loading...
قیمت موبایل
Shiva بازدید : 73 یکشنبه 26 مرداد 1399 نظرات (0)
رفع مشکل انتقال فایل از طریق شریت (Shareit) در گوشی‌ های سامسونگ

نحوه رفع مشکل انتقال فایل از طریق شریت (Shareit)، در گوشی های ساموسنگ، چگونه می توانیم مشکل انتقال فایل از طریق شریت در گوشی های ساموسنگ برطرف کنیم؟

در این مقاله از سایت هاکان موبایل، آموزش قدم به قدم رفع مشکل انتقال فایل از طریق از طریق شریت در گوشی های سامسونگ برای شما آماده کردیم تا اگر برای اشتراک انواع فایل‌های صوتی، تصویری، متنی و… مشکلی داشتید، برطرف بشه. پس با ما همراه باشید.

این روزها استفاده از برنامه Shareit  به حدی گسترده شده که تقریباً هر کسی که گوشی هوشمند دارد، این برنامه رو هم روی گوشیش داره و برای اتتقال انواع فایل‌ ها از آن استفاده می ‌کند. سرعتی که این برنامه داره و فضای کاربردیش که میشه با اون به تمام فایل‌ های روی گوشی درون خود برنامه دسترسی داشته، این ویژگی از دلایلی هستند که باعث محبوبیت بیشتر برنامه شریت شده است.

البته این برنامه تنها برای گوشی‌ های هوشمند نیست و نسخه‌ های مختلف اون رو میشه روی تبلت‌ و کامپیوتر‌ها هم نصب کرد و به سادگی فایل‌ های دلخواه رو بین هر دستگا‌هی که شریت روش نصب باشه، به اشتراک گذاشت. فرقی هم نداره که این انتقال بین دو تا دستگاه مثل هم (دو تا گوشی یا دو کامپیوتر) باشه و همونطور که گفتیم کافیه این برنامه روی دو تا دستگاه نصب باشه و خیلی ساده فایل‌ها رو به اشتراک گذاشت.

مشکل انتقال فایل از طریق شریت در گوشی های ساموسنگ

تا قبل از این، تنها راه انتقال فایل از طریق بلوتوث بود و یا اگر می‌ خواستیم چیزی رو روی کامپیوترمون بفرستیم یا برعکس، باید از کابل‌ های USB  استفاده می‌ کردیم ولی حالا با وجود برنامه شریت و خیلی برنامه‌ های مشابه، این کار خیلی ساده‌ تر و سریع ‌تر شده است. البته بعضی مواقع این برنامه دچار مشکل شده و نمیشه دو طرف فرستنده و گیرنده رو به هم متصل کرد و بعضی‌ ها تصور می ‌کنند که این مشکل بخاطر نوع گوشی هست ولی این‌ طور نیست. این مسئله بخاطر یکی از دلایل زیر باشه؛

  1. نسخه ‌های نصب شده روی دستگاه‌ های فرستنده و گیرنده یکی نیست. مثلاً اگر شما آخرین نسخه به‌روز شده شریت رو دارید، ولی کسی که می‌ خواهید براش چیزی رو ارسال کنید خیلی وقته برنامه رو آپدیت نکرده، ممکنه مشکل به وجود بیاد.
  2. حافظه دستگاه گیرنده برای دریافت فایل کافی نیست. اگه این مسئله دلیل ارسال نشدن فایل باشه، خود برنامه به شما میگه که باید کمی از حافظه رو خالی کنید.
  3. قبل از ارسال و دریافت فایل، اتصال‌های داده، وای ‌فای و هات اسپات رو خاموش کنید. اگر ممکنه خاموش کردن این اتصال‌ ها رو فراموش کنید، می ‌توانید در تنظیمات برنامه، دسترسی شریت به اون‌ ها رو غیر فعال کنید.
  4. نسخهShareit که استفاده می‌ کنید، خیلی قدیمی شده و باید به‌روز بشه.
  5. نصب برنامه شریت رو به درستی و کامل انجام نداده باشید.

