loading...
قیمت موبایل
Shiva بازدید : 34 یکشنبه 16 شهریور 1399 نظرات (0)

حتما برایتان عجیب خواهد بود اگر بدانید سودآوری همه کمپانی های سازنده موبایل هوشمند تا حد زیادی به محصولات میانرده‎شان بستگی دارد. قطعا این سوال که “چرا تعداد میان رده های برند های مختلف بیشتر از پرچم دارانشان می باشد” مدام در ذهنتان رژه می رفت اما حالا از این حقیقت پرده برداری شد .

اینجاست که مرز باریک بین میان رده و بالارده توسط برخی کمپانی ها مدام باریکتر می شود و ردپای قابلیت های برتر پرچم داران در چشم به هم زدنی با قیمت استثنایی در میان رده ها دیده می شود .

همه این اطلاعات به کنار، ماهیت شکل گیری زیربرند آنر این بود که اسمارتفون های میانرده، خوش قیمت و جوان‎پسند را به بازار عرضه کند؛با این استراتژی هرچه ابرقدرت ها رشته کرده بودند، آنر پنبه کرد! از همان ابتدا، برند آنر با میانرده های برند های دیگر آبش در یک جوب نمیرفت، چراکه اصلا میانرده ای در کار نبود در ادامه این مطلب میخواهیم به بررسی تخصصی گوشی انر 20 لایت بپردازیم

طراحی گوشی آنر 20 لایت

طراحی که در این گوشی شاهد هستیم نتیجه تلاش های کمپانی هواوی است که در طی این چند سال انجام شده است.طراحی آشنای در این گوشی وجود دارد.شباهت زیادی به گوشی های دیگر آنر دارد اندازه این گوشی با ابعاد 154.8 میلی در طول و 73.6 میلی متر در عرض و 8 میلی متر در ضخامت می باشد. از لحاظ اندازه این گوشی خوب است و خوش فرم بودن و خوش دست بودن را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

وزن این گوشی هم 164 گرم است.وزن این گوشی متعادل است. این وزن باعث می شود تا گوشی به دست شما بچسبد و لیز نخرد در این مورد آنر خوب عمل کرده است. فریم استفاده شده در گوشی آنر 20 لایت پلاستیکی است.پلاستیک استفاده شده هم مقاومت خوبی دارد.ضربات ناشی از افتادن را تحمل می کند.

ساختار استفاده شده در این گوشی هم خوب است . صفحه جلوی از شیشه استفاده شده است و در قسمت پشت گوشی هم پلاستیک استفاده شده است.در گوشی های میان رده اکثرا از این نوع ساختار استفاده می شود.در گوشی های بالا رده از فریم های آلومینیومی استفاده می شود. در صفحه جلوی ما شاهد حاشیه کم در کنار صفحه نمایش هستیم و این زیبای این گوشی را دوچندان کرده است.در بالای صفحه نمایش دوربین سلفی به صورت قطره ای استفاده شده است. و صفحه نمایش را به صورت v شکل استفاده شده است.آنر 20 لایت

طراحی پشتی گوشی

در پشت گوشی طراحی که استفاده شده آشنا است و در بیشتر گوشی آنر استفاده شده است. دوربین های سه گانه این گوشی زیر هم چیده شده است و در سمت چپ این گوشی قرار گرفته است.در گوشی های آنر دیگر هم از این نوع چینش استفاده شده است.فلش LED هم در زیر این دوربین ها قرار گرفته شده است. فلش LED همان چراغ قوه است. چراغ قوه ای که شب های شما را روش می کند.

در قسمت پشتی چیز دیگری هم وجود دارد. و آن چیز اثر انگشت آن است که در وسط گوشی استفاده شده است. شکلی که این حسگر اثر انگشت به خود گرفته است دایره است. نوع این حسگر خازنی است.برند آنر هم در پایین این گوشی قرار گرفته است. دکمه های ولوم و پاور هم در یک سمت گوشی قرار گرفته است.دکمه ولوم به صورت کامل استفاده شده است.

اسپیکر و پورت شارژ و جک 3.5 میلی متری هم در پایین آنر 20 لایت قرار گرفته شده است.خشاب سیم کارت هم در طرف دیگر گوشی است. که به وسیله سوزن مخصوص به بیرون کشیده می شود.در کل از لحاظ طراحی خوب است و حس یک گوشی پرچمدار را به شما خواهد داد.

