی باید مواظب افتادن یا لیز خوردن گوشی باشید. به همین دلیل سعی کنید از یک کاور زیبا و مناسب برای محافظت از گوشی خود استفاده کنید.

طراحی گوشی Galaxy note 10 Lite

صفحه نمایش Galaxy note 10 Lite

یکی از ویژگی ­های گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت که به آن اشاره کردیم، نمایشگر هول پانچ است. حسگر اثر انگشت آن نیز اپتیکال بوده، که در زیر نمایشگر قرار دارد. Galaxy Note10 Lite دارای پنل ۶٫۷ اینچی FHD+ Super AMOLED است. این مدل از گلکسی نوت ۱۰ بزرگتر و از گلکسی نوت ۱۰ پلاس کوچک تر است، و برخلاف این گوشی­ها از محتوای +HDR 10 پشتیبانی می­کنند، نوت ۱۰ لایت تنها از قابلیت HDR برخوردار است.

یکی دیگر از قابلیت­های این گوشی تنظیم کردن نور صفحه نمایش آن در محیط­های پر نور و کم نور است. به صورتی که شما می توانید به راحتی در محیط های پر نور و کم نور به راحتی از آن استفاده کنید. همچنین این نمایشگر از وضوح و کیفیتی بالایی برخوردار بوده و تمامی محتواها و تصاویر به صورت طبیعی نمایش داده می شوند.

صفحه نمایش Galaxy note 10 Lite

دوربین سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت

گلکسی نوت ۱۰ لایت با سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ارائه شده، که در میان آن دو سنسور Ultrawide و تله فوتو هستند. این سنسورها به شما اجازه می دهند تا تصاویر با کیفتی را به ثبت برسانید. این محصول از نظر دوربین سلفی از سری Note10 جلوتر، و دارای دوربین قدرتمندتر ۳۲ مگاپیکسلی سلفی که قادر به ضبط فیلم­های ۴K 30fps است. هر چند به نظر می ­رسد، چنین لنزی در این دوربین تصاویر روشن با وضوح بالا را ثبت کند، اما به احتمال زیاد به دلیل پشتیبانی از اندازه پیکسل­ های ۱٫۲۲ um در نور کم، عملکرد آن ضعیف شود.

دوربین سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت

باتری گلکسی نوت ۱۰ لایت

شگفتی دیگر گوشی گلکسی نوت ۱۰ لایت باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن است، البته مجبور به پشتیبانی از یک صفحه بزرگ ۶٫۷ اینچی AMOLED بوده که سامسونگ بخشی از این ظرفیت را برای نمایشگر بزرگتر نوت ۱۰ لایت کنار گذاشته است. تا بتواند نیازهای کاربر را جبران و یک روز کامل بدون نیاز به شارژ دوام بیاورد. یکی دیگر از ویژگی های آن شارژ سریع باتری سامسونگ نوت ۱۰ لایت به حساب می ­آید.

تست دوربین و نمایشگر شیائومی نوت 10 و سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت

از مشاهده دوربین زیر می توانید تا حد زیادی با دوربین و نمایشگر این گوشی آشنا شوید و قدرت آن را مشاهده کنید.

 

 

 

دیگر ویژگی های بارز گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت

در بالا به قابلیت­های مختصری در مورد این گوشی پرچمدار اشاره شد، که دارای ویژگی­ های دیگری نیز می­باشد، در ادامه به آن­ها نیز خواهیم پرداخت.

  • پردازنده داخلی Exynos با شماره مدل ۹۸۱۰ استفاده می ­کند.
  • این گوشی سامسونگ دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی که قابل ارتقاء از طریق microSD تا ۱ ترابایت است.
  • در قسمت نرم افزار، نوت ۱۰ لایت بر اساس Android 10 رابط کاربری One UI 2.0 را اجرا می ­کند.
  • سرعت و عملکرد این گوشی بسیار بالا بوده، و با ساخت تراشه هفت نانومتری با پردازنده هشت هسته ­ای
  • اسمارت فون Galaxy Note10 Lite با پشتیبانی ایده آل از سیستم عامل اندروید ۱۰ باعث عملکرد بالای آن شده است.

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت را با قیمت مناسب دارید، پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل است. در این سایت می توانید با انواع گوناگون گوشی­ های پرچمدار سامسونگ و دیگر برندها آشنایی پیدا کرده، و بهترین انتخاب را داشته باشید.

منبع:https://hakanmobile.com/product/samsung-galaxy-note10-lite/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 1,215
  • بازدید کلی : 11,994