هر کدام از این دلایل گفته شده، می ‌تواند منجر به ناموفق بودن ارسال و دریافت فایل‌ها باشه. بهتره قبل از هر کاری از، مطمئن شوید موارد بالا رعایت شده اند. در ادامه، برخی دیگر از مشکلات انتقال فایل از طریق شریت در گوشی های ساموسنگ را بیان خواهیم کرد.

مشکل انتقال و دریافت برنامه از طریق شریت به دلیل پر بودن کش برنامه Shareit

یکی دیگه از دلایل اصلی که باعث ایجاد مشکل انتقال فایل از طریق شریت می شود پر بودن کش برنامه Shareit است. برای رفع این مشکل به قسمت تنظیمات گوشی مراجعه کرده و بعد وارد قسمت برنامه ‌ها شوید. بعد از این که برنامه شریت رو پیدا کردید، روی اون بزنید تا صفحه ‌ای مثل تصویر زیر براتون باز بشه. در پایین صفحه، روی “پاک کردن حافظه پنهان” بزنید تا حجم اشغالی برنامه پاک بشه. اگر زبان گوشی شما انگلیسی باشه، این گزینه “Clear Cach” هست که می‌تونه حافظه پنهان رو پاک کند.

مشکل انتقال و دریافت برنامه از طریق شریت به دلیل پر بودن کش برنامه Shareit

رفع مشکل انتقال فایل از شریت با ریست کردن برنامه

اگر تمام نکات گفته‌ شده تا اینجا رو انجام دادید ولی هنوز نمی ‌توانید فایل‌ هاتون رو به اشتراک بذارید، یکی از آخرین راه‌ های موجود ریست کردن تنظیمات برنامه است. برای این کار، لازمه که مراحل زیر رو انجام بدید؛

  1. لازمه که دوباره به تنظیمات گوشی برید.
  2. بعد وارد قسمت برنامه ‌ها شده و دنبال برنامه شریت بگردید.
  3. بعد از اینکه برنامه رو پیدا کردید، روی اون بزنید تا صفحه مربوط به برنامه براتون باز بشه.
  4. در قسمت Storage Options گزینه “Clear Data” رو بزنید.

حالا برنامه Shareit  روی گوشی شما ریست شده و وقتی که برنامه رو باز کنید، باید دوباره اکانت بسازید. معمولاً اغلب مشکلات برنامه با این کار برطرف میشه.

راه حل آخر برای رفع مشکل انتقال فایل از طریق شریت

اگر تمام کارهای گفته شده رو انجام دادید ولی متاسفانه هنوز نتیجه نگرفتید و برای اشتراک فایل‌ ها به مشکل برمی‌ خورید، تنها راهی که باقی می‌مونه اینه که برنامه رو حذف و دوباره نصب کنید. این راه دیگه باید جواب بده و مشکل رفع بشه اما اگر باز هم با حذف و نصب دوباره، مشکل برطرف نشد، دیگه باید گوشی رو ریست فکتوری کنید که خب طبیعتاً خیلی چیزهای دیگه رو از دست خواهید داد.

جمع بندی

در این مقاله به آموزش رفع مشکل انتقال فایل از طریق شریت در گوشی های سامسونگ پرداختیم. البته این روش های بیان شده برای تمامی گوشی های هوشمند کاربرد دارد و شما می توانید از آن استفاده کنید. امیدواریم با استفاده از روش های گفته شده به راحتی مشکل انتقال فایل از طریق Shareit را حل کنید.

فروشگاه هاکان موبایل با چندین سال سابقه در حوزه فروش انواع گوشی های هوشمند از بهترین فروشگاه های خرید گوشی های موبایل می باشد که شما می توانید یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را تجربه کنید. شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه گوشی های ساموسنگ را با ارزان ترین قیمت ممکن در بازار خریداری نمایید. همچنین شما می تواند هر گونه سوال را در خصوص خرید گوشی های موبایل با مشاورین هاکان موبایل در میان بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

منبع:https://hakanmobile.com/file-transfer-problem-via-shareit/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 1,186
  • بازدید کلی : 11,965