آنر 20 لایت آنر 20 لایت

صفحه نمایش آنر 20 لایت 

 هم اکنون می توانید این محصول  Honor 20 Lite  را خریداری کنید. فروشگاه انلاین هاکان موبایل

 

در این گوشی از صفحه نمایش IP LCD  استفاده شده است. و از صفحه نمایش لمسی خازنی استفاده کرده است و تعداد رنگ استفاده شده هم 16 میلیون است.این صفحه نمایش جزوه صفحه نمایش های معمولی بازار است و قیمت چندانی ندارد.در کنار این موضوع یک خوبی هم این صفحه نمایش دارد و آن وقتی است که صفحه نمایش گوشی دچار مشکل شود یا شکسته شود و آن موقع میتوانید با قیمت کم این صفحه نمایش را تعمیر کنید.

اندازه ای که در این صفحه نمایش استفاده شده است 6.21 اینچ است که از حاشیه های بسیار کمی استفاده شده است. حاشیه کم می تواند زیبای یک گوشی را تکمیل کند و این گوشی با این حاشیه کم این موضوع را رعایت کرده است.رنگ های بسیار جذاب این گوشی یکی از زیبای های این گوشی است که خیلی به چشم می آید.

آنر 20 لایت وضوح این صفحه نمایش هم 2340 پیکسل در 1080 پیکسل است. نسبت تصویر در این صفحه نمایش آنر 20 لایت (Honor 20 lite )هم 19.5:9 است .کیفیت تصاویری که این صفحه نمایش نشان می دهد بسیار زیاد است این موضوع را میتوانید در فیلم های باکیفیت تست کنید.تراکم پیکسل هم در این صفحه نمایش با این رزولوشن 415 پیکسل است که در هر اینچ این صفحه نمایش است.

در کل این صفحه نمایش برای این گوشی میان رده خوب است و میتواند شما را راضی کند.این راضی بودن هم دراز مدت خواهد بود.شما بعد از خرید این گوشی فول گلس این صفحه نمایش را از سایت گندم تهیه کنید تا همراه با محصول به درب منزلتان ارسال کنیم.فول گلس محافظ صفحه نمایش این گوشی است و از خط و خش و ضربه محافظت خواهد کرد.

سخت افزار و نرم افزار و حافظه

سخت افزاری که در داخل این گوشی استفاده شده است خوب است و با این قیمت واقعا خوب است.تراشه استفاده شده از نوع  Hisilicon Kirin 710 است که از ساخته های خود هواوی است. و ۱۲ نانو متری است.این تراشه قلب تپنده این گوشی است و آنر ۲۰ لایت با این تراشه است که زنده است.

پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته ای است. این هشت از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که این بخش ها هم شامل چهار هسته از نوع cortex a73 است که با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز کار می کند.و چهار هسته دیگر هم cortex a53 است که با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز کار می کند.این پردازنده مرکزی در داخل این گوشی به ایفای نقش خواهد پرداخت و اطلاعات شما را پردازش خواهد کرد.

پردازنده گرافیکی استفاده شده هم از نوع Mali-G51 MP4 است. این پردازنده هم در کنار دو مورد دیگر کار خواهد کرد و باعث عملکرد بهتر این گوشی خواهد شد.این گوشی با حافظه ۱۲۸ گیگابایت با رم ۴ گیگابایت به بازار ارائه شده است.نوع این حافظه هم از eMMC 5.1 است.شما می توانید حافظه این گوشی را از طریق حافظه جانبی ارتقا دهید.در این گوشی از حافظه جانبی اختصاصی استفاده شده است و از نوع میکرو می باشد.

آنر 20 لایت آنر 20 لایت

نرم افزار

نرم افزار استفاده شده در این گوشی اندروید است. با وجود تحریم های آمریکا ولی با شرکت هواوی با شرکت گوگل کار می کند و از سیستم عامل اندروید برای گوشی های خود استفاده می کند البته بسیاری از برنامه های گوگل را در گوشی های خود حذف کرده است و برنامه های خود را جایگزین کرده است.ورژن این اندروید هم ۹ پای می باشد که با رابط کاربری EMUI 9 در آنر 20 لایت کار خواهد کرد.الان ورژن ۱۰ این سیستم عامل وارد بازار شده است و گوشی های زیادی با این ورژن به بازار معرفی شده است.

دوربین آنر 20 لایت

دوربین سه گانه این گوشی زیر هم در پشت گوشی قرار گرفته اند. دوربین اصلی این گوشی از یک لنز ۲۴ مگاپیکسلی استفاده می کند. که از دیافراگم f/1.8 استفاده می کند.لنز واید در داخل این دوربین استفاده شده است.این دوربین ۲۴ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی است که در وسط این دوربین ها قرار گرفته است.

دوربین دوم از این مجموعه ۳ تای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است که یک دوربین عریض است. لنزی که در داخل این دوربین استفاده شده است از نوع لنز عریض ۱۳ میلی متری است.ابن دوربین به شما کمک خواهد کرد تا عکس های بگیرید که کادر عریض تری دارند.

آنر 20 لایت آنر 20 لایت

دوربین بعدی هم از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده می کند که این دوربین هم در کار تشخیص عمق تصویر به کار گمارده شده است.امکانات خوبی در داخل این گوشی وجود دارد از جمله استفاده کردن از فلش LED در قسمت پشت گوشی است که به عنوان چراغ قوه خیلی میتواند کار آمد باشد.عکس برداری های HDR و پانوراما هم از دیگر ویژگی های این گوشی است در قسمت دوربین ها.

البته قابلیت فیلم برداری این دوربین ها هم خوب است.این دوربین های میتوانند با سرعت های ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل فیلم برداری کند.تمام لحظات ناب خود را میتوانید با این دوربین ضبط کرده و در حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی ذخیره کنید.

دوربین سلفی

دوربین سلفی استفاده شده از نوع ۳۲ مگاپیکسلی است که در داخل خود از لنز واید ۲۶ میلی متری استفاده کرده است. سایز پیکسل این گوشی 0.8 میکرو متر است و سایز سنسور استفاده شده هم ۱/۸.۲ اینچ است. این دوربین سلفی می تواند با کیفیت HDR هم عکس برداری انجام دهد.به نظر می رسد که این آنر در این مدل در قسمت دوربین سلفی سنگ تمام گذاشته است و بیشتر مقدار را برای این دوربین سلفی استفاده شده است. قابلیت فیلم برداری هم در این دوربین ۳۲ مگاپیکسلی  خوب است و میتواند با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل است .

آنر 20 لایت آنر 20 لایت

محتویات جعبه آنر 20 لایت

در داخل جعبه این گوشی محتویاتی است که بهتر است شما هم از این موضوع باخبر شوید.در داخل جعبه یک آداپتور شارژ وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد تا گوشیتان را شارژ کنید البته در کنار این آداپتور یک کابل شارژ وجود دارد که به این آداپتور متصل می شود و یک سر دیگر هم به گوشی متصل می شود.

هندزفری مورد بعدی است که در این جعبه قرار گرفته است هندزفری های  هواوی از کیفت خوبی برخوردار هستند و میتوانید دراز مدت از آن استفاده کنید.طول آن هم مناسب است و جنس بدنه ای آن هم از پلاستیک است.

سوزن مخصوص یکی دیگر از مواردی است ‌که به آن محتاج هستیم.برای این بتوانیم خشاب سیم کارت را از گوشی بیرون بکشیم این مورد لازم است.کاور ژله ای هم برای محافظت از این گوشی موجود است.این کاور کمک خواهد کرد تا شما بهتر بتوانید از این گوشی محافظ کنید.دفترچه راهنما آنر 20 لایت هم میتواند به شما کمک کند تا بهتر بتوانید این گوشی را بشناسید .آن هم در داخل جعبه گوشی موجود است.

آنر 20 لایت امکانات ارتباطی

امکانات ارتباطی یک گوشی از قسمت های شامل می شود که شما با این ویژگی های می توانید با آنها با دیگران ارتباط برقرار کنید از طریق گوشی مثله فایلی ارسال کنید و یا کار های مختلف.امکانات ارتباطی که وجود دارد از جمله وای فای /بلوتوث /رادیو/FNC  /هات اسپات / می باشند که هر کدام یک وظیفه را بر عهده دارند.با این امکانات شما میتوانید کار های مختلفی انجام دهید.

حسگر های که در داخل این گوشی استفاده شده است از دیگر امکانات دیگر این گوشی است.. حسگر اثر انگشت مهم ترین این حسگر ها است.این حسگر از نوع خازنی است و در پشت گوشی قرار گرفته است.حسگر های دیگری همچون قطب نما / شتاب سنج / و سنسور مجاورت است.این حسگر ها امکانات این گوشی را تکمیل می کند می کند و باعث می شود.تا شما بهترین عملکرد را داشته باشید.آنر 20 لایت

باتری آنر 20 لایت

باتری استفاده شده در این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است که در پشت گوشی پلمپ شده است. و نمی توان آن را جدا کرد.اگر شما می خواهید در کل روز شارژ داشته باشید این باتری مناسب است. ظرفیت این باتری هم 3400 میلی آمپر ساعتی است. این میزان باتری برای یک گوشی میان رده خوب است ولی باز هم کم است باید کمی بیشتر می بود.ولی به هر حال هواوی در این گوشی از این ظرفیت استفاده کرده است.

شارژ سریع یکی از قابلیت های خوب آنر 20 لایت است که در قسمت باتری استفاده شده است. شارژ سریع 10 واتی هم در وجود این گوشی نمایان است.این شارژ به شما کمک خواهد کرد تا شما در کمترین زمان ممکن گوشی خود را شارژ شده ببینید.در وقت شما بسیار صرفه جوی خواهد کرد.

سایر ویژگی ها

گوشی هوآوی آنر 20 لایت دارای یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت می باشد .از نظر قابلیت اتصال و انتقال داده می توان گفت گوشی هوشمند هوآوی آنر 20 لایت دارای قابلیت اتصال وای فای ، بلوتوث نسخه 4.2 ، فناوری مکان یابی A-GPS, Beidou, GLONASS, GPS و عملکرد NFC می باشد .گوشی Huawei Honor 20 Lite دو سیم کارت دوگانه (Nano SIM + Nano SIM) می باشد و مجهز به سنسور اثر انگشت در پشت گوشی است . این گوشی هوشمند ابعاد 154.8*73.6*8.0 میلیمتر (ارتفاع ، عرض ، ضخامت) و وزن 164 گرم دارد .

Shiva بازدید : 33 پنجشنبه 13 شهریور 1399 نظرات (0)

گوشی موبایل ارد مدل 3310 دو سیم کارت | Orod 3310 Dual SIM Mobile Phone 

بسیاری از کاربران گوشی های دکمه را به سبب نوستالژی بودن آن ها یا برای انجام کار های روزمره خود این مدل گوشی ها را خریداری می کنند. برند های مختلفی در زمینه تولید این مدل از گوشی های هوشمند فعالیت می کنند که یکی از آن ها Ordo می باشد. چندی است که این برند فعالیت خود را در بازار ایران شروع کرده است و بنا دارد تا هر چه بیشتر کاربران را به سمت خود جذب کند. یکی از محصولات این برند گوشی Ordo 3310 می باشد. در رابطه با قابلیت های این گوشی باید به موارد متعددی اشاره کنیم. پشتیبانی از شبکه ارتباطی 2G یکی از نقاط قوت این گوشی است.

این گوشی مناسب افرادی است که قصد دارند تا گوشی ساده ای داشته باشند و در عین حال بعضی سوژه های عکاسی را نیز از دست ندهند می توانند این گوشی را خریداری کنند. صفحه نمایش این گوشی در سایز 2.4 اینچ بوده و جنس آن LCD TFT می باشد. اما اگر نیاز به ذخیره اطلاعات دارید، باید بگوییم که این گوشی قابلیت دریافت حافظه خارجی تا سقف 8 گیگابایت را نیز دارد. پورت USB این گوشی ورژن 1.1 بوده و از قابلیت بلوتوث ورژن 2.0 بهره می برد. در رابطه با دیگر قابلیت های این گوشی می توان به باتری 1000 میلی آمپری که قابل تعویض بوده و همچنین چراغ قوه و کیبورد فارسی نیز اشاره کرد.

 

مشخصات فنی

مشخصات کلی و کلیدی
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
کیفیت دوربین VGA
سیستم عامل ندارد
ابعاد / وزن 13.8 × 59 × 128 میلی‌متر / 86 گرم
ساختار بدنه پلاستیک
مشخصات صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش رنگی LCD
سایز صفحه نمایش 2.4 اینچ
تعداد رنگ / رزولوشن 64 هزار رنگ
ویژگی‌های مهم صفحه نمایش فناوری TFT
حافظه
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / MicroSD تا 8 گیگابایت
دوربین
کیفیت دوربین VGA
قابلیت فیلم‌برداری / کیفیت فیلم‌برداری دارد
پروژکتور (فلاش) LED
اتصالات و شبکه‌ها
شبکه‌های مخابراتی قابل پشتیبانی 2G
پورت USB / ورژن و نوع microUSB v1.1
امکان شارژ از طریق USB دارد
بلوتوث / ورژن و ویژگی دارد / ورژن 2.0
نرم‌افزارها و سرگرمی‌های پیش‌فرض
مرورگر وب / نوع مرورگر HTML
پشتیبانی از Java دارد
پخش موسیقی / فرمت‌های قابل پخش MP3
پخش ویدئو / فرمت‌های قابل پخش 3gp
مشخصات باتری و مدت زمان کارکرد
نوع باتری / قابل تعویض توسط کاربر دارد / قابل تعویض
ظرفیت باتری 800 میلی‌آمپر ساعت
سایر قابلیت‌ها
سایر مشخصات مهم مجهز به چراغ قوه | دارای کیبورد با حروف فارسی
Shiva بازدید : 30 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

 گوشی موبایل مدل 106 محصولی از برند « ارد » (Orod) است که با طراحی کلاسیک وارد بازار شده است. این گوشی از دو سیم‌کارت بهره می‌برد. صفحه‌نمایش آن 1.77 اینچ است. این گوشی دارای کلیدهای فیزیکی است که بافاصله از هم قرارگرفته‌اند. بهره‌گیری از جک 3.5 میلی‌متری، درگاه ارتباطی microUSB، چراغ قوه و رادیو از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. انرژی مورد نیاز این گوشی، توسط یک باتری با ظرفیت 600 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود. به‌طور کلی گوشی موبایل ارد مدل 106 با طراحی ساده و کلاسیک است که ییشتر مناسب برای افرادی است که انتظار زیادی از یک گوشی موبایل ندارند.

 مشخصات گوشی  orod 106

خرید Orod 106

ویژگی های محصول

ویژگی‌های عمومی
وزن (گرم) 64
گارانتی رجیستر شده-18 ماه گارانتی کاوش تیم
مشخصات فیزیکی
طول (میلیمتر) 109
عرض (میلیمتر) 50
ارتفاع (میلیمتر) 14
جنس بدنه بدنه پلاستیکی
مشخصات سخت افزاری
رابط‌ها Micro USB ، جک 3.5 میلی‌متری
تعداد سیم کارت 2
صفحه نمایش لمسی ندارد
بازه ی صفحه نمایش کمتر از 3 اینچ
اندازه صفحه نمایش 1.77 اینچ
دقت صفحه نمایش 160x128
تعداد رنگ قابل نمایش 64 هزار رنگ
شبکه‌های قابل پشتیبانی 2G
فن‌آوری‌های ارتباطی رادیو
نوع باطری لیتیوم یونی
ظرفیت باطری 600 میلی‌آمپر بر ساعت
باتری قابل تعویض دارد
ویژگی‌های نرم افزاری
نسخه سیستم عامل ندارد
مشخصات فنی
قابلیت ضبط صدا دارد
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
سایر ویژگی‌ها
مشخصات کلی دارای چراغ قوه
Shiva بازدید : 31 شنبه 08 شهریور 1399 نظرات (0)

نقاط ضعف گوشی ردمی نوت 8 پرو

 

نقد و بررسی شیائومی Redmi Note 8 Pro (ردمی نوت 8 پرو) xiaomi(شیائومی)

گوشی ردمی نوت 8 پرو شیائومی (Xiaomi Redmi Note 8 Pro) یکی از اسمارتفون های میان رده و خوش قیمتی است که با داشتن دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی توانسته مورد استقبال و توجه افراد علاقمند به دنیای تکنولوژی و موبایل قرار گیرد. در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی شیائومی Redmi Note 8 Pro بپردازیم و مروری بر نقاط قوت و ضعف اصلی آن داشته باشیم. 

 

مقدمه

در ماه آگوست (August) سال 2019 شرکت شیائومی از گوشی جدیدی تحت عنوان Xiaomi Redmi Note 8 Pro رونمایی کرد. این گوشی در واقع یک اسمارتفون میان رده است که از کیفیت ساخت خوبی بهره می‌برد. قیمت شیائومی redmi note 8 pro در مقایسه با خیلی از گوشی های هم رده خودش به مراتب مقرون به صرفه تر در نظر گرفته شده و این موضوع از اصلی ترین ویژگی های مثبت دستگاه به شمار می‌‍رود. اما شاید مهم ترین و جالب ترین ویژگی خاص این گوشی مربوط به بهره‌مندی از لنز دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی باشد! همچنین باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن هم از ویژگی های مهم دستگاه محسوب می‌شود.

بررسی نمایشگرردمی نوت 8 پرو

به بررسی ردمی نوت ۸ پرو از نظر نمایشگر می‌رسیم. این گوشی به یک پنل ۶٫۵۳ اینچی IPS LCD با نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (۱۰۸۰ * ۲۳۴۰ پیکسل، با تراکم ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ مربع) مجهز شده است. اما مهم ترین ویژگی نمایشگر ردمی نوت ۸ پرو پشتیبانی آن از ویدیوهای HDR می‌باشد، یعنی ویژگی بسیار جالبی که معمولا در پرچمداران بزرگ سراغ داریم و نظیر آن را در کمتر میان رده‌ای تاکنون دیده بودیم.

حداکثر نور صفحه نمایش ردمی نوت ۸ پرو زمانی که اسلایدر تنظیم روشنایی آن را تا آخر بکشید به ۴۶۰ نیت می‌رسد که عدد بسیار خوبی است. اما با روشن کردن حالت اتوماتیک (auto mode) نور نمایشگر این گوشی به ۶۴۰ نیت هم می‌رسد که قابل مقایسه با پرچمداران است. بنابراین حتی در زیر نور مستقیم خورشید، خواندن نوشته‌های روی صفحه نمایش گوشی به سهولت انجام می‌پذیرد.

اما در بحث یکنواختی و دقت رنگ، نمایشگر ردمی نوت ۸ پرو چندان درخشان عمل نمی‌کند. در حالت رنگ پیش فرض نمایشگر (default color mode) میانگین dE2000 برابر با ۶٫۸ بوده و زمانی که رنگ‌های آبی تیره، کبود و مانند آنها بیشتر بر روی نمایشگر ظاهر شوند، این عدد به ۱۲٫۷ هم می‌رسد.

متاسفانه در حالت پیش‌تنظیم رنگ بر روی “سرد (cool)” شرایط بدتر هم می‌شود: رنگ‌های گرم نقش کمرنگی پیدا می‌کنند، رنگ‌های سفید هنوز به آبی می‌گرایند و رنگ‌های آبی تیره و کبود بیش از حد اشباع می‌شوند و عدد میانگین و حداکثر dE2000 به ترتیب برابر با ۵٫۷ و ۱۰٫۶ خواهد بود.

در بحث یکنواختی رنگ‌ها در سرتاسر نمایشگر هم کمی مشکل وجود دارد. در لبه‌های دور نمایشگر و مخصوصا در اطراف notch بالای نمایشگر اثراتی از هاله‌های نور دیده می‌شود.

در بحث یکنواختی رنگ‌ها در سرتاسر نمایشگر هم کمی مشکل وجود دارد. در لبه‌های دور نمایشگر و مخصوصا در اطراف notch بالای نمایشگر اثراتی از هاله‌های نور دیده می‌شود.

در بحث یکنواختی رنگ‌ها در سرتاسر نمایشگر هم کمی مشکل وجود دارد. در لبه‌های دور نمایشگر و مخصوصا در اطراف notch بالای نمایشگر اثراتی از هاله‌های نور دیده می‌شود. البته شدت این نایکنواختی رنگ بر روی نمایشگر ردمی نوت ۸ پرو زیاد نیست و کاربران عادی اصلا متوجه آن نخواهند شد.

در جدول زیر که از سایت gsmarena.com استخراج شده، نسبت کنتراست و روشنایی رنگ نمایشگر ردمی نوت ۸ پرو در مقایسه با رقبا در زمانی که نور نمایشگر بر روی صد درصد تنظیم شده است را ملاحظه می‌فرمایید:

  رنگ مشکی (نیت) رنگ سفید (نیت) نسبت کنتراست
Xiaomi Redmi Note 8 Pro ۰٫۳۴۷ ۴۶۰ ۱۳۲۶
Xiaomi Redmi Note 8 Pro  (حداکثر در حالت اتوماتیک) ۰٫۴۸۶ ۶۴۰ ۱۳۱۷
Samsung Galaxy A50 ۰ ۴۲۴ بی نهایت
Samsung Galaxy A50 (حداکثر در حالت اتوماتیک) ۰ ۵۵۱ بی نهایت
Samsung Galaxy A60 ۰٫۳۶۹ ۴۸۵ ۱۳۱۴
Samsung Galaxy A60 (حداکثر در حالت اتوماتیک) ۰٫۴۹۸ ۶۶۱ ۱۳۲۷
Huawei P30 Lite ۰٫۳۹ ۴۸۰ ۱۲۳۱
Huawei P30 Lite (حداکثر در حالت اتوماتیک) ۰۴۱۳ ۵۰۱ ۱۲۱۳
Xiaomi Redmi Note 7 ۰٫۳۵۸ ۴۷۹ ۱۳۳۸

همان طور که ملاحظه می‌فرمایید، اسمارت فون‌هایی که از نمایشگر سوپرامولد استفاده می‌کنند می‌توانند در حالتی که نمایشگر تماما در حال نمایش رنگ مشکی می‌باشد، هیچ گونه نوری از خود ساطع نکنند و بدین ترتیب به نسبت کنتراست بی نهایت دست یابند. در پنل‌های اولد به دلیل امکان خاموش و روشن کردن جداگانه‌ی هر پیکسل می‌توان به رنگ مشکی واقعی دست یافت که یکی از اصلی ترین مزیت‌های این نوع پنل نسبت به پنل‌های LCD می‌باشد.

با این اوصاف در بررسی ردمی نوت ۸ پرو از نظر نمایشگر می‌توانیم بگوییم که اگرچه پنل LCD این گوشی کیفیت نمایشگر اسمارت فون‌هایی چون گلکسی بA50 را ندارد، ولی در عوض بسیار روشن و پرنور می‌باشد و در رنج قیمتی خود از خوب‌های موجود در بازار است.

Shiva بازدید : 37 دوشنبه 03 شهریور 1399 نظرات (0)
بهترین برنامه‌ های ادیت تصویر در گوشی ‌های موبایل سامسونگ

این روزها که استفاده از شبکه ‌های اجتماعی به شدت پر رونق شده و تمام کاربران گوشی‌ های هوشمند، حداقل یکی از برنامه‌ های ادیت تصویر را بر روی گوشی خود دارند، در حقیقت این روزها آپلود کردن عکس ‌های با کیفیت به یک دغدغه تبدیل شده است. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل به بررسی بهترین برنامه‌ های ادیت تصویر در گوشی‌ های موبایل سامسونگ می ‌پردازیم تا شما را با آن ها آشنا کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: بهترین برنامه های ضبط فیلم از صفحه نمایش گوشی موبایل

معرفی برنامه‌ های ادیت تصویر در گوشی های ساموسنگ

هرکسی که یک گوشی هوشمند دارد و در شبکه ‌های اجتماعی عضو شده، با دیدن تصاویری که دیگران آپلود می ‌کنند به فکر گرفتن عکس ‌های بهتر خواهد افتاد. به احتمال زیاد شما هم تجربه داشتید که وقتی عکسی از خودتون و یا هر تصویر دیگه‌ ای را در برنامه ‌های اجتماعی گذاشتید، از اون راضی نبودید. این رضایت نداشتن شما می‌ تواند حالا به دلیل کیفیت عکس، شدت نور، میزان وضوح و یا خیلی دلایل دیگه باشد.

با وجود پیشرفت روزافزون کیفیت دوربین گوشی‌ های جدید، باز هم عکس ‌ها جای تغییر و بهتر شدن دارن. چون تنها کیفیت دوربین نیست که مهمه و فاکتورهای دیگه‌ ای روی بهبود تصاویر تأثیر می‌ذارند. هرچند اکثر برنامه‌ های دوربین گوشی‌ ها، امکان ادیت تصویر رو هم برای کاربران فراهم می ‌کنند ولی به اندازه کافی خوب عمل نمی‌ کنند و همین موضوع باعث به وجود اومدن برنامه‌ های ادیت تصویر شده است. برنامه‌ های متنوع زیادی برای این منظور طراحی و عرضه شدن و ما امروز قصد داریم به معرفی بهترین برنامه ‌های ادیت تصویر در گوشی‌ های موبایل سامسونگ بپردازیم. پس برای آشنایی با این برنامه‌ها، در ادامه این مقاله از هاکان موبایل با ما همراه باشید.

برنامه Photo Editor Pro از بهترین برنامه‌ های ادیت تصویر

برنامه Photo Editor Pro

برنامه Photo Editor Pro  جزو برنامه ‌های محبوب برای ادیت تصویر در گوشی ‌های موبایل سامسونگ به شمار می آید. در این برنامه، قابلیتی به اسم “auto-enhance” فراهم شده که به کمک آن می ‌توانید تصاویر مورد نظر را به صورت اتوماتیک ویرایش کنید. با این قابلیت دیگه لازم نیست تمام ویژگی‌ های تصویر رو تک به تک ویرایش کنید. همچنین فیلترهای متنوع و جذابی که این برنامه ارائه میده، به شدت کاربردی و قابل استفاده ا‌ست.

برنامه Snapseed

برنامه Snapseed   رو میشه به جرأت یکی از بهترین و کاربردی‌ ترین برنامه‌ های ادیت تصویر در اندروید به شمار آورد. این برنامه که اخیراً توسط کمپانی گوگل خریداری شده، با تغییراتی همراه بوده که اون رو جذاب ‌تر از قبل می ‌کند. علاوه بر فریم ‌ها، فیلتر‌ها و قابلیت‌ های پیشرفته ویرایش عکس، این برنامه یک قابلیت خارق ‌العاده به اسم “Auto Tuning” داره که به وسیله اون میشه عکس‌ ها رو به بهترین شکل ادیت کرد. این قابلیت به شکل خودکار، بهترین تغییرات ممکن رو در تصاویر شما ایجاد می ‌کند و نیازی به اعمال تغییرات به شکل دستی نیست.

پیشنهاد هاکان موبایل برای خرید گوشی میان رده سامسونگ: گوشی ساموسنگ گلکسی ام 31

برنامه Adobe Photoshop Express از بهترین برنامه‌ های ادیت تصویر گوشی های سامسونگ

برنامه Adobe Photoshop Express

احتمالاً همه ما دیگه نرم‌ افزار فوتوشاپ رو می ‌شناسیم و با قابلیت ‌های عجیب و جالب اون هم آشنایی داریم. این برنامه، نسخه موبایلی و اندرویدی این نرم‌افزار وجود دارد که برای ادیت تصویر در گوشی ‌های موبایل طراحی شده و بهترین عملکرد رو ارائه میده. البته که نمی‌تونیم انتظار داشته باشیم تمام قابلیت ‌های نسخه ویندوزی این نرم ‌افزار رو در این اپلیکیشن ببینیم، اما به هر حال در حد یک برنامه موبایلی خوب عمل می‌ کند.

برنامه PicCollage

برنامه PicCollage

برنامه PicCollge  رو میشه یک برنامه کامل برای ادیت تصویر بدانیم. اگرچه قابلیت‌های زیادی برای ادیت تصویر در گوشی ‌های موبایل در این برنامه ارائه شده اما نقطه قوت این برنامه، میشه در توانایی بالای کلاژ تصاویر دانست.

برنامه Pixlr از بهترین برنامه‌ های ادیت تصویر گوشی های سامسونگ

برنامه Pixlr

این برنامه هم یکی دیگه از برنامه‌ های خوب در زمینه ادیت تصویر در گوشی ‌های موبایل سامسونگ به شمار می رود. برنامه‌ Pixlr  با ارائه‌ قابلیت ‌های مفید و متنوع برای ویرایش عکس ‌ها، توانسته نظر کاربران زیادی رو به خودش جلب کند. از قابلیت ‌های این اپلیکیشن می ‌توانیم به تنظیم شدت رنگ، نور، ابعاد و… اشاره کنیم که به خوبی انجام می شود. فیلتر‌هایی که این برنامه ارائه می دهد کاملاً کاربردی و به شدت جذابه و ظاهر عکس ‌ها رو به خوبی زیبا می ‌کند.

برنامه PicsArt Photo Studio

برنامه PicsArt Photo Studio

بدون شک برنامه PicsArt Photo Studio  یکی از بهترین و برترین برنامه‌ های ادیت تصویر در گوشی‌ های موبایل سامسونگ است. تعداد بالای 250 میلیون کاربر فعال در این اپلیکیشن، گواهی بر عملکرد عالی این برنامه‌ می باشد. قابلیت ‌های کاربردی بسیاری مثل؛ کلاژ تصاویر، روتوش‌ ها، فیلتر‌ها، فریم‌ ها و… در این برنامه قرار گرفته که امکان یک ادیت پیشرفته رو برای کاربر فراهم می ‌کند.

برنامه‌ PIP Camera-Photo Effect از بهترین برنامه‌ های ادیت تصویر

برنامه‌ PIP Camera-Photo Effect

یکی از پیشرفته ‌ترین و کامل‌ ترین برنامه‌ های ادیت تصویر در گوشی ‌های موبایل سامسونگ، برنامه PIP Camera-Photo Effect   است. این برنامه، تمام قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های عالی مورد نیاز یک برنامه ادیت تصویر رو در اختیار شما قرار میده. قابلیت ساخت عکس‌ های تصویر در تصویر هم در این برنامه فراهم شده که به کمک اون می ‌توانید عکس‌ه ای جذابی خلق کنید.

برنامه Camera 360

برنامه Camera 360

برنامه Camera 360  برای هر سه پلتفرم اندروید، iOS  و ویندوز قابل نصب و استفاده ا‌ست. این برنامه که از فیلترهای مختلف زیادی که تعدادش به 200 فیلتر می ‌رسد، بهره می ‌برد و از محبوبیت زیادی خصوصاً در کشورهای آسیایی برخوردار است. بیش از 700 میلیون کاربر فعال، دلیلی بر محبوبیت زیاد این برنامه‌ می باشد. افکت‌ های متنوع و جذابی که در این برنامه قرار گرفته، تصاویر زیبایی رو خلق ‌می کند.

برنامه Repix

برنامه Repix

برنامه Repix  یکی دیگه از برنامه‌ های کاربردی و محبوب برای ادیت تصویر است که نسخه‌ های مختلف آن، هم در پلتفرم اندروید و هم در iOS  قابل اجرا می باشد. وجود بیش از 15 میلیون کاربر در سراسر دنیا، نشان دهنده محبوبیت  و قابلیت ‌های فوق ‌العاده‌ این برنامه ا‌ست. علاوه بر قابلیت تنظیم نور و Saturation ، این برنامه دارای 25 ابزار براش و 16 فیلتر متنوع برای خلق تصاویر جذاب و زیبا نیز هست.

جمع بندی

هما‌نطور که مشاهده کردید، تعداد زیادی از برنامه‌ های کاربری ادیت تصویر در گوشی‌ های موبایل سامسونگ را در این مقاله معرفی کردیم. اگر شما هم اهل استفاده از شبکه‌ های اجتماعی گوناگون هستید و می‌ خواهید تصاویر تأثیرگذار و عالی را در آن ‌ها آپلود کنید، این برنامه‌ ها ‌می ‌توا‌نند به شما کمک کنند. مقالات کاربردی زیادی در وبسایت هاکان موبایل وجود داره که می ‌توانید به آن ها مراجعه کنید و چیزهای جالبی یاد بگیرید.

منبع:https://hakanmobile.com/best-image-editing-programs/

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 258
  • بازدید سال : 1,207
  • بازدید کلی : 11,986